Sorruinpa siis kauppaan menemään tässä hiljattain, ja käteeni tarttui pullo halpaa Rainbow-merkkistä rypsiöljyä. Pakkauksessa ei ole mitään mainintaa valmistustavasta (paitsi että valmistusmaa Belgia, perkele), joten kiinnostaisi ensinnäkin tietää, mitä tavaraa tämä on, ja toiseksi, kannattaako vaihtaa merkkiä pullon tyhjennyttyä?
Ja sitten vielä asiasta toiseen, eli itse öljyn käyttöön. Olen oma-aloitteisesti selaillut vanhoja keskusteluja ja saanut sellaisen käsityksen, että rypsäriä tulisi nauttia 2-3rkl päivässä, mieluiten proteiinipitoisten aterioiden yhteydessä, eritoten ennen nukkumaanmenoa ja ei missään nimessä treenin jälkeen, kun nopeaa imeytymistä tarvitaan. Korjattavaa?
Ja sitten vielä asiasta toiseen, eli itse öljyn käyttöön. Olen oma-aloitteisesti selaillut vanhoja keskusteluja ja saanut sellaisen käsityksen, että rypsäriä tulisi nauttia 2-3rkl päivässä, mieluiten proteiinipitoisten aterioiden yhteydessä, eritoten ennen nukkumaanmenoa ja ei missään nimessä treenin jälkeen, kun nopeaa imeytymistä tarvitaan. Korjattavaa?
-osuus (kahta aihetta en jaksanut pystyyn pykätä):
Ja jos en (kuten vahvasti epäilen), niin onko hyviä ehdotuksia ongelman ratkaisemiseksi? Olen jopa valmis luopumaan rakkaista muroistani, mikäli se on ainoa keino.