Raitis uusivuosi, mitä tekemistä?

Itsellä menee näin:
- aamusta salille
- illasta tehdään porukalla jotain ruokaa
- ehkä saunotaan , ehkä joku leffa tai jotain muuta
- vaimon, pojan ja kavereiden kanssa oleskelua
- ehkä illalla autolla käymään kahvilla kaverin kanssa jossain

Ei kannata ottaa stressiä :)
Vuosi vaihtuu kuitenkin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsekkään en aio mitään juoda. Harmittaa että kaikki salit ovat huomenna täällä kiinni niin puntille ei pääse :wall: Pihalle vaikka lenkille ei edes kannata mennä kun naapurissa sekopääperhe ampuu 2000e ostamansa raketit kaikkea liikkuvaa päin. Viime vuonna niillä lähti ainaki joka toinen paukku jotain päin. Jospa siis istuisi tässä vuoden vaihteen :haart:

abc:t on koko ajan auki. Sieltä kyllä löytyy kaikki perusjutut, ainakin tästä meiä naapurissa olevasta, mutta mitään hianompaa tuskin. Ei edes kunnon tonnikalaa :jahas:

Edit: Ainakin k-kaupat saa olla auki 12-18

Hmm tuosta tuli mieleen että voisin myös mässäillä huomenna,:offtopic: ongelma on vaan se että herkullisin syötävä mitä löytyy on pari kanapakettia. Onko huomenna mitään kauppoja auki??:offtopic:

pitäs olla hetken aikaa.
ei muuta kuin hakemaan iso setti syötävää

Huominen vielä sisällä, jotta räkätauti varmana lähtee. Oikeestaan olen onnellinen tosta flunssasta, hyvä tekosyy olla juomatta kun ei vaan kiinnosta. :D

Itse ainakin tykkään välillä olla itsekseni, datailla ja herkutella.

Huominen vielä sisällä, jotta räkätauti varmana lähtee. Oikeestaan olen onnellinen tosta flunssasta, hyvä tekosyy olla juomatta kun ei vaan kiinnosta. :D

Itse ainakin tykkään välillä olla itsekseni, datailla ja herkutella.

Onko P. Väyrysen pitäjässä nykyään noin selkärangattomia vätyksiä, jotka tarttee tekosyyn juomattomuuteensa? Vitsi, vitsi.

Ei vaan, rohkeesti tehet niinku tykkäät.

Käyn vuokraamassa leffan, laitan sen datatykillä pöhöttämään ja sitten syödään nakkeja ja perunasalaattia vaimon kanssa ja ollaan elokuvissa.

Puolilta öin vapaudenaukiolle kattelemaan tulitusta.

Ei tulilientä.

Tää on kyl vähän paska tää kulttuuri kun juomattomuuttaa täytyy selittää.
"Ei kai susta hekottaja mikään absolutisti ole tullut?" kysellään jatkuvasti...

Mut joo pelailen varmaa vice-cityä ja syön homejuustoa ja kuuntelen KISSiä, siinä se :)

Selvät on päät täälläkin. Eli päiväs aikaan kaikkea mitä normaalistikin ja illalla kun kaikki juhlii niin taidan ajella käymään muutamissa juhlissa kaffeella...

Sitten ehkä myöhemmin joku leffa ja vähän jotain loistavaa safkaa. Ei tee yhtään heikkoa pyöriä siellä missä muut dokaa. Parempi tietty pysyä pois jos on heikkouksia viinan perään mutta itellä ei ole onneks sitä ongelmaa.

Töihinkin pyydettiin mutta kohteliaasti kieltäydyin kun ei jaksa kattella mitään sekoiluja nyt :rolleyes:

Mutta koko Pakkiksen porukalle :love: Hyvää uutta vuotta ja kiitos:worship:

Lähden bilettään selvinpäin...ei tuota mulle tuskaa ja eipähän tarvi sit jälkeenpäin katua:D

Lähden bilettään selvinpäin...ei tuota mulle tuskaa ja eipähän tarvi sit jälkeenpäin katua:D

Mä en tiedä millasta se "bilettäminen" on sielläpäin mutta jos mä lähtisin selvinpäin kavereiden dokausreissulle mukaan ni en ensinnäkään ymmärtäisi yhtään juttua/vitsiä mitä heittävät. :D Tulis aika orpo olo tunnin sisällä.

Oon menossa kaverin luokse saunomaan, syömään ja ampumaan raketteja. Juomana miula on alkoholitonta siideriä, ei sitä kukaan huomaa mitä siinä lasissa on. En jaksa selittää sitä miks en nyt juo, niin siksi lasissa on jotain mikä vois vaikka olla 'oikeeta' siideriä.

Oon ollu baarissakin niin ettei kukaan oo huomannu että oon selvinpäin :rolleyes: Hauskaa voi siis olla ilman viinaakin...

hatun nosto niille jotka voi olla baarissa/bileissä selvinpäin ja vielä pitää hauskaa. Jokunen kerta olen tätä kokeillut ja homma vaan ei toimi. Ei siinä mitään jos o selvinpäin mutta mikä siinä on että ei sitten ota ceittoo jos ei ole sille mitään esteitä. Onhan uusvuos vuoden ehkä isoin keittojuhla. mut kukin tyylillään...

varmaan syön pizzaa ja katon telkkaa/leffoja ja kuuntelen musaa.huomenna salille.

hyvää uutta vuotta pakkis! :love: :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom