Ranteet katkee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Noniin, just tulin salilta. Kevytviikko menossa, tein ekaa mavea 3 sarjaa, jonka jälkeen hauikset scotissa. Mavessa ei nyt ihme kyllä tuntunu siltä et katkeis ranteet, mut sitte tossa scotissa sattus aivan perkeleesti forkkuihin. Koitin ennen ekaa sarjaa pelkällä tangolla ja sekin sattuu hiukan. Pitäisköhän pitää viikko taukoo kokonaan haukkareista? Nyt on jo reilu viikon ollu noi kyynärvarret kipeet, aina kun tekee jotain hauiskäännön tapaista liikettä esim. nostaa jotain, niin sattuu. Tais muutenki olla toi scott-penkki mist ne alunperin kipeeks tuli. Oikeastaa ainoo liike, missä ne kunnolla sattuu. Mikä siis neuvoksi?

ToughGrip sanoi:
Tää on ehkä säväyttävimpiä otsikoita mun pakkotoistohistoriassa. Aina hymyilyttää kun "Ranteet katkee"-thredi on ruudussa. On niin hätäisen ja katkeran olinen

Kiva et on kivaa. :)

ToughGrip sanoi:
itselläni auttaa ne rannetuet hauberkäännössä kun tulee ne kivut ranteesta forkkuihin asti. Korostuu hammerissa.

Tarkoitatko rannetuilla rannesiteitä? Tommosia kun tuolla Pakkiksen kaupassakin on?

Sahaaja sanoi:
Noniin, just tulin salilta. Kevytviikko menossa, tein ekaa mavea 3 sarjaa, jonka jälkeen hauikset scotissa. Mavessa ei nyt ihme kyllä tuntunu siltä et katkeis ranteet, mut sitte tossa scotissa sattus aivan perkeleesti forkkuihin. Koitin ennen ekaa sarjaa pelkällä tangolla ja sekin sattuu hiukan. Pitäisköhän pitää viikko taukoo kokonaan haukkareista? Nyt on jo reilu viikon ollu noi kyynärvarret kipeet, aina kun tekee jotain hauiskäännön tapaista liikettä esim. nostaa jotain, niin sattuu. Tais muutenki olla toi scott-penkki mist ne alunperin kipeeks tuli. Oikeastaa ainoo liike, missä ne kunnolla sattuu. Mikä siis neuvoksi?

Kiva et on kivaa. :)

Jospa ne forkut vaan ilmottaa että täällä me kasvetaan isommiksi ja paksummiksi:D

Bodaaja sanoi:
Jospa ne forkut vaan ilmottaa että täällä me kasvetaan isommiksi ja paksummiksi:D

Toivottavasti näin on. :) Vähän perseestä, jos ei pysty sen takia treenaamaan hauiksia lainkaan.

Sahaaja sanoi:
Toivottavasti näin on. :) Vähän perseestä, jos ei pysty sen takia treenaamaan hauiksia lainkaan.

Kipeytyyhän ne jalatkin esim. Ite otin prässiä 250kglla ja seuraavana päivänä ei paskalle taipunut. Miksi forkut ois poikkeus? Lihaksiakin siellä on jotka treenistä kipeytyy.:)

Joo mut ei tää oo sellasta normaalia kipua kun treenin jälkeisinä päivinä on. Vaan sellasta ehkä hiukan vihlovaa kipua, mikä ei todellakaan oo normaalia mulle. Estää treenaamisenkin. Ei hyvä.

Sahaaja sanoi:
Joo mut ei tää oo sellasta normaalia kipua kun treenin jälkeisinä päivinä on. Vaan sellasta ehkä hiukan vihlovaa kipua, mikä ei todellakaan oo normaalia mulle. Estää treenaamisenkin. Ei hyvä.

Mulla on sama hauiskäännössä. Se tulee ja menee:)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Sahaaja sanoi:
Tarkoitatko rannetuilla rannesiteitä? Tommosia kun tuolla Pakkiksen kaupassakin on?

Mitäs voi odottaa yövuorojen melskeissä väännetyiltä kijootuksilta. :rolleyes: Juu rannesiteitä tarkoitin tietenkin. En oo ittekään mitää rannetukia ikinä käyttänyt. Kai soon melkein sama asia, paitsi tuet ei oo niin rankkoja ja niin tiukkoja. Ittellään on välillä siteet niin tiukalla, et on pakko ottaa pois kädestä heti stintin jälkeen ettei "ranteet katkee" :D

mave normaalilla otteella on askel rautaisiin forkkuihin sanon ma! :p

huomattavasti pienemmät painot vaan sanoisin. No, en minä megapainoilla sitä teekkään, että ei sen puoleen. Sen vaan halusin sanoa, että tekee forkuille eetua tuo :)

Voiko olla et on forkut tulehtunu? Tuli vaan mieleen ku ne on koko ajan hiukan kuumatkin. :) Täytyy varmaan alkaa tekee jotain liikkeitä, mitkä vahvistaa ranteita ja ostaa tommoset rannesiteet. Auttaako muuten Mobilat vaivaan (jos sitä on)?

Mulla sama vaiva jatkunu joku 1.5 viikkoa ja miettiny lääkäris käyntiä ku ei tunnu helpottavan. Kaikki muut liikkeet menee kyl ihan kivuttomasti mut haukkarit tangolla sattuu aivan älyttömästi, etenkin sarjan lopussa kun tangon laskee alas. Tuntuu juuri samalta eli ihan kuin kipu tulisi luusta mutta sehän ei ole mahdollista. Mielessä käynyt tulehdus/jännevamma. Vielä ajattelin odotella viikon ja jos ei helpota sit lääkäriin ku ei treeneistä tuu muuten mitään.

Sahaaja sanoi:
Voiko olla et on forkut tulehtunu? Tuli vaan mieleen ku ne on koko ajan hiukan kuumatkin. :) Täytyy varmaan alkaa tekee jotain liikkeitä, mitkä vahvistaa ranteita ja ostaa tommoset rannesiteet. Auttaako muuten Mobilat vaivaan (jos sitä on)?

Voihan forkut tulehtua, eikä se mitenkään harvinaistakaan ole. Mobilat ei auta paskanvertaa, mutta jääpussihoito auttaa. Eli joku kangas väliin ettei iho palellu ja pakastimesta joku jääpussi tai ulkoa lunta muovipussiin ja se kipeän forkun päälle vartiksi. Tämän toistaa 2-3 kertaa päivässä kunnes kivut häviää. Kannattaa tehdä heti treenin jälkeen jos treeni jättää kipeäksi forkut.

habero sanoi:
Mulla sama vaiva jatkunu joku 1.5 viikkoa ja miettiny lääkäris käyntiä ku ei tunnu helpottavan. Kaikki muut liikkeet menee kyl ihan kivuttomasti mut haukkarit tangolla sattuu aivan älyttömästi, etenkin sarjan lopussa kun tangon laskee alas. Tuntuu juuri samalta eli ihan kuin kipu tulisi luusta mutta sehän ei ole mahdollista. Mielessä käynyt tulehdus/jännevamma. Vielä ajattelin odotella viikon ja jos ei helpota sit lääkäriin ku ei treeneistä tuu muuten mitään.

Kiitos habero, loistavasti selitetty. Täsmälleen samalta tuntuu täälläkin. :)

Ja Timba kiitos vinkistä, täytyy koittaa.

Nyt tuli sitten käytyä lääkäril ja sain 3 vaihtoehtoa mikä käsissä voi olla..Joko penikkatauti iskenyt käsiin tai ihan normi lihastulehdus tai sitten on tullut jonkinmoinen jännevamma. Näin alkuun määrättiin 2viikkoa lepoa ja väh. 5pv:n kuuri buranaa/vastaavaa tulehduksen lieventämiseen. Jos ei ala helpottaa niin sitten kannattaa hakeutua urheilulääkärin vastaanotolle..

Sahaaja sanoi:
Kiitos habero, loistavasti selitetty. Täsmälleen samalta tuntuu täälläkin. :)

Ja Timba kiitos vinkistä, täytyy koittaa.
Janne, koita sellast kikkaa, et lämmittelet kyynervarsia, ja venyttelet ennen sarjoja. Mulla on kans ollu tätä samaa vikaa joskus aikasemmi, noita tein ja vaihdoin liikkeen, nii se lähti pois, eikä oo (ainakaa yhtä pahana) takasi.

Weak sanoi:
Janne, koita sellast kikkaa, et lämmittelet kyynervarsia, ja venyttelet ennen sarjoja. Mulla on kans ollu tätä samaa vikaa joskus aikasemmi, noita tein ja vaihdoin liikkeen, nii se lähti pois, eikä oo (ainakaa yhtä pahana) takasi.

Jooh, tein viime kerral normi levytangolla hauiskäännöt, ni sattus hiukan vähemmän. Tota jääpussijuttua kokeilin kans muutaman päivän ajan ja kyllähän ne kivut lähti, mut luulen et tänään taas saattuu niin saatanasti ku tekee. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom