Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
M6, ei jaksais tollasta tuunattua golffia kattoo ;)
Njuu, niihän se. Audissa vaan ei oo sitä intohimoa ja munaa, kukaan ei ihmettele vaikka mun paappa ostais tommosen. "Audi on vaan semmonen luotettava vaihtoehto, korollat oli loppu kaupasta niin otin sit tämän" :DTaitaa olla aika kaukana Golfista tuo Toareg.....
Kuhan provoon, kattelin toki että jämerän näköinen peli toi Audi. Lähinnä vaan tuli liikkuva suuri matchbox-auto mieleen.Eli mukavuuspainotteinen perhesedanin kaksiovinen versio on jotenkin munakas raaseri, kun taas keskimoottorinen kaksipaikkainen puhdas sporttimalli sekoittuu jotenkin korolliin... Näyttää siltä, että BMW ei ole turhaan M-brändin rakentamiseen rahojaan käyttänyt.
Ei sillä ettenkö noin yleisesti pitäisi BMW:tä urheilullisempana ja sielukkaampana vaihtoehtona, mutta että nyt ei puhuta mistään Audi A3:sta.
Ohoh, olipa nätein autopätkä tuola mitä oon nähny.
Selkeästi r8. Bmw:n laadun ja lähes koko malliston kokeneenani en voi kuvitella m6:sen olevan sen parempi. Onhan siinä tehoa, näköä ja joidenkin mielestä vielä statustakin, mutta kun ei niin ei. Todennäköisesti jos m6:sen saisin käsiini, niin tehojen kanssa hetkeni pelleiltyäni, pistäisin myyntilapun ikkunaan.
luistonestolla jota ei saanut pois päältä.
Eipä tuo M6 ainakaan minua vakuuta. Ajelin samana päivänä tuollaista M6:sta ja uutta corvette c6:tta niin paljon räväkämmän oloinen oli tuo vette manuaalilaatikollaan ja kasin mörinällä, penari taasen oli pirun ärsyttävä v-10 automaattilootalla ja luistonestolla jota ei saanut pois päältä. Luistonesto pois ja manuaaliaski niin bmw:n pisteet nousisi paljon. Saas nähdä pääsisköhän joskus testaamaan tuollaista audiakin...