R8 vs M6

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Selkeästi r8. Bmw:n laadun ja lähes koko malliston kokeneenani en voi kuvitella m6:sen olevan sen parempi. Onhan siinä tehoa, näköä ja joidenkin mielestä vielä statustakin, mutta kun ei niin ei. Todennäköisesti jos m6:sen saisin käsiini, niin tehojen kanssa hetkeni pelleiltyäni, pistäisin myyntilapun ikkunaan.
 
M6 ilman muuta, jos noista pitäisi valita. Audissa varmasti tehoa, mutta on tosi karsean näköinen. Tietysti kaikista mieluiten se Porsche 911.
 
Taitaa olla aika kaukana Golfista tuo Toareg.....
Njuu, niihän se. Audissa vaan ei oo sitä intohimoa ja munaa, kukaan ei ihmettele vaikka mun paappa ostais tommosen. "Audi on vaan semmonen luotettava vaihtoehto, korollat oli loppu kaupasta niin otin sit tämän" :D

bmw
033102bebe_1_prv.gif
 
Eli mukavuuspainotteinen perhesedanin kaksiovinen versio on jotenkin munakas raaseri, kun taas keskimoottorinen kaksipaikkainen puhdas sporttimalli sekoittuu jotenkin korolliin... Näyttää siltä, että BMW ei ole turhaan M-brändin rakentamiseen rahojaan käyttänyt.

Ei sillä ettenkö noin yleisesti pitäisi BMW:tä urheilullisempana ja sielukkaampana vaihtoehtona, mutta että nyt ei puhuta mistään Audi A3:sta.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eli mukavuuspainotteinen perhesedanin kaksiovinen versio on jotenkin munakas raaseri, kun taas keskimoottorinen kaksipaikkainen puhdas sporttimalli sekoittuu jotenkin korolliin... Näyttää siltä, että BMW ei ole turhaan M-brändin rakentamiseen rahojaan käyttänyt.

Ei sillä ettenkö noin yleisesti pitäisi BMW:tä urheilullisempana ja sielukkaampana vaihtoehtona, mutta että nyt ei puhuta mistään Audi A3:sta.
Kuhan provoon, kattelin toki että jämerän näköinen peli toi Audi. Lähinnä vaan tuli liikkuva suuri matchbox-auto mieleen.
Ohoh, olipa nätein autopätkä tuola mitä oon nähny.

Nää valinnat näitten välillä on pelkästään tunneseikkoja. Tossa duunipaikalle mennessä näkyy noita parempia autoja, näkyy aika paljon kivoja audeja s4 yms, mutta jo perusmallin uusi bmw näyttää paremmalta.

Kyllä se M-logo vaan kiva on, kuka nyt ämmistä ei tykkäis.

Kuten taisin irkissä mainita niin tommonen s3 olisi varmaan järkevä peli ostaa.
 
Tuo R8 näyttää jatkopalalla pidennetyltä TT:ltä, jossa on sitten mittasuhteet vähän pielessä. Niinpä ottaisin M6:n. Kuka antaisi? Jos itse pitää ostaa, niin sitten minunkin valintani on kyllä 911.
 
Zone-sarja -42%
Selkeästi r8. Bmw:n laadun ja lähes koko malliston kokeneenani en voi kuvitella m6:sen olevan sen parempi. Onhan siinä tehoa, näköä ja joidenkin mielestä vielä statustakin, mutta kun ei niin ei. Todennäköisesti jos m6:sen saisin käsiini, niin tehojen kanssa hetkeni pelleiltyäni, pistäisin myyntilapun ikkunaan.

Itse sanoisin kyllä selkeästi ihan samaa. Jonkun haukkuessa tuota audin muotoilua niin en kyllä tiedä mistä avaruus sukkulasta se bemarin suunnittelija on uuden vitos sarjan esimerkiksi mallintanut. Munuaisten mallinnus on jo tiedossa että se on roskakorista :D Sama mielipide tuli juuri kun kävin joskus antamassa runtua koeajopäivillä z4 bemarille... ihan kiva lelu vähäksi aikaa mutta en kyllä semmoista voisi koskaan itselleni laittaa :/ Eli pojot siis audille
 
M6, hands down.
 
Kumpikaan auto ei oikeastaan ole mielestäni hieno, esimerkiksi m5 ottaisin paljon mieluummin kuin m6:sen. Toisaalta myös audilta löytyy paljon hienompia autoja kuin r8.
 
R8 tänne!!
 
Eipä tuo M6 ainakaan minua vakuuta. Ajelin samana päivänä tuollaista M6:sta ja uutta corvette c6:tta niin paljon räväkämmän oloinen oli tuo vette manuaalilaatikollaan ja kasin mörinällä, penari taasen oli pirun ärsyttävä v-10 automaattilootalla ja luistonestolla jota ei saanut pois päältä. Luistonesto pois ja manuaaliaski niin bmw:n pisteet nousisi paljon. Saas nähdä pääsisköhän joskus testaamaan tuollaista audiakin...
 
Eipä tuo M6 ainakaan minua vakuuta. Ajelin samana päivänä tuollaista M6:sta ja uutta corvette c6:tta niin paljon räväkämmän oloinen oli tuo vette manuaalilaatikollaan ja kasin mörinällä, penari taasen oli pirun ärsyttävä v-10 automaattilootalla ja luistonestolla jota ei saanut pois päältä. Luistonesto pois ja manuaaliaski niin bmw:n pisteet nousisi paljon. Saas nähdä pääsisköhän joskus testaamaan tuollaista audiakin...


Ainakin alemman tason uudemmista bemareista saa niin luistoneston kokonaan pois että pitää sitä luistoneston nappia pitempään pohjassa. 3 ja 5 sarjassa on niin että kun painat sitä nappia pohjassa lähtee eka "taso" luistonestosta pois ja pohjassa pitämällä syttyy kojetauluun kolmio jossa on nuoli ympärillä, niin silloin on kaikki luistonestot pois. En tiedä onko varosyistä m6:ssa luistonesto aina päällä. Mersulla on ainakin niin että pitää erikseen anoa että saa luistoneston kokonaan pois. Suomessa ei taida olla kuin muutama henkilö, jolle tämä on tehty.

Edit: en ota vastuuta jos joku tuota ylläolevaa kokeilee ja kietaiseen bemarin puuhun/muuhun vahinkoa aiheuttavaan objektiin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom