Raitis uusivuosi, mitä tekemistä?

Täällä herättiin n. klo12 ja sitten kahdeks salille ja saunaan.
Sen jälkeen oon pelaillu FM06 ja vihdoin sain voittoputken päälle ja tehny ruokaa siinä lomassa:) Pullo valkkarii uponnu naamariin ja hyvä musiikki soi taustalla.

Taidan laittaa Ray:n pyörimään digiboxista ja ottaa pari kuvaa raketeista klo.00.00 ja mennä nukkumaan. Huomenna taas salille :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla alkoi jo herkullisesti... Kermaperunoita ja kananuggetteja mussutettu, sipsipussia hieman rapisteltu, karkkia vähän näkerretty.

Leffa pyörii telkussa, irc hyrrää hiljakseen... Forumeilla ja chateissa on eloa!

Jees, oon nörtti... hihii :D

Meitsi kattelee TVU:ltä illan NFL-kierrosta, täytyy sanoo et siistimpää ku möyriä viinahuuruis tuolla pihalla

pojan eka uusvuos ja voitte uskoo ettei janota yhtään kun näkee sen ilmeet ku isi ampuu raketteja ja sädetikkuja ikkunan takana.

hyvää uutta vuotta kaikille!!!

Nyt seuraa illan kohokohta, meen seisoskeleen tuohon kämpän eteen kun vuosi vaihtuu...jos vaikka taivas tippuis niskaan tai jotain jännää! :D :kippis1:

~10 minutes to go!!

Heat tuli tuossa katseltua. Vuosi sitten taisin pelata Civilisation nelosta. :)

edit: hmmh, olikohan jopa vuoden ensimmäinen posti palstalle...

Oli varmaan uusin posti palstalle :D

Vitutti ku porukat meni ampumaan kaikki raketit eikä mulle jättänyt mittään :wall:

Huh, kylläpäs oli juoppoja paljo kun olin hetken tuossa pihalla kattelemassa raketteja.:lol2:

Ei oo tullu yhtään kännipuhelua koko illan aikana:eek: ...jahas taitaa olla verkot vähä jumissa kun ei onnistunu tekstarin lähetys...:rolleyes:

Noi saatanan naapurit on räjäytelly ny 16-17 asti nonstop, eivät oo ees käyneet sisällä. Kokoajan tulee lisää pusseja jostain. Koko helvatan katu on savun peitos, lenkille ku menin 18 aikaan niin piti melkein käsillä tunnustella tietä eteenpäin :arvi:

Kaapelilta tuli joku leffa katottua samalla räpläsin kannettavaa. Ikkunasta katteltiin raketit ja savut :)

Ziisus mitkä jonot baareissa. Oi että huomenna on makiaa kun on hyvä olo ja menee salille treenaamaan oksennuksia kadulla väistellen.
Jeps, se tässä onkin yks niistä tärkeimmistä positiivisista puolista. Toivottavasti sali on auki, on se kyllä yleensä ollu juhlapäivinäkin...:)

Paistoin illalliseksi porsaan ulkofilettä Wok-vihannesten kera. Seuraavaksi käväisin pikaisesti baarissa juomassa kaakaon ennen kuin menin torille uuden vuoden vastaanottoon. Nyt istun lukemassa pakkista juoden alkoholitonta drinkkiä.

Vähän yksinäistä, mutta kohta menen nukkumaan ja aamulla alkaa uusi päivä. Kenties käyn salilla.

Noi saatanan naapurit on räjäytelly ny 16-17 asti nonstop, eivät oo ees käyneet sisällä. Kokoajan tulee lisää pusseja jostain. Koko helvatan katu on savun peitos, lenkille ku menin 18 aikaan niin piti melkein käsillä tunnustella tietä eteenpäin :arvi:

Arvatkaa vaan onko ollut kivaa koiran omistajana :eek: Tuossa muutama tunti sitten käytin koiran iltapaskalla, niin jotkut känniset siellä huuteli, että oon hullu kun koiran vien tuonne räiskeeseen. S*atanan ääliöt, pitäisikö sitten sisälle antaa paskoa vai mahdollisesti antaa toisen pidätellä klo 16 jälkeen koko loppu päivä :jahas:

Jopas on typerää ohjelmaa tullut telkkarista...

Ai niin, hyvää uutta vuotta!

Yövuorossa..saatanan pauke kun valvottaa noita mielisairaita, pitää lääkitä. Paskan ja kusen putsaamista myös. Voiko uutta vuotta paremmin juhlia? Hyvää uutta vuotta kaikille yökyöpeleille.

Ei oikein ollut juhla- ja juomafiilistä, joten päätin pysyä tämän päivän kotona.

Päivä on ollut melko normipäivä. Heräsin 12 kieppeillä. Kävin koiran kanssa lenkillä. Sen jälkeen kävin saunassa. Olen katsonut Sopranos-sarjaa, surffaillut netissä (suurimman osan ajasta pakkiksella), syönyt, katsoin CSI Miamin, lisää pakkista, lisää sopranosta. Ainiin, kävinhän mä heittämässä pikkuveljen kaverilleen ja samalla hain pizzan. Ja käytiinhän me koiran kanssa iltapissillä. Vielä jos jaksan, niin voisin lukea kirjaa ennen kuin käyn nukkumaan.

Näissä merkeissä on n. 15h kulunut ihan tosta noin vain :D

Itse jouduin iltavuoroon töihin, josta kotiouduin vasta puoli yhden maissa. Duunissa oli leppoisa meininki kuten aina ja kun himaan pääsi niin suihkun kautta safkaa tekemään. Sitten sohvalle lojumaan, herkuttelemaan ja kattelemaan kaikkea mitä tuonne digiboxille on viime aikoina kertynyt. Tosi jeppis UV näinkin, ei siinä mitään.

Hmm tuosta tuli mieleen että voisin myös mässäillä huomenna,:offtopic: ongelma on vaan se että herkullisin syötävä mitä löytyy on pari kanapakettia. Onko huomenna mitään kauppoja auki??:offtopic:
hehe, tuli sitten mässäiltyä kunnolla. Laskeskelin huvikseen kaloreita, yli 3000kcal pelkistä sipseistä ja karkeista.:hyper:
Pitää nyt syödä ilta..tai yöpalaksi jotain kunnon ruokaa vielä. :)

Imo baarissa ei välttämättä jaksa olla koko iltaa riippuen tietty seurasta. Hyvä vaihtoehto minkä itekki tässä toteutin on käydä baarissa ja olla siellä tyyliin 23 asti. Sitten vaikka johonki koti-illanistujaisiin/"bileisiin" hyvään seuraan. Etenki tollasissa ei baari ympäristöissä ei tuu yhtään orpo olo vaikka ei juo.

^^aamupala se on, Pumper.

Selvinpäin. Normisunnuntailta tuntunu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom