Raision kaappausdraama

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by JohnnyB
"ei enää kirvestä", no shit einstein :rolleyes: .

Kerrohan, mitä hienosäätöä on siinä että poliisit odottaa syylliseksi epäiltyä sen ajan kun epäilty on lääkärillä. Eikö jo lääkärin ja muun hoitohenkilökunnan turvallisuuden takaaminen väkivaltaiseksi tiedetyn potilaan takia se ole välttämätöntä? Se ei ole mitään hienosäätöä vaan tervettä järkeä.

Ei kun ne varmaan ajatteli, että kyllä lekuri sen pystyy hoitelee jos tarpeen tulee. Mennään me pojat kahville siksi aikaa.
Ihan hyvä tarina muuten, mutta tuskinpa vaan poliisi päästää silmistään jonkun kenet on otettu kiinni tuon tyyppisestä teosta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tunnen tämän jätkän.
Tutustuin häneen vissiin vuonna 1998.
Eipä ikinä olisi uskonut. josilloin, kun ekasta tapauksesta kuulin, en oikein tahtonut uskoa. Kiero kuin mikä kylläkin ja sen veli vielä pahempi.
Mutta se miten joku voi noin pimahtaa...mahtaa olla pojan vanhemmilla raskasta...

Originally posted by jarre55
Tunnen tämän jätkän.
Tutustuin häneen vissiin vuonna 1998.
Eipä ikinä olisi uskonut. josilloin, kun ekasta tapauksesta kuulin, en oikein tahtonut uskoa. Kiero kuin mikä kylläkin ja sen veli vielä pahempi.
Mutta se miten joku voi noin pimahtaa...mahtaa olla pojan vanhemmilla raskasta...

Minäkin tunnen - ikävä kyllä. :(

Hmm... se tyyppi oli veljensä kera mukana verkostomarkkinoinnissa. Tutustuin häneen sitä kautta. kaveri teki taikatemppuja erilaisissa tilaisuuksissa sivubisneksenä. Missäs itse häneen tutustuit?

Hmm... se tyyppi oli veljensä kera mukana verkostomarkkinoinnissa. Tutustuin häneen sitä kautta. kaveri teki taikatemppuja erilaisissa tilaisuuksissa sivubisneksenä. Missäs itse häneen tutustuit?

Kysyin ylläpidolta ensin mielipidettä asiaan. En tiedä onko korrektia mainita nimiä tällä palstalla.

Tiedän jätkän lukio ajoilta.

Tossa kaappausdraamassa se muija ei kuulemma ollut myöskään mikään pulmunen, että oli aika pahasti hyväksikäyttänyt monta vuotta ja tälläistä...mutta en tietenkään ihan varma, kun kuullut vain :)

Originally posted by newbie
Tossa kaappausdraamassa se muija ei kuulemma ollut myöskään mikään pulmunen, että oli aika pahasti hyväksikäyttänyt monta vuotta ja tälläistä...mutta en tietenkään ihan varma, kun kuullut vain :)

no ei kai sillä oo mitään tekemistä tämän kaappauksen ja sadistisen kohtelun kanssa?? Kyllä sika syyn löytää, tavataan sanoa. Eli kyllä jokainen vois muutaman ihmisen kaapata tai tappaa elämänsä aikana jos alkais tuolleen ajattelemaan, että mulla on oikeus kun MUA on kohdeltu väärin.

Originally posted by Kalju
no ei kai sillä oo mitään tekemistä tämän kaappauksen ja sadistisen kohtelun kanssa?? Kyllä sika syyn löytää, tavataan sanoa. Eli kyllä jokainen vois muutaman ihmisen kaapata tai tappaa elämänsä aikana jos alkais tuolleen ajattelemaan, että mulla on oikeus kun MUA on kohdeltu väärin.
Riippu varmaankin myös siitä kuinka vakavaa tämä "väärin kohtelu". Mutta monenvuoden hyväksikäyttö on mun mielestä vakavaa. Ei kyllä oikeuta silti tekemään sellaista mutta jos jotain syytä halutaan etsiä niin mielestäni se kuulostaa edes jotenkin järjelliseltä syyltä...? :rolleyes:

Originally posted by metal
Riippu varmaankin myös siitä kuinka vakavaa tämä "väärin kohtelu". Mutta monenvuoden hyväksikäyttö on mun mielestä vakavaa. Ei kyllä oikeuta silti tekemään sellaista mutta jos jotain syytä halutaan etsiä niin mielestäni se kuulostaa edes jotenkin järjelliseltä syyltä...? :rolleyes:

eiköhäs se ole oma syy jos antaa itseään höynäyttää. Jos näin ajatellaan niin ainahan seurustelu on ollut vaan hyväksikäyttöä sen osapuolen kannalta joka jätetään. Eli jos on seurusteltu pari vuotta ja sitten toinen haluaa erota niin sillonhan tää seurustelu aika muuttuu hyväksikäytöksi kun ei sitten oltukkaan yhdessä loppu elämää. Ja kun kerta toinen ottaa lelut pois leikistä niin se pitää kaapata ja raiskata.. ja vankilasta pääsyn jälkeen taas kaapata.. retuuttaa autokolarin jälkeen loukkaantunutta, kivuliasta tyttöä monta kilometriä. Herätkää nyt, ei tuollaiseen käytökseen löydy mitään lieventäviä seikkoja eikä järkevää selitystä. Tuo on psykopaatin käytöstä. Luonnehäiriöisen, itsekkään henkilön tapa toimia kun kaikki ei menekkään niinkuin itse on ajatellut. Toivottavasti löytävät syitä pakkohoidolle, ei vapaaseen yhteiskuntaan tällaisia yksilöitä.

Kait sillä vähän kajahti, kun olikse sitten kolme - neljä vuotta se muija eli sen rahoilla ja en nyt ihan tarkalleen muista, mutta törkeästi käytti hyväkseen, niin ei sitä nyt ihan ottaisi, että "antaa olla, olinpas tyhmä" :D Eihän se sitä edes raiskannu, tai yleensäkään lyönyt! Ja yksi syy oli kuulemma, että se muija tosiaan oli selittänyt jotain raiskauksesta, ettei vain se äijä pääsisi pois linnasta ja kuulemma siinä raiskauksessa ei ollut päätä eikä häntää, mutta kuultua, eikä sille nyt mitään voi :kuola:

Kait sillä vähän kajahti, kun olikse sitten kolme - neljä vuotta se muija eli sen rahoilla ja en nyt ihan tarkalleen muista, mutta törkeästi käytti hyväkseen, niin ei sitä nyt ihan ottaisi, että "antaa olla, olinpas tyhmä" :D Eihän se sitä edes raiskannu, tai yleensäkään lyönyt! Ja yksi syy oli kuulemma, että se muija tosiaan oli selittänyt jotain raiskauksesta, ettei vain se äijä pääsisi pois linnasta ja kuulemma siinä raiskauksessa ei ollut päätä eikä häntää, mutta kuultua, eikä sille nyt mitään voi :kuola:

Nyt nuorimies stop.. tiesitkös että tosi monessa suomalaisessa avo/avioliitossa ja seurustelusuhteissakin eletään jommankumman, yleensä miehen, rahoilla. Sun ois syytä miettiä asennettas jo etukäteen ettet tee vastaavassa tilanteessa samalla tavalla kuin tää sekopää. Ja mä en kyllä oo samaa mieltä että tää kaappari olis seurustellut mitään merkittäviä aikoja sen tytön kanssa. Koita ymmärtää ja herätä pilvilinnoistas. Ketään ei voi ostaa/omistaa. Eli vaikka sponsoroisit naistasi miten paljon vaan on hänellä oikeus lähteä ihan silloin kuin alkaa siltä tuntumaan. Vai luuletko että omistusoikeus on sidoksissa menettämääsi panokseen?? Itse en usko että tässä tapauksessa on ollut mitään tekemistä miehen menettämällä rahalla.. rahan menetys ei ole yleensä päällimmäisenä mielessä eron koittaessa.

Eihän se sitä vääntänyt silloin, ko se panttivankina oli! Mutta joo toi rahahommeli on kyllä totta! Mut kyl se silti vähän kupoliin ottais, kun muija kertoo mitä se on muitten perässä juoksennellut ja ollut vain rahan takia sen kanssa! :itku: :itku: :itku:

Eihän se sitä vääntänyt silloin, ko se panttivankina oli! :itku: :itku: :itku:

HETKONEN!

sä olet ihan vitun urpo...
se pipipäähän SAI tuomion siitä että käytti sitä mimmiä EKALLA kerralla kun sen kaappas hyväkseen siellä koulun liikunta salissa...

:blow:

Originally posted by turbo
HETKONEN!

se pipipäähän SAI tuomion siitä että käytti sitä mimmiä EKALLA kerralla kun sen kaappas hyväkseen siellä koulun liikunta salissa...

...kun sen kaappas hyväkseen...

:rolleyes:

Juu ja se mimmi muisti sen raiskauksen vasta, kun se äijä oli pääsemässä linnasta :D Huono muisti sillä :kuola:

Originally posted by turbo
HETKONEN!

...kun sen kaappas hyväkseen...

:rolleyes:

vitu ei mää osaa kirijota
:itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom