Jeps, eli pelot ennen inttiä kuihtumisesta on käynyt toteen tässä muutamassa kuukaudessa. Ennen inttiin lähtemistä olin 184/91 ja suht timmissä kunnossa, olin ihan tyytyväinen kroppaan ja nyt muutamassa kuukaudessa paino on pudonnut järkyttävät 11 kg (!) eli nyt 184/80 ja olo tuntuu perkeleen kuihtuneelta ja tuntuu että lihakset palaa samaa tahtia, ylimääräistä rasvaa ei ole missään ja suoraan sanoen vituttaa. :curs:
Olen pyrkinyt kuitenkin syömään intissä hyvin, toisaalta intin sapuska ei aina maistu, varsinkin kun on tullut jonkin verran sairasteltua flunssan parissa aika paljon. Pitäisiköhän tässä vaiheessa jo huolestua vai ottaa ihan iisisti ja toivoa että paino rupee jonkin verran palautumaan intin loppupuoliskolla :wall:
edit: hups, taisikin tulla väärälle alueelle.
Olen pyrkinyt kuitenkin syömään intissä hyvin, toisaalta intin sapuska ei aina maistu, varsinkin kun on tullut jonkin verran sairasteltua flunssan parissa aika paljon. Pitäisiköhän tässä vaiheessa jo huolestua vai ottaa ihan iisisti ja toivoa että paino rupee jonkin verran palautumaan intin loppupuoliskolla :wall:
edit: hups, taisikin tulla väärälle alueelle.