12.viikkonen body for life tyyppinen kiristely vois olla ihan hyvä?CiioN sanoi:Koska olis järkevintä aloittaa kiristely? Helmi- maaliskuussa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
12.viikkonen body for life tyyppinen kiristely vois olla ihan hyvä?CiioN sanoi:Koska olis järkevintä aloittaa kiristely? Helmi- maaliskuussa?
Jusse__ sanoi:Elikkä ens kesäksi olis tarkoitus päästä rantakuntoon
läskiä pitäisi polttaa 4-5kg, rasvat n.15% :down:
kannattaisiko laihdutus aloittaa jo nytten vai bulkata lähelle kesää ja sitten laihuttaa? ja lihaksia hommaan bodytyylisesti joka paikkaa vartaloa..
neuvoja vain kiitos!
Pumppaatko sä rautaa edistääksesi maailmanrauhaa, poistaaksesi nälänhädän vai onko joku vielä ylevämpi syy?Karpaasi85 sanoi:Tässähän pitää kohta allekirjoittaa iän ikuisesti ärsyttävä väite bodareiden narsismista. Ovatko bodarit todellakin itsekeskeisiä paskoja, jotka lopettavat treenaamisen heti kun ei haba kasva tai kun se on niin iso, että 15-vuotias Liisa katsoo ihmeissään huikeaa 35-cm hanskaa housut kastuen?
Se on surullista jos treenaamisesta ei saa muunlaisia kuin ulkonäöllisiä kiksejä. Itse olen sen verran innostunut, että treenistä nauttiminen on monitasoista. Toivon sitä muillekkin.
hontelopolvi sanoi:Rajat ..
...... .. .. ... ... ... ... ... ....... ... .... ;-)... ...... ... ,...... ...?? . ....... ... !!!!!!! , .., ?? !!! .. ............ .. .. .. .. ???
jaki_ sanoi:Sattui nyt 50-kymppinen ylipainoinen entinen urheilija (joka teki "vääriä valintoja" nuoruudessaan) sanomaan että lisäravinteista ei ole hyötyä ellei treenaa 2 kertaa päivässä.
No vastatkaa hänelle niin katson että hän näkee tämän.
v-selkä76 sanoi:Lopuksi vielä siitä kun välillä joku kertoo kuulleensa joltain "isolta karjulta" että lisäravinteet eivät auta mitään. Tällöin kyseinen tyyppi on todennäköisesti tarkoittanut niitä pieniä eksoottisia purnukoita joita luontaistuotekaupat ovat pullollaan. Proteiini ja hiilihydraattivalmisteet ovat mahdollisuus korjata perusravinnon mahdollisia puutteita. Ne ovat ravinnon peruskomponentteja ja kukaan ei voi väittää etteivätkö ne toimisi. Ilman näitä komponentteja ihminen ei pysyisi hengissäkään. Ne tosin voi korvata täysin ruoalla, jos ruokavalio on kohdallaan. Itse en siihen kyllä kykene. (Palautusjuomasta en luovu!)
nelkku sanoi:hontelopolvi ei kyllä vakuuttanu mua millää tavalla tolla kirjotuksellaan, enkä vieläkään usko et maailmassa olis kovin montaa ihmistä joka ois saavuttanut geneettiset rajansa (tuskin ketään?). aina on varaa parantaa oli se sitten ruokavaliossa, treenissä tai vaikkapa henkisellä puolella... noh, enpä jaksa alkaa enempää asiasta väittelemään
ps. olisi kuitenkin kiva nähdä kaverista joka on saavuttanut geneettiset rajansa...............(jnejne.....)