Ranteiden treenaus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitenkäs mä saisin mun nilkoista paksummat? :david:

Oliskos täällä kenelläkään hyvää linkkiä mistä porukka vois tutkia ihmisen anatomiaa. Joku linkki lihaskarttaan vois olla aika kova sana. Ihan auttais hyvin varmaan joitakin ihmisiä hahmottamaan senkin mihin mikäkin liike vaikuttaa.

:D
en tiä, mistä neva kuvan kaivoi, mutta toi sama löytyy myös 8a.nu:n sivulta /articles... ja kas, se onkin ach, kiipeilysaitti :D :D nam nam.

linkkejä kun ei saa laittaa:
googlaa "gray´s anatomy" ja valitse listasta se, missä on perässä yahoo! reference. sieltä löytyy kivasti kaikkea.

jto sanoi:
linkkejä kun ei saa laittaa:
googlaa "gray´s anatomy" ja valitse listasta se, missä on perässä yahoo! reference. sieltä löytyy kivasti kaikkea.

Toki linkkejä saa laittaa, kuten laitoin, kunhan ei laita kilpaileviin nettikauppoihin tai vastaaviin.

Tuolta Jto:n mainitsemasta anatomian linkistä. Katsokaa kuinka monta lihasta, mitä voi kehittää, on ranteessa:

415.gif

ZweCCo sanoi:
Muurariksi? :confused: En minä ainakaan muurareilla paksuja ranteita ole nähnyt. Eikä tuo muuraaminen omia ranteitakaan ole kyllä paksuntanut.

No sä et varmaan 17- vuotiaana oo ehtiny kovin kauaa muurailla. Vai ootko Intiasta kotoisin?

Pitipä vielä kaivella tämä vanha keskustelu kun näköjään kysytty multa jotain. Niin eihän tässä oo kun pari vuotta ehtiny muurailla. Luulis kuitenkin jo vähän vajaassa kahdessa vuodessa näkevän jotain muutosta ranteissaan? Forkut kyllä on selvästi muuttunu.

Bodypena sanoi:
Mulla kohta forkut paksummat kuin haukkarit :hyper:
Mikä pentele on kun ne kasvaa enempi ku haukkarit :david:

Oi juma, kerro ihmeessä mullekin, miten olet onnistunut tuossa? Vai ovatko olkavartesi vain niin säälittävät? :jahas: :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sumutin123 sanoi:
Joutuuko tuolloin välttämään liiallista forkkujen rasitusta? Esim. kesätyö raksalla, miten toimia forkkujen osalta?

Kuuntelemalla kroppaa, eli tässä tapauksessa forkkuja. Voi olla että ne saa rasitusta jo niinpaljon, että se treenaaminen salilla saa vain jonkun ikävän tulehduksen aikaiseksi. Raksallakin on hommaa niin monenlaista, joten varoivaisesti kokeilemalla tuo selviää parhaiten. Ja todennäköisesti töitä tehdään ma-pe, joten sen forkkutreenin voi ajoittaa vaikka perjantaille, jolloin viikonloppuna on forkuilla aikaa palautua edellyttäen että niitä silloin treenillä rasiteta.

Timba79 sanoi:
Kuuntelemalla kroppaa, eli tässä tapauksessa forkkuja. Voi olla että ne saa rasitusta jo niinpaljon, että se treenaaminen salilla saa vain jonkun ikävän tulehduksen aikaiseksi. Raksallakin on hommaa niin monenlaista, joten varoivaisesti kokeilemalla tuo selviää parhaiten. Ja todennäköisesti töitä tehdään ma-pe, joten sen forkkutreenin voi ajoittaa vaikka perjantaille, jolloin viikonloppuna on forkuilla aikaa palautua edellyttäen että niitä silloin treenillä rasiteta.

Tätä samaa itsekin ajattelin, mutta perimmäinen kysymykseni oli lähinnä, että kun forkut saavat jo epäsuoraa rasitusta muusta treenistä niin onko raksahomma liikaa? Minä kun en nytkään treenaa forkkuja erikseen. Kuinka saisin kasvatettua forkkuja muita lihaksia enemmän? Kipparikallet olisi kivat. :)

sumutin123 sanoi:
Tätä samaa itsekin ajattelin, mutta perimmäinen kysymykseni oli lähinnä, että kun forkut saavat jo epäsuoraa rasitusta muusta treenistä niin onko raksahomma liikaa? Minä kun en nytkään treenaa forkkuja erikseen. Kuinka saisin kasvatettua forkkuja muita lihaksia enemmän? Kipparikallet olisi kivat. :)

En mä usko että se raksahomma liikaa on, käyhän tosi moni puntilla ja tekee raksahommia ihan menestyksekkäästi. Mutta se suora treeni saattaakin olla jo liikaa, sitä harkitsisin ihan tosissani tai ainakin kesätöiden ajaksi voisi jättää suosiolla pois. Ei ne forkutkaan kasva jos niitä liikaa rasittaa.

ranteista..

Kyllä ranteitakin voi paksuntaa. Murskausta harjoittelemalla luun tiheys kasvaa ja ranteet paksuuntuu sitä kautta. Jos käytät vielä decaa, niin eipä ole siitäkään haittaa. Edistää luukudoksen muodostumista, jonka takia sitä käytetäänkin mm. osteoporoosin hoidossa.

Kyllä ranteitakin voi paksuntaa. Murskausta harjoittelemalla luun tiheys kasvaa ja ranteet paksuuntuu sitä kautta. Jos käytät vielä decaa, niin eipä ole siitäkään haittaa. Edistää luukudoksen muodostumista, jonka takia sitä käytetäänkin mm. osteoporoosin hoidossa.

Loistava nosto ja eka postaus :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom