Rannetuet kyykyssä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Terpan
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla sattuu ranteisiin jonkun aikaa kyykkyjen jälkeen ja kai niitä tehdessä.
Kannattaisko mun käyttää rannetukia, vai onko niistä jotain tasapaino tai vastaavaa haittaa?

Puhun siis normaali vapaasta kyykystä.

Vai onko minulla huono ote tai huonossa kohtaa se tanko? Olen kokeillut penkki otteella ja sitä huomattavasti leveämmällä. Tangon paikka mulla vaihtelee jonkun verran ja en osaa sanoa missä se oli.

Mulla ainakin välillä kääntyy ranteet aika epäluonnolliseen asentoon takakyykyssä jos saan tarpeeks pitkälle selkään asetettua sen tangon. Sen takia tulee usein varsinkin raskaammissa sarjoissa käytettyä rannetukia. Kannattaa myös kokeilla vaihdella oteleveyttä siitä tangosta ja löytää se paras kohta itelle. Sekään ei kuitenkaan välttämättä auta joten sitten vaan rannesiteitä peliin.

Itselläkin kyykky sattuu ranteisiin, kädet ei vaan taivu hyvään asentoon :D

Ette kai työ kannattele sitä tankoa käsillänne? Se saa otteesta riippuen ranteet, olka- tai kyynärpäät kipeäksi.

Itsellä aina välil tuntuu etuolkapäässä omituista vihlontaa, etenkin kun kyykkää isoimmilla painoilla, ja joskus myös omituista kyllä ranteissa.

Vuosi kaksi taaksepäin oli kyykätessä polvet arat, mutta ostamalla kunnon kengät nämä kivut lähtivät, onneksi

Kavensin otetta hieman kapeampaan, kuin penkkiote ja sain rannekivut pois! Tosin vielä tuntuu vähän olkapäissä (minkä unohdin mainita), mutta ei niin paljon niissäkään.

Kokeilkaa pitää ranteita suorina. Kyynärpäitä vaan taakse ja ylös ja kämmenillä painetaan tankoa selkää vasten, eikä kannatella käsillä tankoa. Pitäis kipujen loppua.

Suositut

Back
Ylös Bottom