Raejuusto tökkii...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipe-88
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Kohmelo
Kyllä jyväskylän prismasta löytyy.. ainakin seppälästä. sieltä se äiti sitä mulle aina kantaa :D

Kiitän...täytyykin seuraavalla kerralla kattoo VÄHÄN tarkemmin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän nuo raejuustot tuntuu mulla hyvin menevän. Pienempänä tuli niitäkin syötyä oikein olan takaa, meni purkki kahdessa päivässä. Nykyään on hieman vähentynyt tuo mässäys, kun se alkoi maistua puulta parisen vuotta sitten.
Mutta pitää kyllä kokeilla noilla ohjeilla että jos siitä tulis jotain todella :kuola:

EuroShopper

Huomasin viikonloppuna, että meidän lähikauppaan (Citymarket) oli ilmestynyt EuroShopper rasvatonta raejuustoa. Hinta 72snt 200g. Ei paha verrattuna Valioon ja Ingmanniin. Ostin pari purkkia, mutta en ole vielä ehtinyt testaamaan. Jos tuo ei maistu aivan järkylle, niin siirryn kyllä sen käyttäjäksi ihan kustannussyistä.

Jaa...raejuusto on oksettavan pahaa sellaisenaan (varsinkin jos on vähänkään päässyt lämpenemään). Ja se jälkimaku?!!! No, aina se maitorahkan voittaa...

Joskus kuitenkin...kurkkua, tomaattia sekaan. Ehkä vähän soijakastikettakin. Ja mustapippuria, tietenkin.

Tai ehkä sen voisi huuhtoa oluella alas? :evil:

"L-kaupasta" olen ostanut viimeksi, 1.59/400g. Deutchland, Deutchland über alles...

Purkista vaan suoraan ja jollain nesteellä huuhtoo alas. Muuten rupee tökkimään eikä meinaa saada syötyä, mutta vaikka lasi tuoremehua niin johan uppoaa.

Re: EuroShopper

Originally posted by Ada
Huomasin viikonloppuna, että meidän lähikauppaan (Citymarket) oli ilmestynyt EuroShopper rasvatonta raejuustoa. Hinta 72snt 200g. Ei paha verrattuna Valioon ja Ingmanniin. Ostin pari purkkia, mutta en ole vielä ehtinyt testaamaan. Jos tuo ei maistu aivan järkylle, niin siirryn kyllä sen käyttäjäksi ihan kustannussyistä.

Ei oo Lidlissäkään paha hinta...1,59€ 400 grammaa...jos sattuu Lidl löytymään lähistöltä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom