Radalle.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja beeibe
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos ihmiset käyneet radalle.comin tapahtumissa?
Jos hienot autot, kisat ja beibet kiinnostaa nii kannattee tulla paikan päälle!
Toi uus drifting-sarja on ihan huisia katseltavaa.... Siinä kun ei kilpailla nopeudella vaan slaidien määrällä ja niiden laadulla! Ihan huippua :rock:

Seuraava tapahtuma on Pieksänmaan Motoparkissa puolen kuun aikaan. Päivät kulutetaan radalla ja illalla bailataa kunnon festarimeiningillä :) Mukaan vaa jos aikaa riittää :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli oltua Ahvenistolla lauantaina ja olihan siellä eräs Giant Killer...

Aika väsynyttä touhua loppupeleissä... Tuli Alastarolla käytyä ja paljon turhaa ja heikkotasoista ohjelmaa taas kehitetty :(
Drifting kisassa taisi pari autoa ainoastaan driftata kunnolla ja radalla kiertäneet Nässikaarit oli kyllä iso pettymys... 800hv ja Samaret meni kovempaa :D
Ja se muu bling bling hypetys ja tooossiiiii nätit vaahtoshown tanssitytöt... :-D
Yleisössä taisi olla vain 30kpl paaaaljon enempi silmää miellyttävää :rolleyes:

Ilman Ferrareita ja avointa lähtöä tapahtuma olisi ollut ihan floppi.

Vieläkö nämä hopeatakit hankkii työvoimansa talkooperusteella ja ottaa isot maksut sisäänpääsystä ja radasta....

ps. ei herneitä nekkuun, en vaan ymmärrä tuota touhua... Pitäisi kait alkaa harrastamaan V8 autoja :lol2:

Viime kesältä jäi paljon parempi kuva Xtreme-tapahtumista, missä oli hieman karsittu tuota aivan turhinta höttöä pois ohjelmasta.

Aika väsynyttä touhua loppupeleissä... Tuli Alastarolla käytyä ja paljon turhaa ja heikkotasoista ohjelmaa taas kehitetty :(
On tullut melkosen paskaa palautetta tapahtumista että enään en kyllä käy. Kerran vuosia sitten käynyt ja itketti oikein pientä lastakin kun oli järjestetty vähän huonosti tapahtumat. Viimeksi alastarossa monta ohjelmaa päällekäin, huono informaatio ja juontaja lähti kesken tapahtumaa painelemaan kotiinsa

Täytyypä sanoa että en kirveelläkään lähtisi moiseen tapahtumaan.

Aika väsyneen näköistä teini- ja amismeininkiä, ei sitten yhtään mitään kiinnostavaa.

Täytyypä sanoa että en kirveelläkään lähtisi moiseen tapahtumaan.
Aika väsyneen näköistä teini- ja amismeininkiä, ei sitten yhtään mitään kiinnostavaa.

Enpä voisi enempää olla samaa mieltä.
Tuning-muijatkaan ei hirveän hehkeitä ole..

Turussa käyny nyt 2X. Ekalla kerralla oli huono sää, sentakia ihan masentunut meniniki. Tänävuonna sitten olikin jo hyvä sää, mutta silti jotenkin tylsää katseltavaa... Järjestely oli jotenkin ihan päin persettä, driftingi oli ihan perseestä(ehkä 1 auto luisteli oikeesti), paikalla ei ollu yhtään oikeen tehokkaita autoja ottamassa viivoja. Ei mua oikeastaan mikään sudittelu kiinnostakkaan, tehokkaat autot vaan, ja niitäkään ei tuolla ollu. Parasta tuolla oli yks mönkijä, missä oli joku tehokas kone, ja sekään ei ollu järjestäjien perukoilta.

Beibet voisi kiinnostaa, mutta en niitä lähtis katsomaan johonkin alastarolle. :rolleyes:

Jos aloituspostin oli tarkoitus olla mainos, niin ihan putkeen ei tainnut nyt mennä...

Ahvenistolla tuli käytyä nyt 1.7. vaikken noista Radalle.comin hommeleista hirveesti tykkääkään, ihan liikaa kaikkea oheishössötystä ja liian vähän sitä itseään.

Noi Ahveniston melurajat on kans ihan syvältä, on se prkl kun ei saa autolla ajaa moottoriradalla ilman kaikenmaailman erikoisvaimenninhuiluhässäköitä, stana.

38911774.jpg

Beibet voisi kiinnostaa, mutta en niitä lähtis katsomaan johonkin alastarolle. :rolleyes:

Jos aloituspostin oli tarkoitus olla mainos, niin ihan putkeen ei tainnut nyt mennä...

Ei tän mikään mainos ollu tarkotus olla. Mut ihan vaan mielenkiinnosta kyselin :)
Ite oon vasta ollu pari kertaa nyt mukana tapahtumissa plus tuo RMJ ja nuin "työn" puolesta oon kyllä tykänny.

Nuiden huonojen asioiden sijaan voisitte listat, että mikä pitäis tehdä toisin ja millasii asioita te haluisitte tulla kattomaan.

Mun mielestä tällä hetkellä on liikaa eri järjestäjiä, ja porukka jakaantuu. Jos tehtäis enempi yhteistyötä niin saatas varmaa tuotua joisen järjestön kokemus ja hyvät jutut esille.

Kyllähän mua harmittaa et porukka on näin negatiivisilla mielin. Mut otetaa sitä rakentavaa palautetta vastaan ja ehkäpä parin viikon päästä motoparkissa on jo kehitystä tapahtunut. Se on mun ymmärtääkseni muutenkin hyvällä paikalla oleva rata ja ihmisiä on riittänyt. Mua noi piitsi-pileet kyl houkuttaa :kippis1:

Eipä ole tullut käytyä eikä tule. Parilta kaverilta meinasi muutama vuosi sitten lähteä se ainokainen noissa tapahtumissa erinäisten järjestävän tahon tumpulointien vuoksi, enkä itse ole valmis ottamaan moista riskiä. Toisella kerralla jonkun ääliön annettiin peruuttaa varttimailin suoralle kesken prätkien ajon ja toisella kerralla keskellä rataa oli järjestäjien paku kun kundit tulivat (Ahveniston) tornin mutkasta miljuunaa..

Mutta näistä keskusteltiin ja väännettiin silloin aikanaan vaikka millä mitalla joten ei turhaan aloiteta sitä uudestaan, kunhan vaan kerroin miksen itse kyseisen järjestäjän tapahtumiin mene.

Noi Ahveniston melurajat on kans ihan syvältä, on se prkl kun ei saa autolla ajaa moottoriradalla ilman kaikenmaailman erikoisvaimenninhuiluhässäköitä, stana.

hmm, olin itse .ORGin ratapäivillä 16.6, ja ei siellä ainakaan prätkien ääniä kytätty.

kuitenkin pyöristä yleensa lähtee ihan hyvin ääntä.

hmm, olin itse .ORGin ratapäivillä 16.6, ja ei siellä ainakaan prätkien ääniä kytätty.

kuitenkin pyöristä yleensa lähtee ihan hyvin ääntä.

Juuh, prätkät soundaa kyllä, sen takia en tota autojen kyttäämistä ymmärräkään, eritoten tuntuu että nuo vinkuvat type-ärrät on mustalla listalla. Joka kerta ahvenistolla rosteri catbackillä ja race-headerilla tullut mustaa lippua, mittaus parkissa 4500rpm antaa +110dB. Lisätötsällä menny just alle 100dB ja saanu ajaa.

Kovat metelithän tos vehkees on, en sitä kielläkään, mutta jotenkin pervoa että just moottoriradalla ei saa rauhassa mölistä.

Eihän kaikilla radoilla ole tota melurajaa, mutta Ahvenistolla nyt sattuu olemaan. Siellä naapurin mummot valittaa joka tapahtuman jälkeen... että yritäppä sitte miellyttää kaikkia... Ja toi meluraja koskee kaikkia tapahtumajärjestäjästä riippumatta :)

Onks tietoa noista motoparkin melurajoista?
Olis tarkoitus sunnuntaina tulla ulkoiluttamaan mopoa sinne pitkästä aikaa. Voi olla vaan melkoinen show ku on viimeks ajanut juhannuksena, eikun burnis ja kaikki peliin.. Ei hyvälle kuulosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom