Rallikansaa,moottoriurheilua?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
37
Kaupunki
Lahti
Tuli mieleen tälläinen asia,että on pakkotoiston ihmiset innokkaita menemään ralli ym. vastaaviin moottoriurheilutapahtumiin?

Itse oon ralli fani (myös jokkis, rokki- ja romurallit) :) Huomenna on Vanajanlinnan ralli, eli siis tietty Hämeenlinnan lähiympäristössä ;)
Menijöitä?
Ja huomen ja sunnuntaina Lahdessa rokkirallia, pipon moottoriradalla, ovaalikisa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllähän noita kisoja (ralleja) tulee jokunen vuodessa kierrettyä. Aikaisemmin tosin enemmänkin, muutama vuosi sitten ajettiin kaverini kanssa rallia itekkin, lähinnä kyläkisoja ja vuonna -00 yleisen SM-sarja.
Loistavaa hommaa mut ihan törkeen kallista, siks piti palata takas sille penkan halvemmalle puolelle, mut siellähän ne kaikki parhaat kuskitkin on ;) ....

Kaikki lähialueen rallit ja sprintit tulee kyllä käytyä kattomassa, ja kesällä sitten pitää itekin päästä ajamaan, jokkista tällä hetkellä. Ralli / sprintiä olisi kiva päästä ajamaan, pitää vaan ensin vähän rikastua, siihen asti seisoskellaan siellä penkalla :D

Zone-sarja -42%
Veressä on kilpaileminen kartingin kautta...

Kyllä siis kaikkiin kisoihin joihin vain jotenkin pääsee, eikä kustannukset ole ylimaallisia niin pyrin menemään.. Oli sitten jäärataa tai supermotoa, kunhan ajetaan vain kovaa kilpaa moottoriajoneuvoilla..

Formuloita olen käynnyt paikanpäällä seuraamassa. Ja aina kun vaan mahdollista niin töllöstä katson. Vaikka viime vuonna hieman tympikin...
Ralli lähetykset katson myös töllöstä. Nuorempana tuli käytyä ihan paikanpäälläkin mutta nykyään ei enää huvita lähteä sateeseen katsomaan(aina minun tuurilla satoi).

Kyllähän sitä ite tulee ajeltua rallia/sprinttiä.
Aina kun ei itse ajamassa niin sitten penkalla katsomassa.

Aikanaan tuli ralleja kierreltyä tikkurilan seudun la-clubin kanssa,oltiin järjestyksenvalvonta sekä muissa toimitsija tehtävissä. Nykyään on ollu nihkeempää lähteä ralleihin,mutta jahka joskus olisi taas aikaa lähteä kiertelemään kisoja. Onneksi nykyään tulee telkusta aika paljon kisa juttuja,niistä täytyy tyydyttää moiset himot

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom