Rallin MM-sarja 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amf
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
loebilla on niin vahva johto että varmasti vie mestaruuden ellei sitten kaadu pari kertaa uudestaan.

tulee mieleen kuinka mäkinen voitti maailmanmestaruuden carlos sainzin hajoitettua autonsa 500m ennen maaliviivaa, niitä videoita raivoavasta carlosista hakkaamassa autoa oli mukava katsoa :D

Minulla ainakin kävi sääliksi Carlosta. Mies itki siinä auton vierellä. Ei voi kuvitella sitä vitutuksen määrää. olisi mies ansainnut mestaruuden, vaikka Mäkistä tietysti kannatin.

Hyvin meni suomalaisilla turkin MM ralli grönholm voitti ja hirvonen oli toinen ja
Kosti Katajamäki oli viides.

Grönholmin kannalla täälläkin ollaan, mutta täytyy sanoa ettei paras voita jos Markus vie MM-tittelin tänä vuonna.

Zone-sarja -42%
mun puolesta grönholmilta sais hajota auto kerran tms. ei lämmitä yhtään jos mestaruus voitetaan sen takia että paras kuljettaja ei pysty ajamaan.

Se on kyllä totta että Loeb on paras kuski tällä hetkellä, osaa ajaa joka rallissa hyvin.

toivottavasti Grönholm ei voita...sano itekin ettei ole mitään makua jos mestaruus tulee tällein...Loeb on ylivoimasesti sarjan paras kuski:worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jep munki mielestä Loeb on tän hetken paras ralli kuski, mut kumminki toivon et titteli tulis suomeen...

tuskin on loeb paras kuski, mutta auto on niin hyvä ettei muilla oo jakoja.

No samalla autollahan tuo Sordo ajelee ja jää selkeästi jälkeen.
Grönholm itse sanoi, että sitä on pirun vaikea voittaa, koska se ei tee virheitä ja aika 'estottoamasti' kehui Loebia kuskina. Tämä tapahtui jo siinä vaiheessa, kun MM-pistetilanteessa Loeb oli jotenkin järkevällä pelillä saavutettavissa.

Viimeiset vuodet nimittäin puhuu paljon sen puolesta, ettei pelkkä auto ole ollut tekijä, joka Loebin on menestykseen singonnut. Oli alusta mikä alusta, niin heppu on erittäin nopea ja tosiaan niitä omaan virheeseen päättyneitä kisoja ei montaa viimeisen 3:n vuoden aikana ole tullut.

Niin.. ja onhan kaveri enemmän MM-ralleja voittanut, kuin kukaan muu ikinä, joten sekin puhuu hivenen puolestaan. Ja viime vuodet vielä aika murskaavan ylivoimaista on meno ollut ja lähes Schumachermaisesti kaikki ennätykset rikottu.

Taitaa muuten olla Jyskälä ainoa 'valloittamaton' ralli ko. henkilölle ja ensi vuonna asia voi muuttua....pelkään ma :rolleyes: :D

Aivan turha tota on totuutena huudella.

Itse olen mietiskellyt, että onko se auto vaan niin hyvä. Eipä Loebin tallikaverit ikinä pääse "mihinkään". Melkeen pidän todennäköisempänä, että Loeb on vaan eläin ajamaan, kuin että auto olis selkeesti fordia nopeempi. Luotettavampi se varmaankin on.

no ei se sitä meinaa että tallikaveri pärjäis samanlain vaikka samalla merkillä ajelevatkin. tommi mäkinenkin oli aika surkee kun lähti mitsulta subarulle jne.... esimerkkejä on vaikka kuinka siitä kun hyvästä kuskista tuleekin yhtäkkiä huono kun tallia vaihdetaan ja päinvastoin. auto/pyörä+tiimi on tärkein tekijä moottoriurheilussa vaikka se joidenkin onkin niin vaikea ymmärtää. kuskeissa jotka ovat ikänsä noilla vehkeillä ajaneet on aika vähän eroja loppupeleissä.

citroen on kyl MM sarjan luotettavin auto.
onks muuten kukaan laskenu kui monta ykköstilaa grönholm on menettäny
keskeyttämiseen...
et kyl sil aotollaki on merkitysti

Grönholmilla on ollut myös sellaisiakin kisoja että pätkäpohjia oli eniten, mutta kisa kaatui sitten tekniikan pettämiseen, joko oman virheen takia tai auton. Vaikeahan noita on spekuloida, mutta kyllä se Loebbi taitaa paras kuski olla, jossei aina nopein niin ainakin varmin suorittaja.

Mitenkään Loebia väheksymättä täytyy sanoa, että Citroen on todellakin sarjan paras auto ja on sitä ollut siitä lähtien kun pösö vaihtoi 206:n siihen paskaan.

Sen sijaan nuo MM-rallien voitot on semmoinen juttu missä voi perustellusti väheksyä Loebin paremmuutta muihin suurinpiirtein saman verran voittaneisiin kuskeihin. Muut reilut 20 voittoa saalistaneet kuskit ovat ajaneet voittonsa tiukemman kilpailun aikakaudella. Minun kirjoissani Loeb ei ole todellakaan kaikkien aikojen paras kuski, olkoonkin että tällä hetkellä mies on ehdottomasti paras kuski. Marcus on ainoa joka on samalla tasolla, mutta suoritusvarmuus on ikävä kyllä eri luokkaa kuin Loebilla.

Sen sijaan nuo MM-rallien voitot on semmoinen juttu missä voi perustellusti väheksyä Loebin paremmuutta muihin suurinpiirtein saman verran voittaneisiin kuskeihin. Muut reilut 20 voittoa saalistaneet kuskit ovat ajaneet voittonsa tiukemman kilpailun aikakaudella.

Joo ja aikaisemmin ei mm-sarja käsittäny läheskään yhtä montaa rallia kaudessa mitä nykyään on.

Itse en kyllä näe Fordia tällä kaudella yhtään Citroenia huonompana autona. Tuskinpa Ford johtaisi MM-sarjaa, jos se olisi alivertainen Citroeniin verrattuna. Voisiko joku hieman perustella tuota väitettyä Citroenin ylivoimaisuutta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom