Raiskaavatko ulkomaalaiset suomessa naisia?

Status
Viestiketju on suljettu.
Jotta keskustelu ei perustuisi pelkästään iltapäivälehtien lööppeihin, kannattaa lukea oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen faktaa aiheesta:

http://www.optula.om.fi/uploads/nul786y.pdf

Eli kyllähän ne ulkkarit näyttäis tekevän enemmän raiskauksia, mutta ei niin radikaalisti enempää. Toisaalta onkos suomalaiset sitten kovinkaan lainkuuliaisia ulkomailla? Ruotsalaisten iltapäivälehtien lanseeraama sanonta "en finne igen" kertoo jotain asiasta. Valitettavasti.

Onko tämä tarkoitettu ns. vitsiksi. Ei kyllä hirveästi naurata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruotsalaisten iltapäivälehtien lanseeraama sanonta "en finne igen" kertoo jotain asiasta. Valitettavasti.

Jostakin olen kuullut, että tuo sanonta perustuu lähinnä siihen, kun suomalaiset rikolliset yleensä pakenevat Ruotsiin. Todenperäisyydestä en sitten ole varma.

Suomalaiset raiskaavat myös, mutta järkyttävintä on, että vuonna 2005 27% raiskauksista oli ulkomaalaisten tekemiä, vaikka heitä on väestöstä vain reilut 3%!

Lähde oikeusministeriön sivuilta:
http://www.optula.om.fi/uploads/nul786y.pdf (sivu 4)

Ja se että suomalaiset miehet raiskaavat, ei pitäisi olla mikään hyvä selitys sille, miksi kovempia raiskaajia kannattaa tuoda ulkomailta lisää.

En tarkoittanut tilastokeskuksen lukuja vitsiksi? Eikä raiskaukset todellakaan mua naurata.

Pointti oli ensinnäkin se, että tosta tutkimuksesta saa todellisen kuvan ulkomaalaisten suorittamasta rikollisuudesta, ilman keltaisen lehdistön myyviä lööppejä.

Toinen pointti oli se, että rikollisuus vaan nyt on kansainvälistä. Rikollisten kannattaa toimia muualla kuin omassa maassaan, jossa heidät jo tunnetaan ja osataan epäillä. Ulkomaalaiset riehuu Suomessa, Suomen rikolliset ulkomailla.

Eli toisinsanoen 1/4 ulkomaalaisista on raiskaajia, niin ja tuossahan oli vai nuo tietoon tulleet raiskaukset? Tuohon kun lisätään vielä muut rikokset kuin raiskaukset niin päästäisiin jo huimiin lukemiin...

En tarkoittanut tilastokeskuksen lukuja vitsiksi? Eikä raiskaukset todellakaan mua naurata.

Pointti oli ensinnäkin se, että tosta tutkimuksesta saa todellisen kuvan ulkomaalaisten suorittamasta rikollisuudesta, ilman keltaisen lehdistön myyviä lööppejä.

Toinen pointti oli se, että rikollisuus vaan nyt on kansainvälistä. Rikollisten kannattaa toimia muualla kuin omassa maassaan, jossa heidät jo tunnetaan ja osataan epäillä. Ulkomaalaiset riehuu Suomessa, Suomen rikolliset ulkomailla.

jep, nyt mietintämyssy päähän. Tosiaan ihan se perinteinen maalaisjärki toimii tässäkin asiassa.

hmm.. Suomalaiset yrittaa raiskata vaan BB:n kuvauksissa. Se tuo lisaa julkisuusarvoa.:down:

Suurin osa raiskauksista tapahtuu, missapain maailmaa tahansa, suhteissa joissa nainen tuntee miehen tai toisinpain. Naista raiskauksista ei vain tehda yhta paljon ilmoituksia. Esim. hapea (oma aviomies raiskasi), tietamattomyys mika on raiskaus (rajatapaukset, epatietoisuus "olinkohan ma antanut ristiriitaisia signaaleja; yleensa teinitapaukset), epaselva tilanne jossa nainen jaa todennaikoisesti alakynteen (no mun mielesta se vaan kiihottuneena hoki et "EI EI EI"). Ikava kylla viimeisena mainitsema tilanne jattaa naisen kuin naisen alakynteen.

Sit hauskimpia on tapaukset, jossa nainen on nostanut syytteen, mutta miesta ei ole tuomittu - en muista prosentteja, mutta voitte vaikka itse miettia kuinka monta tuomiota tulee mieleen vaarasta ilmiannosta/valasta tms. mika termi tuolle "valehtelulle" oikeudessa annetaan.
Eli raiskauksesta tuomittu mies ei juuri koskaan nosta juttua naista vastaan, kun hanet on todetty "viattomaksi"

Tästä samasta aiheesta oli jo toinenkin ketju. Lisäksi vastaavasta aihepiiristä on keskusteltu muutenkin ihan riittävän usein, tuloksena on aina sama vääntö.

Keskustelua ruskeista ja muista väreistä voi harrastaa siihen kuuluvassa threadissa.

Tack.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom