Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Emilie sanoi:Omaa kokemusta ei ole rakennekynsistä, mutta monet ovat kehuneet Lilli Luoman tekemiä kynsiä ja hänhän tekee niitä käsittääkseni Turussa.
Hippa sanoi:Mulla oli sellaiset LCN rakennekynnet ja ne oli tosi ihanat! Ne oli kai oppilastyönä, koska hinta oli vaan 250mk ja kestivät pari kuukautta.
esni sanoi:Mulla ei ole mitään erityistä mieltymystä pitkiin kynsiin. Ne on vana hankalat. Mä leikkaan aina omat kynnet, kun ne vähänkään alkaa näyttää pitkiltä, koska muuten ne taatusti hajoaa just treeniä tehdessä. Ja silti olen usein se nainen, joka seisoo sjmavea varten tanko edessä ja pureskelee revenyttä kynttä paremmaksi... Että rakennekynnet, jotka vielä maksaa? Huhhuh.
zeni-86 sanoi:Mulle laitettiin rakenne kynnet harjoitustyönä viime syksynä. Ne oli tosi hienot ja niiden kanssa olemiseenkin tottus tosi nopeasti, mutta kun ne sitten otettiin irti, niin omat kynnet oli aivan ohuet :itku:
Niistä ei ollu paljon mitään jäljellä... Tarttee varmaan alkaa syödä sinkkiä tai jotain, jos ne siitä sitten alkais vahvistumaan...
Melissa sanoi:Jaas onpas outoa.. millainen pidennys sulla on oikein ollut?? Itsellä on ollut lettipidennys parikin kertaa ja 2 kk kerrallaan ja eipä hiukset siitä ole kärsinyt yhtään.. vielä ovat paksut ja pitkät!! Tietenkin tuntuvat ohuilta ku pidennykset ottaa pois, koska sitä tukkaa on ollu päässä rutkalti ennemmän, mut pari viikkoa ni ovat entisensä. Itse suunnittelin ottavani aitohiuspidennyksen täs lähiaikoin, niistä saa aika makeen näköisen :thumbs:
Tuittu sanoi:Joo, mullakin on ollu lettipidennys kolmesti eikä siitä hiukset oo suuremmin kärsiny. Mut toi kyseinen oli "suora pidennys" eli omaan hiustupsuun liimattiin jatkohiusta ja noita tupsuja tuli varmaan lähes sata. Se ei ollut aitoa hiusta vaan sellaista kuitua mutta ihan aidonnäköistä kunhan sitä vaan hoiti (ja sitä sitten saikin hoitaa ). Kun 4 kk sitä piti niin hiukset ehti kasvaa ihan kivasti ja sit ne tyvet takkuuntu niin pahasti että ne oikeestaan rupes jo rastoittumaan... Ja otettiin kaverin kans ite se pidennys pois eli en menny kampaajalle niin ehkä senkin käsittelyn olis voinu vähän hellemmin tehdä...
Joo tuolla ompelutyylillä tietenkin sitä pidennystä meinasinkin suunnitella. Kaverilla on kans parin otteeseen ollu pidennys kiinnitetty liimalla... toisen kerran jällkeen sekin hiuksensa joutui lyhyeksi leikkaan, ku suunnilleen repi ne pidennykset irti.. ei kylläkään pitänyt ku kuukauden. jollain öljyllä kai ne pitäis irrottaa.. no sellaisiin en meinaa sortua, nuista ompelumenetelmistä ei pitäis olla hiuksille haittaa.. Nuihin pidennysjuttuihin vaan jää jotenkin koukkuun ku niitä kerran kokeilee, et melkein pakko saada uudestaan