- Liittynyt
- 31.3.2003
- Viestejä
- 1 884
Ai että lämmittää sydäntä, kun Mitsubishikin vetäytyi pois ensi kauden MM-sarjasta. Ikävä vaan, että Harri taitaa joutua myymäläänsä töihin. Kokonaista 2 tehdastallia mukana sarjassa. Jokohan FIA vihdoinkin herää tähän maailmaan? Varmaan Subaru ja Ford lähtee kauteen innoissaan, yeah right.
http://www.yle.fi/urheilu/looppi/id25104.html
Kustannukset, oi kustannukset ovat olleet avainsana rallia kehitettäessä jo monta vuotta, mutta silti päätökset on lähes järjestään tuonu lisää kustannuksia.:wall: Ketkä siellä oikein päättää asioista?
Äkkiä pois niitä ralleja siitä ohjelmasta, ei ralli ole mikään F1 jossa pitäisi ajaa 18 kisaa vuodessa. Ja tekniikkaa pois, missä taidetaan olla oikealla suunnalla.(ihme kyllä)
Nyt on sitten yksityistallien kuskeilla elämänsä tilaisuus napsia voittoja, ei ole tainnut aiemmin kovin montaa voittoa mennä yksityistallien kuskeille.
Seuraava vuosi olkoon Markuksen ja Mikon heiniä. Saisi kyllä Hirvonenkin ottaa ekan voiton, on sen verta hyvät saumat.
Saapa nähdä mihin tämä touhu menee.
http://www.yle.fi/urheilu/looppi/id25104.html
Kustannukset, oi kustannukset ovat olleet avainsana rallia kehitettäessä jo monta vuotta, mutta silti päätökset on lähes järjestään tuonu lisää kustannuksia.:wall: Ketkä siellä oikein päättää asioista?
Äkkiä pois niitä ralleja siitä ohjelmasta, ei ralli ole mikään F1 jossa pitäisi ajaa 18 kisaa vuodessa. Ja tekniikkaa pois, missä taidetaan olla oikealla suunnalla.(ihme kyllä)
Nyt on sitten yksityistallien kuskeilla elämänsä tilaisuus napsia voittoja, ei ole tainnut aiemmin kovin montaa voittoa mennä yksityistallien kuskeille.
Seuraava vuosi olkoon Markuksen ja Mikon heiniä. Saisi kyllä Hirvonenkin ottaa ekan voiton, on sen verta hyvät saumat.
Saapa nähdä mihin tämä touhu menee.