Rahkan nopeussyönti

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt on aika jokaisen loistaa ja ilmoittaa, kuinka nopeaa saa rahkan alas!

Suosittelen yrittämään ilman mehutiivistettä tai mitään muuta, ääntä kohti vaan sellaisenaan!

Kokeilin tänään Pirkan rasvaton mieto maitorahka 250g ja aikaa ehti kulua 1min 2sekunttia. Hirvittävä hikkahan siitä tuli, mutta uskon että pitkäjänteisellä treenaamisella saavutan maagisen alle 30sekunnin haamurajan. Mitään erityistä tekniikkaa ei minulla ollut, muutakuin ruokalusikka ja rahka alkuperäisessä pakkauksessa. Uskoisin, että oikeanlainen hengitys ja tasainen tahti ratkaisee, mutta mistä sitä tietää.

Olkoot sarjat 250g ja 500g rahkat.

Haaste on heitetty, näytä mihin pystyt!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valio 250g raakana. Aika 2min 42sek. Oli niin paska aika, että pakko alkaa reenaan.

Valion Pehmeä 250g.

15 sekunttia.

Tuo oli purkki puhtaaksi syötynä. Muistan että kauan sitten oli ketju aiheesta ja jotkut veti ehrmannin johonkin 10 sekunttiin. Joku sementtirahka on hemmetisti hitaampi syödä kuin nämä pehmeät rahkat, saati sitten rahkajogurtit.

Tästä on jo thread, porukka kiskoi 250g:n Ehrmannin 10 sekunnin pintaan. Toki laastirahkat ovat haasteellisempia ja ½ kilon sarja vaatii jo vähän kestävyyttä :D

edit: hidas

Rainbowin tai Milbonan rahkalla tuloksena olisi todennäköisesti tukehtuminen, jos tuollaista yrittäisi ^_^ Ehrkulla vois kokeilla. Pettynyt olen, jos ei alle 30s mene.

Milbona 500g, 1.46

Huijausta, mutta:

500g rahkaa, 100g marjoja ja vettä (eli tämän voi juoda)

tehosekottimella tasaseksi

15s

Ehrmann menee varmaan 30 sekunnissa, Valion 30 minuutissa (saatanan tahna paskaa).

Rainbow rahka 250g, 2 minuuttia 54 sekuntia. Kivittäkää minut, luultavasti pakkiksen historian paskin aika.

Se rahka pitää vetää raakana purkista ;)

Ehrmann 250g 0:36
oksennusrefleksi vaan rupeaa laittamaan vastaan kun nopeesti yrittää syödä

Amatöörit... Ehrmannin 250gr. 6 sekunttiin.

Mulla on iso lusikka. :D

Edit. Lautasellinen ruiskaurapuuroa 15.sek. Kyllä, olen treenannut, aamuisin on yleensä kiire...

Mitenkäs nää säännöt menee? Esim. Saako lusikka olla purkissa ennen ajanottoa?

Sääntöjä vol A:
- Rahkapaketti saa olla auki
- Lusikka saa olla purkissa ennen ajanoton aloitusta
- Mikäli syöt rahkan ilman lisukkeita, on kyseessä raw luokan suoritus. Tärkeä mainita suorituksessaan
- Hyväksytty suoritus on, kun purkki on tyhjä ja lusikassa ei ole rahkan jäännöksiä
- Ei saa juoda mitään samaan aikaan, kun suorittaa rahkan nopeussyönnin

Sääntöjä päivitetään/lisätään, mikäli tarpeelliseksi koetaan.

Katoin vaan ekan postin ja olin varma että ehrukka putoaa alle tuon ajan, eikun jääkaapilta hakemaan purkki vaikka aamupala olikin just syöty :D

15 sekkaa meni, ei kyllä ollu ihan optimi olosuhteet, pitää jokukerta pistää kaveri kellon varteen ottamaan aikaa :D

Pitäiskö ottaa joku virallinen yläraja sille mikä on tyhjä purkki? ainakin tuossa 250gr luokassa saattaa joltain mennä iso osa ajasta homman viimeistelyyn kun joku kauhoo taas paljon suurpiirteisemmin. Joku voisi vaikka punnita tarpeeksi tyhjän ehrman purkin jonka alle purkin paino tulee olla suorituksen jälkeen.

Itse taidan tänään hakea lidlistä puolen kilon laasti purkin koitokseksi, koska koen että noi löysät 250gr rahkat ovat lähinnä lusikan käyttö kilpailu :D Voin käskeä vaikka emäntää ottamaan videota tästä merkittävästä urheilutapahtumasta ja pistän sitten tänne jos on tarpeeksi kova tulos :D

Sääntöjä vol A:
- Rahkapaketti saa olla auki
- Lusikka saa olla purkissa ennen ajanoton aloitusta
- Mikäli syöt rahkan ilman lisukkeita, on kyseessä raw luokan suoritus. Tärkeä mainita suorituksessaan
- Hyväksytty suoritus on, kun purkki on tyhjä ja lusikassa ei ole rahkan jäännöksiä
- Ei saa juoda mitään samaan aikaan, kun suorittaa rahkan nopeussyönnin

Sääntöjä päivitetään/lisätään, mikäli tarpeelliseksi koetaan.

Pitäskö eri rahkoille tehdä oma sarja? :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom