raejuustolevite

oletteko maistaneet uutta raejuusto levitettä?ostin tuollaisen ruohosipulin makuisen ja on todella hyvää...protskua näkyy olevan 13g ja hiilaria 2,8g ja rasvaa 2g sadassa grammassa... ja pysyykin mukavasti leivän päällä tuo levite,ei ole puolet lattialla niinkuin normi raejuustolla... :rock: :rock: :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Just joo. Seuraavaks rahkamehua.

eikös porukka jo melkein itse tuollaista tee tai mä ainakin lantraan rahkaa vedellä ja juon sen... :rock:

eijjuma :D sehä menee tokan purkin jälkeen jo raakana lapioimalla. tosin joskus jos sais aikaseks maustaa sitä nii vois olla positiivinen ylläri. mut olkoon

oletteko maistaneet uutta raejuusto levitettä?ostin tuollaisen ruohosipulin makuisen ja on todella hyvää...protskua näkyy olevan 13g ja hiilaria 2,8g ja rasvaa 2g sadassa grammassa... ja pysyykin mukavasti leivän päällä tuo levite,ei ole puolet lattialla niinkuin normi raejuustolla... :rock: :rock: :worship:

Hyvää on ja ravintoarvoissa peittoaa muut levitteet 6-0.

Hinta-laatu ei ihan kyllä ole kohdallaan kun ottaa huomioon että kyseessä on myllystä läpi vedetty raejuusto johon on sotkettu pari haituvaa ruohosipulia. Mut ei toi nyt pahasti haittaa jos vaan pari purkkia viikossa menee.

Hyvä tuote kyllä, jos ei kuiva leipä oikein ota maistuakseen ja rasvaa ei kehtaa käyttää.

Itse sörssäsin viime viikolla (kun oli illalla muut leivänpäälliset päässeet ehtymään) tavallista raejuustoa runsaan voin kanssa leivän päälle. Toimihan se silleenkin...

Mietin pari päivää sitten että pitäis pistää samanlainen topici pystyyn! On muuten ihan perkeleen maukasta toi mun mielestä. Sitä ku heittää leivän päälle ja pari siivua kinkkua ni, aiaiaii ku on hyvvee :)

Pistää normiraejuustoa mikroon lämpenemään 30 sek, niin saa ihan kotitekoiset levitteet :D

Pistää normiraejuustoa mikroon lämpenemään 30 sek, niin saa ihan kotitekoiset levitteet :D

Hyh, joskus tullut kokeiltua ja siitä tuli sellasta kumimaista kuvottavaa mössöä... :jahas:

Parempi se raejuusto on ihan raikkaana vetästä naamariin. Tota levitettä vois myös kokeilla joskus.

Yhdysvallat: -Taitaa olla yksi s liian vähän tuossa nimessä...

Ja asiaan... Parasta raejuusto levitettä tulee ku sotkee ite maustamatonta tuorejuustoa, raejuustoa ja maun mukaan tuoretta persiljaa, valkosipulia ym. sekasin ja vetelee sitä leivän päälle. Rasvan määrää voi lisätä pistämällä sekaan jonnin verta esim. kultarypsi levitettä.

Yhdysvallat: -Taitaa olla yksi s liian vähän tuossa nimessä...

Ja asiaan... Parasta raejuusto levitettä tulee ku sotkee ite maustamatonta tuorejuustoa, raejuustoa ja maun mukaan tuoretta persiljaa, valkosipulia ym. sekasin ja vetelee sitä leivän päälle. Rasvan määrää voi lisätä pistämällä sekaan jonnin verta esim. kultarypsi levitettä.

niin tai sitten hifistelee ja ostaa kaupasta ton valmiin maustetun raejuustolevitteen... :rock: :rock:

Ja samalla logiikalla on hifistelyä ostaa eines lasangea kuin tehdä sitä itse... No, kukin hifistelköön tyylillänsä.

Missä kaupoissa moista löytyy? Parit isommat kaupat tullut katsottua läpi enkä ole löytänyt raejuustolevitettä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom