Rafael dos Anjos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kebabi ei vaan tunnu saavan itseään kuntoon ja varsinkin polvivammat on aina pahoja. Kyllä mä laittaisin RDA:n ennakkosuosikiks uusintaottelussa, RDA on näyttänyt ihan eri mieheltä viime matseissa samalla kun kebabi on tehnyt fysioterapiaa.

Se itseä pelottaa, että kuinka paljon tämä loukkaantumiskierre vaikuttaa Khabibin otteisiin häkissä. Mikäli tulee samanlaisessa kunnossa, kuin mitä oli ennen loukkaantumisia, niin näen RDA:n altavastaajana.
RDA näyttää aina hyvältä kun pääsee itse määräämään ottelun temmon ja päättämään, että käydäänkö ottelua pystyssä vai matossa. Khabib ottaa ohjat omiin käsiinsä ja laittaa RDA:n ottelemaan epämukavuusalueellaan. Tai ainakin näin kävi viime matsissa ja uskon, että sama voi käydä uudestaankin. Näistä viime vastustajista kukaan ei ole kunnolla päässyt vastaamaan RDA:n paineeseen, mutta Khabibia vastaan ainakin viimeksi se oli RDA joka ei pystynyt vastaamaan paineeseen. Isoin erohan oli se, että Khabib riepotteli RDA:ta pystypainissa ja en kyllä usko, että RDA tuota eroa on saanut kurottua umpeen.
Mutta tosiaan nähtäväksi jää sekin, että minkälainen Khabib sieltä lopulta palaa häkkiin.

Jos Conorille tulee ihottumaa niin Dana on ensimmäisenä jopa uimassa atlantin yli Irlantiin, että saa annettua kantasoluhoitoja sille. Mutta jos venäläinen, räplää&rukoile-tyylinen, ei-niin-kiinnostava-jenkeille -ottelija loukkaa itsensä, niin ei saa kantasoluhoitoja?

Olis hienoa, jos ne ois lennättäneet Khabibin sinne Saksaan saman puoskarin hoidettavaksi, joka antoi Conorin polveen piikkiä jne.

RDA vs Healthy Khabib olis yksi suurimmista otteluista!

Tai palaako ollenkkaan. http://mmajunkie.com/2015/10/ufcs-k...t-injury-im-not-sure-if-i-will-ever-come-back

Tommonen pitkä loukkaantumiskierre alle 30 urheilijalle on varmasti melko kova paikka. Rahaa ei meinaa tulla ja pakko alkaa punnitsemaan muitakin vaihtoehtoja, koska tuon ikäisenä niitä varmasti vielä on useampiakin.
Toi on vanha uutinen ja on ilmoittanut jo moneen otteeseen tulevansa takaisin, ymmärtääkseni haluaisi kehään alkuvuodesta.

http://www.mmafighting.com/2015/11/...-will-fight-on-eyes-super-bowl-weekend-return

Just kuuntelin Arielin haastattelun MMAHourissa, RDA sanoi että olis Huhtikuun puolivälissä 100% ja valmis reenaileen UFC200 varten, puheita siitä UFC:n kanssa ei ole vielä ollut. PS. Vaikutti aika suolaselta McGregorin suhteen....

Just kuuntelin Arielin haastattelun MMAHourissa, RDA sanoi että olis Huhtikuun puolivälissä 100% ja valmis reenaileen UFC200 varten, puheita siitä UFC:n kanssa ei ole vielä ollut. PS. Vaikutti aika suolaselta McGregorin suhteen....

Haha:D Juu hyvä haastis jumalamieheltä ja helppo Danan neuvotella varmaan sopparia, kun ei rahaa halua lisää vaan on tyytyväinen nykyiseen tulotasoon... Ja täten ei edes halua red panty nightia. No perus brassi jeesustelija. Jää nähtäväksi saako Frankie tapettua Conorin niinkuin ennusti.

Joo Dana & Co kyllä kusevat linssiin kun tilaisuuden näkee, tuo "mulla on jo kaikki mitä tarvitsen, olen tyytyväinen palkkaani" on huono homma, varmasti RDA ansaitsis enemmänkin, jos sama meno otteluis jatkuu, 3 viimeistä ollut todella hienoja ja viihdyttäviä. Mut sinänsä ihailen tuota, nimittäin raha ei ole kaikki kaikessa. Mutta enemmän olen RDA:n suuremman palkan puolella, kuin Danan "hey goof 8/8k plus 2,5k reebok money" puolella.

Ja kyl näytti ottavan irti tosta et Conor hävisi, sano ettei muka yhtään sisua ja et exposattiin ja just ton et Frankie tulee voittaan..

Joo Dana & Co kyllä kusevat linssiin kun tilaisuuden näkee, tuo "mulla on jo kaikki mitä tarvitsen, olen tyytyväinen palkkaani" on huono homma, varmasti RDA ansaitsis enemmänkin, jos sama meno otteluis jatkuu, 3 viimeistä ollut todella hienoja ja viihdyttäviä. Mut sinänsä ihailen tuota, nimittäin raha ei ole kaikki kaikessa. Mutta enemmän olen RDA:n suuremman palkan puolella, kuin Danan "hey goof 8/8k plus 2,5k reebok money" puolella.

Ja kyl näytti ottavan irti tosta et Conor hävisi, sano ettei muka yhtään sisua ja et exposattiin ja just ton et Frankie tulee voittaan..

No ei olekkaan, mutta teet tuota oman terveytesi peliin laittaen ja hyvin todennäköisen aivovamman hommaat loppuelämäksesi, niin aivan täyttä paskaa etteikö siitä haluaisi myös maksimaalista korvausta. Ainakin mun mielestäni.

Asiaa. Liian vähän MMA:ssa rahaa tehdään tällä hetkellä, verrattuna mitä seuraamuksia siitä on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rafael McAnjos :D Anto kyllä runtua Conorille. Tosta raha jutusta, varmaan eläny aika pienellä koko ikänsä ni nyt ku on jo varmaan miljonääri tai ainakin tienannu sen verran niin on kaikki mitä tarvitsee. Katotaan ku on ollu mestarina kauemmin ja edelleen saa samaa liksaa niin varmaan mieli muuttuu, nyt toi kaikki raha on viel uutta mut nälkä kasvaa syödessä

Rafael McAnjos :D Anto kyllä runtua Conorille. Tosta raha jutusta, varmaan eläny aika pienellä koko ikänsä ni nyt ku on jo varmaan miljonääri tai ainakin tienannu sen verran niin on kaikki mitä tarvitsee. Katotaan ku on ollu mestarina kauemmin ja edelleen saa samaa liksaa niin varmaan mieli muuttuu, nyt toi kaikki raha on viel uutta mut nälkä kasvaa syödessä
Yleensä nopeasti rikastuvat, köyhyydessä lähtevät eivät tiedä mitä tehdä rahan kanssa ja tuhlaavat sitä vitusti, 30 for 30 Broke on hyvä dokkari aiheesta http://www.imdb.com/title/tt2318140/

Ite naureskelen noille uskontohönöille, mutta ehkä RDA:lla on niin nöyrä luonne tuon uskonsa ansiosta, että raha ei sille ole niin tärkeää, jos vaan saa perheensä elätettyä.

Suositut

Back
Ylös Bottom