rahkadieetti

Hei haluiasin kysyä teiltä mitä mieltä olette mun tilanteesta kun viimeisen n. 3kk ajan olen yrittänyt pudotta rasvaprosenttia, mutta eipä ole tullut mitään merkittävä muutosta kehoon. Tämä on enemmänkin low-fat dieetti ollut, mutta olen katsonut, että protskua on tullut se 2g/rasvaton kg. Hiilarit tule vaan hedelmistä, kasviksista tai välillä olen syönyt tumma proteiinipasta. Kaloreita päivässä on tullut syötyä keskimäärin 1500. Viime kuukauden aikana olen myös polkenut kuntopyörä aamuisin 30min 3x viikossa.
Mutta nyt olen kyllästynyt kun ei tuloksia tule ja ajattelin kokeilla elää suurinpiirtein pelkällä rahkalla, tonnikalalla, raejuustolla ja muilla low hiilari low rasva tuotteeilla. Jos syön sellaiset 5-6 rahka päivässä niin protskuja siitä tule yli 2g/rasvaton kg eli sopivasti, mutta kaloreita vaan 850-1000kcal. Tiedän että moni tule sanomaan liian vähän kaloreita, itselläkin pelko että lihaksista lähte myös, mutta olen epätoivoinen :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan aika turhauttavaa, jos kolmessa kuukaudessa ei ole tiukentumista tapahtunut!

Ensimmäisenä tuli tekstistä mieleen, että et ehkä saa tarpeeksi hyviä rasvoja, ja kroppa ei halua luopua jo omistamistaan rasvoista.

LUE TÄMÄ Jakobin FAQ-threadi: (!)
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927
4. Syö oikein. Vältä huonoja rasvoja jotka ovat eläinrasvoja (voi, rasvainen liha,...). Älä kuitenkaan jätä rasvoja kokonaan pois vaan huolehdi hyvien rasvojen saannista. Kerta- ja monityydyttymättömät rasvat ovat näitä. Tällaisia rasvoja saat mm. rypsiöljystä, kalaöljystä ja oliiviöljystä. Muista kuitenkin, että 1g öljyä sisältää 9kcal!.

kannattaako tuosta nyt hirveämmin edes lähteä tiputtelemaan painoa ? 180/70kg ei siinä kovin hirmuinen rasvaprosentti voi olla O_O

varjokuningas sanoi:
Mutta nyt olen kyllästynyt kun ei tuloksia tule ja ajattelin kokeilla elää suurinpiirtein pelkällä rahkalla, tonnikalalla, raejuustolla ja muilla low hiilari low rasva tuotteeilla. Jos syön sellaiset 5-6 rahka päivässä niin protskuja siitä tule yli 2g/rasvaton kg eli sopivasti, mutta kaloreita vaan 850-1000kcal. Tiedän että moni tule sanomaan liian vähän kaloreita, itselläkin pelko että lihaksista lähte myös, mutta olen epätoivoinen :itku:

Ä-L-Ä. Toi kusis todella pahasti käsiinsä.

tiieitiijuu sanoi:
kannattaako tuosta nyt hirveämmin edes lähteä tiputtelemaan painoa ? 180/70kg ei siinä kovin hirmuinen rasvaprosentti voi olla O_O
Painoa ei ehkä ole paljon, mutta tuossa vyötärön seudulla olevat rasvat ärsyttävät ja niitä on siellä ison makkaran verran.

kohtis sanoi:
Ä-L-Ä. Toi kusis todella pahasti käsiinsä.
Vaikka kaikki kommentit ovat tervetulleita niin olisi mukava jos voisit myös kertoa miksi tuo kusisi pahasti? Tiedän että tuossa on aika niukasti kaloreita, mutta niinkuin sanoin olen epätoivoinen.
Aikasemmalle postaajalle vielä, että olen ainakin jonkin verran koittanut otta hyviä rasvoja pellava siemenrouheesta p32, h2, r17 josta vain suurin osa monityydyttömiä. Otan neuvostasi kyllä vaarin ja lisään hiemaan hyviä rasvoja vaikka ryspiöljystä

Mielestäni kaikki diettaa miten diettaa.

Kokeile ihmeessä tuota rahka-diettiäsi, laihtuihan Mikko Kivinenkin todella paljon pelkällä näkkileivällä, tosin nyt on tulleet vanhat ja extrat takaisin :D.

Sinuna unohtaisin heti diettihommat. Ei tuossa painossa ole mitään pudotettavaa.

Superstarah sanoi:
Mielestäni kaikki diettaa miten diettaa.

Toki, mutta tällainen dieeteistä mitääntietämätön pullamössövoimailija ainakin ajattelee asian niin, että mieluummin hoitaa homman laakista oikein kuin tekee kovin monta kertaa ne mikkokiviset.

Måpå sanoi:
Sinuna unohtaisin heti diettihommat. Ei tuossa painossa ole mitään pudotettavaa.

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Etkö tosiaan keksinyt mitään parempaa sanottavaa, vaikka tredissä kysellään vinkkejä dieettiin?

Hae palstalta sanalla "PSMF".

Måpå sanoi:

ramboo sanoi:
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Etkö tosiaan keksinyt mitään parempaa sanottavaa, vaikka tredissä kysellään vinkkejä dieettiin?
:offtopic:
Tuohan on vakiovastaus jokaisessa dieettithreadissä. Odota hetki niin kohta tulee useampi tyyppi teilaamaan koko dieetti idean ja kehoittaa keräämään pari vuotta lihasta ja sitten vasta laihduttamaan. Ja sitten taas kun kysytään dieettiohjeita parin vuoden päästä niin sama vastaus. Ei noilla mitoilla kannatta mitään laihduttaa. Kerää massaa pari vuotta. Mikään ei riitä pakkiksen arvovaltaiselle raadille.

Miksei sitä vaan voida vastata kysymykseen ja auttaa jos joku haluaa pudottaa painoa. Pakkoko sitä on joka helvetin dieettiaiheeseen tulla jankkaamaan tätä "kerää massaa", "ei kannata noilla mitoilla alkaa laihduttamaan" jos kerran ei tunne koko henkilöä.

Christian Baileyllähän (en muista miten kirjotetaan Machinist ja american psyko) oli aika rankka dietti. Lopussa tais olla päivän ruuat yksi omena ja purkki tonnikalaa jos oikein muistan. Purkin ja omenan kokoa en muista enkä myöskään sitä oliko tonnikala öljyssä vai ei.

En halunnut aloittaa uutta threadia niin ajattelin uppia tätä vähän.
Onko normaalia, että ei ole yhtään nälkä ja jopa täysolo vaikka söin vain
09.00 kymmenen valkuaista
Treenin jälkeen 12.00 Maitorahka, vähän mansikoita mukana
15.00 sama kun edellinen
18.00 Tonnikala
21.00 Muutama kinkkuleike

Ja se itse kysymys sitten. En ajatellut pitää tuollaista diettia kovin kauan, mutta miten on teidän mielestä hyvä siirtyä pois tuollaiselta dieetiltä. Tuossa on aika vähän kaloreita niin kun aloitan syödä taas normaalisti siinä 2000kcal eli kulutuksen verran niin alkaako keho shokista täyttä rasvavarastoja. Eli kannattaako nosta vähitelleen kalorit taas ylemmäs vai voi suoraan mennä sinne 2000kcal?
Toivottavasti tajusitte mitä koitan tarkoittaa

Yhdysvallat sanoi:
Christian Baileyllähän (en muista miten kirjotetaan Machinist ja american psyko) oli aika rankka dietti. Lopussa tais olla päivän ruuat yksi omena ja purkki tonnikalaa jos oikein muistan. Purkin ja omenan kokoa en muista enkä myöskään sitä oliko tonnikala öljyssä vai ei.

Joo Christian Balehan pudotti painoo aika roimasti tota The Machinistia varten ja sit taas keräs Batman Beginsia varten nopeesti lihat takas. Melko ihailtavaa, sillä ei se missään ihan paskassa kunnossa oo tossa batmanissa. Mut se siitä ennenkun lähtee liian offtopiciks :)

varjokuningas sanoi:
Vaikka kaikki kommentit ovat tervetulleita niin olisi mukava jos voisit myös kertoa miksi tuo kusisi pahasti? Tiedän että tuossa on aika niukasti kaloreita, mutta niinkuin sanoin olen epätoivoinen.
Aikasemmalle postaajalle vielä, että olen ainakin jonkin verran koittanut otta hyviä rasvoja pellava siemenrouheesta p32, h2, r17 josta vain suurin osa monityydyttömiä. Otan neuvostasi kyllä vaarin ja lisään hiemaan hyviä rasvoja vaikka ryspiöljystä
Mulle ainakin tuli ensimmäisenä mieleen kuidut. Maidosta ja tonnarista ei niitä juuri käteen jää, että mieluiten pidä tuo pellavansiemenrouhe mukana kuvioissa, tai hanki esim. vehnäleseitä (desissä ei ole, kuin 20 kcal) erääksi kuidunlähteeksi. Rasvoja kannattaa tosiaan pyrkiä nauttimaan päivän suositusten verran, rypsi-, oliivi- sekä esim. pellavansiemenöljyä. Lisäksi lohi voisi olla hyvä vaihtoehto ruokailuihisi.

Kerro sitten, kuinka etenee!:piis:

varjokuningas sanoi:
Tuossa on aika vähän kaloreita niin kun aloitan syödä taas normaalisti siinä 2000kcal eli kulutuksen verran niin alkaako keho shokista täyttä rasvavarastoja.

Niinhän monet sanovat. Siksi suositellaan semmosta 2vko ylläpitokaloreilla ennen kuin bulkataan tai jatketaan dieettiä.

Lisää tuota aamuaerobisen määrää puolella tunnilla. Eli polje sitä kuntopyörää 3x60 min. Tai sitten 5:nä aamuna tuo aamuaerobinen.

varjokuningas sanoi:
En halunnut aloittaa uutta threadia niin ajattelin uppia tätä vähän.
Onko normaalia, että ei ole yhtään nälkä ja jopa täysolo vaikka söin vain
09.00 kymmenen valkuaista
Treenin jälkeen 12.00 Maitorahka, vähän mansikoita mukana
15.00 sama kun edellinen
18.00 Tonnikala
21.00 Muutama kinkkuleike

Ja se itse kysymys sitten. En ajatellut pitää tuollaista diettia kovin kauan, mutta miten on teidän mielestä hyvä siirtyä pois tuollaiselta dieetiltä. Tuossa on aika vähän kaloreita niin kun aloitan syödä taas normaalisti siinä 2000kcal eli kulutuksen verran niin alkaako keho shokista täyttä rasvavarastoja. Eli kannattaako nosta vähitelleen kalorit taas ylemmäs vai voi suoraan mennä sinne 2000kcal?
Toivottavasti tajusitte mitä koitan tarkoittaa
Mä veikkaan, että sulla on aineenvaihdunta tukossa. Nosta energian saanti tohon 2000kcal/vrk, niin vois alkaa rasva palamaan. Toinen vaihtoehto on, että syöt pari päivää reippaasti eli n. 3000kcal/vrk ja sit jatkat taas tolla 1500kcal-linjalla.

Itelle riitti alle 75 kilosena 2200kcal/vrk ja rasvaa paloi just sopivaa tahtia.

Edit: Varsinkin toi nälän tunteen katoaminen viittaisi aineenvaihdunnan hidastumisesta. (ko/kö?)
Muista huolehtia myös hyvien rasvojen saannista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom