Hei haluiasin kysyä teiltä mitä mieltä olette mun tilanteesta kun viimeisen n. 3kk ajan olen yrittänyt pudotta rasvaprosenttia, mutta eipä ole tullut mitään merkittävä muutosta kehoon. Tämä on enemmänkin low-fat dieetti ollut, mutta olen katsonut, että protskua on tullut se 2g/rasvaton kg. Hiilarit tule vaan hedelmistä, kasviksista tai välillä olen syönyt tumma proteiinipasta. Kaloreita päivässä on tullut syötyä keskimäärin 1500. Viime kuukauden aikana olen myös polkenut kuntopyörä aamuisin 30min 3x viikossa.
Mutta nyt olen kyllästynyt kun ei tuloksia tule ja ajattelin kokeilla elää suurinpiirtein pelkällä rahkalla, tonnikalalla, raejuustolla ja muilla low hiilari low rasva tuotteeilla. Jos syön sellaiset 5-6 rahka päivässä niin protskuja siitä tule yli 2g/rasvaton kg eli sopivasti, mutta kaloreita vaan 850-1000kcal. Tiedän että moni tule sanomaan liian vähän kaloreita, itselläkin pelko että lihaksista lähte myös, mutta olen epätoivoinen :itku:
Mutta nyt olen kyllästynyt kun ei tuloksia tule ja ajattelin kokeilla elää suurinpiirtein pelkällä rahkalla, tonnikalalla, raejuustolla ja muilla low hiilari low rasva tuotteeilla. Jos syön sellaiset 5-6 rahka päivässä niin protskuja siitä tule yli 2g/rasvaton kg eli sopivasti, mutta kaloreita vaan 850-1000kcal. Tiedän että moni tule sanomaan liian vähän kaloreita, itselläkin pelko että lihaksista lähte myös, mutta olen epätoivoinen :itku: