Rankka on..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhata
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

juhata

Banned
Ikä
52
Ensimmäinen päivä takana tosta megadutysta. Pena oli niin rankka, että takki oli ihan tyhjä sen jälkeen...ja eikä oltu edes puolessavälissäkään. ÄITI pyöri mielessä melko tiuhaan ja kyyneltä väänettiin !

No nyt sitten duunissa olo on kuin olisi junan alle jäänyt. Näppiksellä kirjoittaminenkin sattuu joka paikkaan.

.....en tiedä sitten onko tämäkään hyvä ? Mutta kai se helpottaa ajan myötä ?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onneksi olkoon, takana taitaa olla elämäsi ensimmäinen kunnon treeni.

Jep, muista vaan pitää näitä kevyitä viikkoja aika-ajoin. Itse teen kaksi kovaa kiertoa, jonka jälkeen kevyt pumppiviikko. Muuten menee aika nopeasti ylikuntoon.

Sitä .doccia ei vissiin kukaan oo saanu viälä nettiin laitettua,vai oonko vaan niin puusilimä etten oo sattunu sitä löytämään? :confused:

Originally posted by juhata
Ensimmäinen päivä takana tosta megaduty.doc :sta mitä täällä jaettiin. Pena oli niin rankka, että takki oli ihan tyhjä sen jälkeen...ja eikä oltu edes puolessavälissäkään. ÄITI pyöri mielessä melko tiuhaan ja kyyneltä väänettiin !

No nyt sitten duunissa olo on kuin olisi junan alle jäänyt. Näppiksellä kirjoittaminenkin sattuu joka paikkaan.

.....en tiedä sitten onko tämäkään hyvä ? Mutta kai se helpottaa ajan myötä ?

Odotappas ekan viikon jalkapäivää... :)

Re: Re: Rankka on..

Originally posted by Kaljaveikko
Odotappas ekan viikon jalkapäivää... :)

Aivan....sit ei huudet mammaa vaan lauletaa Hoosiannaa daavidin poikaa :lol1: :lol1:

Joops, mulla oli kanssa eilen rinta-plkapää-ojentaja treeni tyyliin mega duty. Nyt sattuu rintaan niin saatanasti:evil: kiitos vähennyssarjojen. Kumma juttu: olkapäät ja ojentajat ei oo valittanu mitään, mutta kyllä teki eilen kaikki jutut missä ojentajia tarvitsi yhtä helvettiä:D

Originally posted by tommih
Joops, mulla oli kanssa eilen rinta-plkapää-ojentaja treeni tyyliin mega duty. Nyt sattuu rintaan niin saatanasti:evil: kiitos vähennyssarjojen. Kumma juttu: olkapäät ja ojentajat ei oo valittanu mitään, mutta kyllä teki eilen kaikki jutut missä ojentajia tarvitsi yhtä helvettiä:D
menee offtopiciks mutta onko kukaan huomannut, että ku on tissit kunnolla kipeet (siis KUNNOLLA), on aika vaikee tehä käsillä yhtään mitään (lukuunottamatta pientä näperrystä)?? mut ei se paljon parane jalkapäivän jälkeen...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
aika suurella todennäköisyydellä varsinkin moni alottelija ajaa itsensä ylikuntoon jopa nykyisellä megaduty updatella jossain vaiheessa ja palaa takaisin vanhoihin tuttuihin menetelmiin :)

Itse kahdesti testanneena, molemmat painokset lukeneena / sisäistäneenä ...hmm.. no kyllähän se toimi :) oon vaan nähny vierestä miten moni ei malta kevyellä viikolla olla treenaamatta tai treenaa liian painavasti (kevyen vastakohta:) ja pian ollaan pississä.

ps. mä en haluu enkä tarvii sitä doccia =)

mistä...

Myydäänkö tota Mega Duty kirjaa ihan kirjakaupoissa (Suomalainen kk) vai onko se vaan tilattavissa kpfitnesistä?
:confused:

Originally posted by strike
aika suurella todennäköisyydellä varsinkin moni alottelija ajaa itsensä ylikuntoon jopa nykyisellä megaduty updatella jossain vaiheessa ja palaa takaisin vanhoihin tuttuihin menetelmiin :)

Itse kahdesti testanneena, molemmat painokset lukeneena / sisäistäneenä ...hmm.. no kyllähän se toimi :) oon vaan nähny vierestä miten moni ei malta kevyellä viikolla olla treenaamatta tai treenaa liian painavasti (kevyen vastakohta:) ja pian ollaan pississä.

ps. mä en haluu enkä tarvii sitä doccia =)

No onneksi on treenivuosia takana jo 7 ja tuntee oman kropan.
Mutta eipä ole ennen tullut kylvetyä noita mausteita noin paljon noihin sarjoihin, että näin pahalle olisi tuntunut. ohjelmassa vedetään pari kovaa ja yksi kevyt viikko. Teettekö sen kevyen viikon juuri siten, miten se on esitetty siinä docissa, vai vielä kevyemmin ? Niin joo ...tänään on sit se jalkapäivä....

Originally posted by strike

Näinhän se on. Minun mielestäni kannattaa treenata periodeittain. Tuolla jatkuvalla erikoistekniikoiden käytöllä kun menee niin helposti tukkoon. Ja ne kevyet viikot noissa ohjelmissa ehdottomasti kannattaa pitää kevyinä tai ei treenata ollenkaan.

En ole itse lukenut kuin sen alkuperäisen MD:n joskus vuosia sitten, mutta kyllä pistää silmään nuo palstalla olleet MD-kommentit.

Korostan, että en ole nähnyt tätä ohjelmaa, mitä te jotkut nyt kokeilette, mutta olettekohan nyt varmasti oikeilla jäljillä...? Onko siinä muka oikeasti erikoistekniikoita joka välissä? Kannattaa varmaan vähän järkeistää ja muokata itselleen sopivaksi sitä ohjelmaa varsinkin jos on aloittelija. Jos se on yhtään samankaltainen kuin Supermassa "superkirjoitusvirhemaster" Savolaisen kirjassa oleva ohjelma, voi perus kaurapuurojannulla olla tosiaan hoosiannahuudot herkässä.

Mä en ymmärrä, mitä järkeä on tehdä pakkotoistoja ja muita säännöllisesti, kun muutenkin toitotetaan, että "do not train to failure".

Originally posted by Andy
En ole itse lukenut kuin sen alkuperäisen MD:n joskus vuosia sitten, mutta kyllä pistää silmään nuo palstalla olleet MD-kommentit.

Korostan, että en ole nähnyt tätä ohjelmaa, mitä te jotkut nyt kokeilette, mutta olettekohan nyt varmasti oikeilla jäljillä...? Onko siinä muka oikeasti erikoistekniikoita joka välissä? Kannattaa varmaan vähän järkeistää ja muokata itselleen sopivaksi sitä ohjelmaa varsinkin jos on aloittelija. Jos se on yhtään samankaltainen kuin Supermassa "superkirjoitusvirhemaster" Savolaisen kirjassa oleva ohjelma, voi perus kaurapuurojannulla olla tosiaan hoosiannahuudot herkässä.

Mä en ymmärrä, mitä järkeä on tehdä pakkotoistoja ja muita säännöllisesti, kun muutenkin toitotetaan, että "do not train to failure".

Pointti onkin siinä, ettei niitä erikoistekniikoita tehdä joka välissä & säännöllisesti kuin sen parin viikon kierron aikana. Sitten kevyt viikko ja sen jälkeen ainakin itse teen perustreeniä, enempi volyymipainoitteisena pari kolme viikkoa, jokna jälkeen kevyt viikko ennen seuraavaa MD-kiertoa. Eli MD-tyyppistä treeniä tulee noin puolentoista kuukauden aikana vain parin viikon verran.

Näin teen itse enkä usko kaurapuurolinjallakaan liittyväni hoosianna -kuoroon ;) .

Supermassan muinoin kirjassaan esittelemällä ohjelmalla ei kyllä kukaan natu pitemmän päälle kehittyisi, on se niin kauhia!

Ja eikös tuo "training to failure = fail to train" ole ensinnäkin vähän kiistanalainen juttu, etenkin meille bodaus-tyyppisesti treenaaville? Eikös se päde ennemminkin voimanostajien kohdalla (eli ei saisi jäädä paino rinnalle treeneissä, ellei halua että kisassa käy samoin?)?

Originally posted by AKV

Ja eikös tuo "training to failure = fail to train" ole ensinnäkin vähän kiistanalainen juttu, etenkin meille bodaus-tyyppisesti treenaaville?

Joo, se on "train to failure = train to fail" tai jotain... Joka tapauksessa se on yksi naurettavimmista, perustelemattomimmista ja kauimpaa haetuista treenaamiseen liittyvistä väitteistä, mitä mä olen ikinä kuullu ja todistettu vääräksi monta monituista kertaa-

Onkos tuo Megaduty paljonkin samantyylinen kuin tää Massaa! Voimaa! kirjan "Heavy Duty Mikrosyklillä", joka menee siten et 1. viikolla raskaita liikkeitä (penkki,kyykky,mave&co) ja toistot semmoista 4-6 tai 6-10, ja pakkotoistoja päälle. Sitten 2.viikolla enemmän "laitteita" ja käsipainoja, ja toistoja 8-12 plus pudotuksia? Kummallakin saa vissiin itsensä ihan tohjoksi ;)

No minkälaiset on Juhatalla tuntemukset jalkatreenin jälkeen?

Vai eikö jäänyt kertomaan?

Suositut

Back
Ylös Bottom