Rööki ja dokaus !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhata
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ite tulee otettuu viinaa ainaki kerran viikossa, usein myös kaks ja annoksina menee kerralla joku 12-18kpl. Röökiä tulee kans poltettuu ainaki kun viihteelle lähtee. Varmaan sitä ois saanu enemmän lihasta hommattuu jos ois noi läträilyt jättäny vähemmälle, mutta kyllä ihan tyytyväinen oon omaan kehitykseen. Jos on tiedossa, että on illalla lähössä ottaa viinaa, niin kannattaako suosiolla jättää saman päivän treeni väliin?

kyllähän sitä ny treenata kannattaa vaikka illalla dokaiski, ite yleensä tykänny vedellä kovat pakkotoistot ja failure treenit ennen dokailemista. koska hermosto lepää kännissä = vältetään ylikuntoa. voi olla ihan paskaaki tämä logiikkani mutta kuitenki, itse treenannu pääasias voimaa perjantaisin ja sit dokannu viikonlopun. mut anyways eipä siitä treenaamisesta ainakaa haittaa ole ennen dokailua, sen jälkeen seuraavana päivänä onki eri juttu.

Ja eihän se ole mies eikä mikään, joka ei ennen baari-iltaa vedä hauiksia pumppiin.
Onko baareista paljonkin kokemusta vai? :D

Noh, leikki sikseen. Aloitin röökaamisen ja dokaamisen ennen bodausta, joten paha mennä sanomaan miten se treeniin on vaikuttanut minun kohdallani. Olen yrittänyt pitää sen linjan, että treenipäivinä ollaan kuivin suin mutta välillä tulee lipsuttua siitä. Röökiä menee aski päivässä, sillon kun on nuuskaa niin pärjään ehkä viidellä spaddulla päivässä. Juon keskimäärin joka toinen viikonloppu, ja silloin kun otan, otan kunnolla. En juurikaan harrasta kevyttä tissuttelua arkipäivisin.

Tupakointi nostaa muistaakseni kokonaistestosteronia SHGB:n kasvun takia, vapaatesto pystyy tällöin kai aika samoissa lukemissa. Eli ei hyötyjä muttei varmaan suurempia haittojakaan jos ei kaipaa treeneissa parempaa hapenottokykyä.

Kaikki mielipiteet on tieten vain saliharjoittelun näkökulmasta, lähtekää verenkiertoelimistöö rasittaan ulkoilmaan niin kyllä eron näkee.

Mike tossa jo mainitsi hapenottokyvyn huononemista, jota ilmeisesti tässä haet takaa.

Edit: Ja kysyjä nimenomaa kysyi vaikutuksia lihaksen kasvuun, joten niihin me kai täällä koitamme vastailla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom