Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilisestä ottelusta tuli mieleen, et olis ollut mukava nähdä 5-eränen sota. Et oliko RDA:lla oikeasti erilainen fysiikka nyt ja olisko se alkanu kaasuttamaan. Noo, ainakin Cerrone jääty taas ison paikan edessä ja siihen yhdistettynä ekan erän fressi RDA ni saatiin kunnon mylly.
LW:ssä RDA:lla ei oikeastaan ole muita otteluita kuin Khabib Nurmagomedov ja Tony Ferguson, sit se on siivottu.
Sekä viime kortilla ollut Magomed Mustafaev on aika tehokkaan oloinen ukko.Ja onhan sieltä nousemassa näitä kovia venäläisiä kevytsarjalaisia Khabibin takanakin, Rashid Magomedov etunenässä. Eiköhän siellä nykyisessä divarissa Richard Dean Andersonille ole työsarkaa lähivuosiksi.
Ja onhan sieltä nousemassa näitä kovia venäläisiä kevytsarjalaisia Khabibin takanakin, Rashid Magomedov etunenässä. Eiköhän siellä nykyisessä divarissa Richard Dean Andersonille ole työsarkaa lähivuosiksi.
Tätä matsia mä odotan. Että muistellaan nyt kuitenkin vähän aikaa taaksepäin ennenkuin miestä aletaan kutsumaan GOAT:iksi.
Jotenkin Anjovis vaan hieroo mua väärällä tavalla
Tosi hienoa tekemistä, mutta en osaa sanoa mikä siinä nyppii. Kai se on vaan liian vaisu kun ite diggaan enemmän Diazien, Kahelin ja McGregorin tyylisestä ulosannista. Huono englanninkielentaito ei ainakaan auta asiaa.
Itse kelailin post-fight pressissä, että onpa mukava kun RDA edes puhuu sitä englantia. Eikä se mitenkään häiritsevän huonoa ole.Huono englanninkielentaito ei ainakaan auta asiaa.
Itse kelailin post-fight pressissä, että onpa mukava kun RDA edes puhuu sitä englantia. Eikä se mitenkään häiritsevän huonoa ole.
Enemmän rassaa että Aldoa ei tunnu edes kiinnostavan koko kielen puhuminen, kuvan saa että kyllä se sitä paljon ymmärtää ja jopa puhuakin osaa.
JDS myös saa pisteitä siitä, että on selkeästi opetellut ja parantunut huimasti.
Monilla varmaan innostusta jarruttaa myös se, että hävisi Kebabille niin selvästi vasta n.1,5v sitten. Jos RDA ja Kebab ottelisivat nyt, niin haastaja lähtisi varmaan pienenä suosikkina ottelutaosta huolimatta.