Rantalentistä (PKS)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeHo
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään oli kesän ekat vähän kovemmat pelit. Kuvassa meikäläinen erittäin oikeaoppisessa asennossa puolustamassa :lol2:

attachment.php

Liitteet

• iskua.JPG
    iskua.JPG
    58,1 KB · Katsottu: 739
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Unohdin sitten kirjoittaa tähän threadiin. Olen mukana jos jengi saadaan kasaan. Taidot ei ole mahtavat mutta yritys on kova :)

Mie voisin kanssa lähteä pelaamaan.
Jos joku joukkue on ylivoimainen, voin tulla pilaamaan sen joukkueen puolelle niitten pelin... Ei sillä, etten osais pelata.

Eleonoora sanoi:
Mä tulisin messiin...

Mua kyllä kiinnostais ihan tosissaan tällainen! Tietty mimmiporukalla täs vois olla enemmän järkeä, tällaisesta 160 cm paatintapista ei taida paljoo olla hyötyä Pakkiksen korstoille :D Mutta mukana oon, jos ette hermostu muhun ja mun loistaviin taitoihin.. hah! Ei musta kyllä silmälle paljoa iloa ole, sorry pojat ;)

Katusählyä, anyone??? :hyper:

Mitenkäs olisi torstaina 6.7. Vantaalla hiekkaharjun urheilupuistossa pienet rantalentismätöt?

Mitenkäs olisi torstaina 6.7. Vantaalla hiekkaharjun urheilupuistossa pienet rantalentismätöt?

Kannatetaan! Oisko sopiva aloitusaika vaikka klo 18? Luulisin olevani siihen mennessä selvinnyt edellisillan G'n'R konsertista :rock:

Nostampa tämän taas ylös. Oisko torstaille kiinnostuneita pelaajia??

Mulle ei valitettavasti torstai käy. Pe?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom