R8 vs M6

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ittellä oli toimisto Sompasaaressa, ja niitä autojen siirtoja tuli nähtyä lähes joka päivä. Kyllä mä välillä ihmettelin sitä vauhtia mm. siihen hidastetöyssyyn. On kai niillä työntekijöillä jotkut tavoitemäärät siirtoajoja per päivä, mutta kai se auto siirtyy pienemmälläkin polkemisella. Tosin hyvin huomas kun oli vanhat äijät ratissa, niin meno oli sen mukaista; ei ollu kiire, tehtiin vain hommia..

Heh, tietääkseni se on iha normaali käytäntö siellä satamassa, että ne autot liikkuu on/off kaasun painalluksilla... ei paljoa säästellä...

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tietääkseni sisäänajossa pitäisi antaa kenkääkin välillä, että männänrenkaan muotoutuu ENNEN kuin ne kovettuvat lopulliseen muotoonsa, ja näin ei tule öljyä syövää moottoria.

Siis näin olen LUKENUT ainakin moottoripyörien kohdalla sisäänajosta (vastoin valmistajien ohjeita), että välillä on kaasuteltava kunnolla.

Tosin tässä nyt ei varmaan ole kyse suunnitellusta sisäänajosta ihan sen takia, että eihän sitä varmasti kylmänä kannata kengittää.

Tietääkseni sisäänajossa pitäisi antaa kenkääkin välillä, että männänrenkaan muotoutuu ENNEN kuin ne kovettuvat lopulliseen muotoonsa, ja näin ei tule öljyä syövää moottoria.

Siis näin olen LUKENUT ainakin moottoripyörien kohdalla sisäänajosta (vastoin valmistajien ohjeita), että välillä on kaasuteltava kunnolla.

Tosin tässä nyt ei varmaan ole kyse suunnitellusta sisäänajosta ihan sen takia, että eihän sitä varmasti kylmänä kannata kengittää.

Kyllä hyvä sisäänajo tapahtuu sillä tavoin, että mahdollisimman uutena tehdään moottoria reippaasti kuormittavia kiihdytyksiä suurin piirtein keskikierrosalueella, tietysti kunhan moottori on ajettu ensin lämpimäksi. Tässä on juurikin ideana se, että kovassa kuormituksessa suuri sylinteripaine painaa männänrenkaat kunnolla sylinterin seinämiä vasten ja kun pinnat ovat vielä hitusen karheat, tapahtuu pintojen hioutuminen toistensa suhteen tiiviiksi optimaalisella tavalla ylimääräisiä materiaalipaksuuksia kuluttamatta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom