Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla uus resepti joka on ihan kunkku.

Kourallinen mustikoita 2 kourallista mansikoita mikroon kunnes kohtalaisen lämpimiä, päälle purkillinen rahkaa ja sit iso kourallinen pähkinöitä ja lopuksi reilu annos kinuskikastiketta...kinuskin voi vaihtaa hunajaan tai sit jos haluu kunnola hiiluja niin molemmat :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Real-leipäpala vasempaan käteen (margariinilla ja meetvurstilla), oikealla kädellä lusikoidaan Milbonan maitorahka+maito+metsämarja(funlight) yhdistelmää naamaan. Maistuu vähän samalta kuin jogurtti ja leipä samaan aikaan syötynä - hyvältä.

Viime aikoina kotona tehtyä puolukkasurvosta taikka hunajaa. Mitään Fun lighteja tai muita myrkkyjä ei tule käytettyä. Mielummin raakana noi rahkat.

Lentääpi rahkat aina kaksin kappalein blenderiin. :rock: Ainoo keino milloin ei rahka jumitu kurkkuun kii.

Blenderillä saa tosiaan aikaan kaikkea hauskaa. Oma suosikkini viime aikoina on ollut seuraava kombo: 1 kuorittu omena, purkki rahkaa, 1 dl maitoa. Kota luonnollisesti leikataan pois; ei paranna makua. Rakenteesta tulee todella kuohkea, tykkään.

Blenderillä saa tosiaan aikaan kaikkea hauskaa. Oma suosikkini viime aikoina on ollut seuraava kombo: 1 kuorittu omena, purkki rahkaa, 1 dl maitoa. Kota luonnollisesti leikataan pois; ei paranna makua. Rakenteesta tulee todella kuohkea, tykkään.

Kuoritko omenat? Kokeilin ite kerran kotimaisilla omenoilla ja niiden kuoret loi aikamoisen vitutuksen koktailia siemaillessa :hyper:

Ite teen blenderissä aina vastaavalla reseptillä ja hyvää tulee: 500 g rahkaa, 1 dl pakastettuja mustikoita, 3-4 dl maitoa ja 1-2 banaania. Suosittelen! :thumbs:

Kuoritko omenat? Kokeilin ite kerran kotimaisilla omenoilla ja niiden kuoret loi aikamoisen vitutuksen koktailia siemaillessa :hyper:
Minä en ole koskaan kuorinut omenoita blenderiä varten. Tosin, enpä ole kotimaisia koskaan käyttäynytkään.

Kyllä, ehdottomasti, aina. Mitä tasaisempi smoothie niin sen parempi. Sen verran neiti olen, etten tykkää mistään kuorenpaloista. Niistä tulee paha mieli :(

Kyllä, ehdottomasti, aina. Mitä tasaisempi smoothie niin sen parempi. Sen verran neiti olen, etten tykkää mistään kuorenpaloista. Niistä tulee paha mieli :(

Kuullostaa harvinaisen tutulta. Pitää varmaan joku kerta kokeilla itekin kuorittuna. Toi tasasuus on kyllä must.

Punaherukkaa kun kerääntyy joka syksy pakastin täyteen, niin oon alkanut vetää sitä rahkan kanssa ja on muuten erityisen hyvän makuista! Toimii niin kokonaisena marjana kuin mehuna, parasta tulee kun pistää molempia ja blenderillä sekaisin.

Eilen pistin kokonaisen appelsiinin (kuorittuna) ja hyvin maistui sekin.

Punaherukkaa kun kerääntyy joka syksy pakastin täyteen, niin oon alkanut vetää sitä rahkan kanssa ja on muuten erityisen hyvän makuista! Toimii niin kokonaisena marjana kuin mehuna, parasta tulee kun pistää molempia ja blenderillä sekaisin.

Eilen pistin kokonaisen appelsiinin (kuorittuna) ja hyvin maistui sekin.

Huomaa että on itellekin tuttu marja kun nous syljeneritys ihan tappiin tätä lukiessa :hyper: pitänee varmana tätäkin kokeilla :3

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom