Raejuustopurkin kannet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Osku-75
  • Aloitettu Aloitettu
Viime viikolla ostettiin raejuustoa 18 purkkia, siis 200g, ja yli puolet oli reunoista auki. Osuko vain mun kohdalle vai onko muitakin?

Emäntä soitti valiolle ja lupasivat korvata kaikki harmit mitä tuosta on sattunut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kerran on osunut ittellekkin sellanen reunasta jo valmiiks aukinainen purkki. kaipa siinä pakkauskoneessa on ollut sun lavan kohalla joku pakkausvirhe, ku noin moni on aukinainen.. :/

on ollu monesti auki, mutta onneksi olen sen verran fiksu, että jätän ne aukinaiset huolimattomille ;). samoin valkkaan aina tuoreimmat raejuustot eli ne missä päiväys on pisimmälle.

Osui mullekkin kerran aukinainen kansi... Valio hyvitti vissiinkin 6e tuotehyvityksen tuosta purkista joten ei isosti harmita.

Mulle taas jäi kaupasta käteen sellaisia missä oli kaksi kantta päällekkäin ja toinen pursus sieltä välistä. Ihme ku tollaisia laitetaan edes hyllylle myytäväksi.

Näyttää olevan yllättävän yleistä, itsekkin muutaman hazardipurkin epähuomiossa ostanut.

Luulin olevani jotenkin erikoinen :(

Minulla oli kolmessa samalla kertaa ostetussa purkissa kannet auki pari kuukautta sitten. Lähetin valitusmailin. En muista oliko Valion vai Ingmanin raejuustoja, mutta niissä oli kuitenkin sellainen muovikansi tavallisen kannen päällä ja kun sen avasi, niin se varsinainen kansi oli aivan irrallaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom