Rantalomalle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -ville-
  • Aloitettu Aloitettu
Disney World on ihan ok paikka, mutta jos vaan yhdessä huvipuistossa meinaat käydä, niin mee ennemmin Universal Studiosille ja ota siellä se kahden puiston lippu :dance:. Siinä on kaks erillistä huvipuistoa, molemmat tosi siistejä: 4D-leffoja, parhaimipia vuoristoratoja missä mä oon ikinä ollut :eek:, Fear Factory -esityksiä, jne. Hämähäkkimies oli paras!

Joo se taitaa olla siinä jossain Dworldin naapurissa. Tosin disneyn paikassa on neljä huvipuistoa ja kaksi vesihuvipuistoa. Pienin noista huvipuistoista on kuusi kertaa lintsin kokoinen :) Eihän tuola kerkeis millään ees kaikissa laitteissa käydä :) Tonne myydään ainakin 4 ja 7 päivän paketteja, mutta en mä saleen mihinkään pääse lähtemään :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo se taitaa olla siinä jossain Dworldin naapurissa. Tosin disneyn paikassa on neljä huvipuistoa ja kaksi vesihuvipuistoa. Pienin noista huvipuistoista on kuusi kertaa lintsin kokoinen :) Eihän tuola kerkeis millään ees kaikissa laitteissa käydä :)

Joo siellä on niitä useita, me käytiin viime keväänä Disney Worldissa ja Epcotissa. Epcot etenkin oli pettymys mulle, joku tulevaisuuspuisto ja sitten niiden laitteiden tekniikka oli vanhaa... Huipennus oli, kun sellasen evoluutiokehitysseikkailun loppuun todettiin jotenkin, että "kehitys on edennyt jo siihen, että voimme kommunikoida mannerten ylitse". Jee, tosi haitekkiä :D. No, se oli just kyllä menossa remonttiin se paikka, ehkä ne päivittää sitä samalla. Disney Worldkin vaikutti musta vähän nuhjuselta, mutta kyllä siellä silti ihan koko päivän viihtyi.

Tonne myydään ainakin 4 ja 7 päivän paketteja, mutta en mä saleen mihinkään pääse lähtemään :curs:

Älä nyt, kaikki on vaan järjestelykysymyksiä!

Tekisi mieli päästä rentoutumaan talvilomalla maaliskuun puolivälissä. Viimeiset pari lomaa on ollut kaupunki/kulttüri -matkoja ja nyt haluaisinkin rannalle. Aikaa on viikko ja kaukomaat(aasia, ameriikka, afrikka) eivät kiinnosta. Moni on suitsuttanut Teneriffaa, mutta onko siellä vielä lämmin tohon aikaan? Antäpä Azorit, kokemuksia siitä?

Tekisi mieli päästä rentoutumaan talvilomalla maaliskuun puolivälissä. Moni on suitsuttanut Teneriffaa, mutta onko siellä vielä lämmin tohon aikaan?

On.
Olen ollut monena talvena Teneriffalla(americas) maalis-huhtikuun taitteessa 2vkoa.Ja on kyllä lämmin:)Nyt taas pääsiäisen jälkeen mustan lesken tie suuntautuu Teneriffalle:dance:

Olin Teneriffalla just tammikuussa, joka on vuoden kylmintä aikaa siellä ja tarkeni kyllä ilman paitaa valoisan ajan, joten lämmintä on lähes varmasti. Jos sattuu pilvinen päivä, niin silloin joutuu kyllä paitaa pitämään, mutta aurinko tuolla paistaa todella usein.

Itse tulin viime viikolla Espanjan etelärannikolta. Lennettiin ensin Malagaan, josta pienemmälle paikalle rannikkoa itään. Mukava kylä, jossa turismi ei vielä ollut "päällekäyvää" vaan elämä ja oleilu leppoisaa ja mukavaa, biitsiä ja rantakuppiloita toki löytyi. En osaa sanoa millainen paikka on pahimpaan turismiaikaan mutta ainakin minun kokemusteni mukaan etelärannikolta löytyy oikein kivoja pienempiä kaupunkeja, etenkin jos lähtee Malagasta itään päin eikä länteen Torremolinoksen yms. alueille.

Lämpötila keikkui helmikuussa 20 molemmin puolin ja biitsilläkin tarkeni muutamana aurinkoisempana päivänä bikineillä. Muutoin t-paita, shortsit ja iltaisin toki pitkähihaista.

Mutta mihin mennä rantalomalle kesä-heinäkuussa? Thaimaan suunta kiinnostaisi, mutta ei kai ole paras valinta kesäaikaan (sadekausi tms.). Johonkin kauemmas, mutta mihin? Bulgaria, Kreikka jne eivät ole nyt oikeita vaihtoehtoja..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom