Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pro-Pain sanoi:Ne Vilposen käyttämät siniset on käsittääkseni neopreenilämmittimet. Itselläni on samanlaiset. Lämmittää ranteita (hyvä asia mikäli ranteet on paskana), eikä vetoremmit uppoa nahkaan.
Maso sanoi:Mulla tahtoo noita ranteita aina vihloa aika ajoin treenissä. Olisko noista lämmittimistä apua ja mistä niistä voisi hankkia?
Oletko miettinyt että jotkut yksinkertaisesti joutuvat vamman takia esimerkiksi käyttämään rannetukia? Itsellä ainakin kun puski jännetupin tulehdusta jne rannetuet auttoivat hyvin asiaan penkissä.Ja sit valitetaan kun ranteissa ei oo lihaa.
olen miettinyt, mutta kannattaako sitten sillä paskalla ranteella salille mennä. Jos et leipääs siitä ansaitse niin se on aika naurettavaa että se parin kuukauden salitauko ei tule kuuloonkaan. Naurettavia nää wannabeammattilaiset ja "sali on elämäni" ihmiset. Jos siinä ranteessä on vikaa niin lepoa vaan kunnes taas toimii. Ja vielä siteisiin, itse en ainakaan halua että ranteista tulee pullonkaula treenin suhteen. Miten estää? Treenaa ilman siteitä.Oletko miettinyt että jotkut yksinkertaisesti joutuvat vamman takia esimerkiksi käyttämään rannetukia? Itsellä ainakin kun puski jännetupin tulehdusta jne rannetuet auttoivat hyvin asiaan penkissä.
Mitä nyt tulee noihin fastin rannesiteisiin niin ne kyllä sukkaa ihan urakalla. Itsellä nykyään käytössä leveällä teipillä olevat titan THP:t joita tosin en erityisemmin käytä kuin raskaissa punnerrusliikkeissä.
Ja vielä siteisiin, itse en ainakaan halua että ranteista tulee pullonkaula treenin suhteen. Miten estää? Treenaa ilman siteitä.
olen miettinyt, mutta kannattaako sitten sillä paskalla ranteella salille mennä. Jos et leipääs siitä ansaitse niin se on aika naurettavaa että se parin kuukauden salitauko ei tule kuuloonkaan. Naurettavia nää wannabeammattilaiset ja "sali on elämäni" ihmiset. Jos siinä ranteessä on vikaa niin lepoa vaan kunnes taas toimii. Ja vielä siteisiin, itse en ainakaan halua että ranteista tulee pullonkaula treenin suhteen. Miten estää? Treenaa ilman siteitä.

Ganglio carpia vaan näyttämään lekurille ja sanomaan, että se halutaan pois, koska vaivaa. Itsellä oli syksyllä kans ganglio, ei tosin vaivannut oikeestaan mitenkään ja lähtikin itsestään. Mutta ganglioo ei saa varoa, koska se hyytelö kovettuu ja on ainakin vaikea poistaa sitten neulalla imemeällä. itse hieroin aina joskus pattia rantessa. Reeniin se ei vaikuttanut mitenkään onneksi.En mä ainakaan pysty tän ganglion kanssa treenaamaan punnerrusliikkeitä ilman siteitä.
Juuri siksi että olen ilmeisesti tämmönen "wannabeammattilainen" ja ei mielenterveys kestä olla 2kk pois salilta jos en keksi järkevämpää tekemistä. Kyseinen vaiva tuli pari kk ennen inttiä joten ajattelinpa että samalla hinnalla sinneasti. Raksalta kyseinen vaiva tuli kun päivät siellä riehui. No enpä ollut sieltäkään poissa koska en kuulu ihmisiin joiden elämäntehtävä on olla pois hommista yhtä pätevistä syistä kuin "pikkuvarpaan päälle tuli millin haava joten otan loppuviikon saikkua". No jokatapauksessa kyseinen vaiva ei haitannut juurikaan muita liikkeitä kuin tangolla tapahtuvia hauiskääntöjä ja penkkipunnerrusta.olen miettinyt, mutta kannattaako sitten sillä paskalla ranteella salille mennä. Jos et leipääs siitä ansaitse niin se on aika naurettavaa että se parin kuukauden salitauko ei tule kuuloonkaan. Naurettavia nää wannabeammattilaiset ja "sali on elämäni" ihmiset. Jos siinä ranteessä on vikaa niin lepoa vaan kunnes taas toimii. Ja vielä siteisiin, itse en ainakaan halua että ranteista tulee pullonkaula treenin suhteen. Miten estää? Treenaa ilman siteitä.
Et saikkua ranteen takia ota mutta salilla käytät sidetta kun on ranne vähän pipi? Ihan niinkun pieni tyttö. Eiköhän toi oo jo aikamoista purnaanista turhasta. Kipua se vaan on.Juuri siksi että olen ilmeisesti tämmönen "wannabeammattilainen" ja ei mielenterveys kestä olla 2kk pois salilta jos en keksi järkevämpää tekemistä. Kyseinen vaiva tuli pari kk ennen inttiä joten ajattelinpa että samalla hinnalla sinneasti. Raksalta kyseinen vaiva tuli kun päivät siellä riehui. No enpä ollut sieltäkään poissa koska en kuulu ihmisiin joiden elämäntehtävä on olla pois hommista yhtä pätevistä syistä kuin "pikkuvarpaan päälle tuli millin haava joten otan loppuviikon saikkua". No jokatapauksessa kyseinen vaiva ei haitannut juurikaan muita liikkeitä kuin tangolla tapahtuvia hauiskääntöjä ja penkkipunnerrusta.
Ganglio carpia vaan näyttämään lekurille ja sanomaan, että se halutaan pois, koska vaivaa. Itsellä oli syksyllä kans ganglio, ei tosin vaivannut oikeestaan mitenkään ja lähtikin itsestään. Mutta ganglioo ei saa varoa, koska se hyytelö kovettuu ja on ainakin vaikea poistaa sitten neulalla imemeällä. itse hieroin aina joskus pattia rantessa. Reeniin se ei vaikuttanut mitenkään onneksi.
Gaspin hanskoissa on ne rannesiteet samassa, niitä käytän vain Scot penkissä tehdessä hauista mutkatangolla ja ranskalaisessa maaten, jos on isot painot. Toinen ranne kipeytyy muuten. Johtuen siitä varmaan että kumpikin ranne murtunut pari kertaa:D
Et saikkua ranteen takia ota mutta salilla käytät sidetta kun on ranne vähän pipi? Ihan niinkun pieni tyttö. Eiköhän toi oo jo aikamoista purnaanista turhasta. Kipua se vaan on.