Rannesiteet

Meta title: 🔥 RANNESITEET – TUE PAINAVAT PENKIT JA TYÖNNÖT 🔥

Meta description: Vähennä ranteiden kuormitusta ja lukitse nivel vakaaksi kovissa punnerrus- ja työntöliikkeissä

Olikohan LRP, kun täällä mainosti Titanin rannesiteitä. Käyppä kattoo tuolta linkistä. 19€ pari, vai oliko kpl...:rolleyes:

Elikkä rannesiteet olis tarkoitus hankkia.

Mitä porukka suosittelisi? Onko esim. noilla Titanin eri malleilla (Red Devils/Signature/THP) käytännössä mitään eroa?

Onko muita hyviä vaihtoehtoja?

Olen testannut vain omistamani Titan Signature Gold ranneside 24" ja Red Devil rannesiteet. Molemmat toimivat mainiosti. Signature on ehkä hivenen "mukavampi". Tuo mainosteksti "Musta tukeva ranneside neljällä tukiraidalla. Pehmeämpi runko tekee Signaturesta venyvmmän ja joustavamman." pitää paikkansa.

Musta tukeva ranneside neljällä tukiraidalla. Pehmeämpi runko tekee Signaturesta venyvmmän ja joustavamman."[/i] pitää paikkansa. [/B][/QUOTE]

ALLEKIRJOITAN TON MYÖS :kippis1:

Itsellä on juuri nuo titaniumit, toimivat kyllä kuin tauti. Harmi vaan, että valmistus ollaan vissiin lopettamassa:curs: .

Mulla on titanin titanium -siteet. Saatanan hyvät.

Nyt kun ne kuitenkin alkavat olla melkolailla kuluneet, ajon ostaa titaniumin seuraajat eli Titan High Performancet eli THP:t.

Halvoista siteistä vielä sen verran että mulla on huonot kokemukset, o'connor ja grizzly siteistä, molemmat aiva aunuksesta (<-ei paikka karjalassa).

hauiskäännössä on alkanu ilmaantumaan kovaa särkyä, kun nostin painojen kokoa tuossa jokinaika sitten.. kattelinkin sillä silmällä noita tukia prismassa, maksoivat jotain 6€ kipale sellaset tarrakiinnitteiset mitkä vaan kietastaan kerran ympäri, merkkiä en muista. Onko noi ihan paskat, vai tuleeko suosituksia joistain muista merkeistä?

Räkä sanoi:
hauiskäännössä on alkanu ilmaantumaan kovaa särkyä, kun nostin painojen kokoa tuossa jokinaika sitten.. kattelinkin sillä silmällä noita tukia prismassa, maksoivat jotain 6€ kipale sellaset tarrakiinnitteiset mitkä vaan kietastaan kerran ympäri, merkkiä en muista. Onko noi ihan paskat, vai tuleeko suosituksia joistain muista merkeistä?

Mun mielestä huonoa noissa on se että ne ei mene kun kerran ranteen ympäri. Kun esim. titaniumit menee useamman kerran eli ovat paljon tukevammat. Tosin on niillä sit kyllä hintaakin enemmän... mutta kokeilemalla tiedät.

Joo ei tee semmosilla kierroksen siteillä mitään, ei tue tarpeeksi. Itellä ollut jo monta vuotta käytössä samat siteet, joita ostin aikoinaan kaksi paria Wrangelta. Semmoset valkoset, joissa kaksi keltasta raitaa. Ei mitään muistikuvaa merkistä mutta hyvin toimivat edelleen vaikka käyttövuosia on jo ehkä 3 takana. Käytän aina toista paria niin pitkään, että ovat paskaset. Sitte pesuun ja toinen pari käyttöön. Toimii.

Mistä nettikaupasta edullisesti esim. noi Signaturet? Porvoo-Mikkeli välillä ei taida kaupoista löytyä suoraan.

Titanin THP:t ovat olleet mulla käytössä alkukesästä lähtien, erittäin jämäkät ja kaikin puolin suositeltavat siteet. Vihdoinkin pystyy tekemään mm. kapeaa penkkiä kunnolla ilman rannekipuja. Itse maksoin kyseisistä siteistä 22,40 euroa (normaalihinta kyseisessä liikkeessä 28 euroa). Halvoista siteistä kuulemma voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä mm. katkeamisvaaran takia.

Titanin Titanium tai THP. Itsellä on ensinnä mainitut ollut käytössä kolmisen vuotta ja ovat olleet kyllä todella hyvät. Tarrat on jouduttu kerran vaihtamaan, mutta ne nyt ei ikuisuuksia kestä.
Titaniumissa taitaa olla vieläkin se kapeampi tarrakiinnitys ja THP:ssä leveämpi? Itse vaihdoin noissa titaniumeissa sen leveämpään samalla kun jouduin uusimaan ja on parempi, eli tästä syystä thp voisi olla hiukan parempi.

noista titaaneeista semmoista vielä, että onko ne kuinka nopeasti puettavissa ylle? ja kiertääkö veri kumminkin käpälissä (rippuu kaiketi myös siitä jos vetää ihan hirteen, mutta varmaan ymmärrätte mitä haen takaa?) vai pitääkö nyrkit sinisinä riehua salilla ;)

Back
Ylös Bottom