Räp musiikille oma osio tyyliin Pakkometalli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
cyb sanoi:
edelleen millä sä perustelet ton White power-idiotismin?

edit: Ja täytyy kai munkin korjata se että EN ole natsi(enkä sen puoleen skinikään).

No, mielestäni yleensäkin avoimen rasistinen ja äärioikeistolainen toiminto on idiotismia, en jaksa tässä ryhtyä väittelemään, menee :offtopic:.

Mutta WP-musiikista ja meiningistä kiinnostuneet löytävät omat fooruminsa, turha niitä on Pakkikselle tunkea.

No vittu yhtä läillä metallista ja hiphopista kiinnostuneet löytävät omat fooruminsa.
Samalla saataisiin ammattikoulun poikia pois rinta-hauis treeneistä, kun tänne eksyisivät.

Itse en koe valkoisten enkä valkoisten neekereiden musiikki osioita tarpeellisina.

Ei mitään järkeä. Ja en aio perustella miksi. :)

Pekospee sanoi:
No, mielestäni yleensäkin avoimen rasistinen ja äärioikeistolainen toiminto on idiotismia, en jaksa tässä ryhtyä väittelemään, menee :offtopic:.

Mutta WP-musiikista ja meiningistä kiinnostuneet löytävät omat fooruminsa, turha niitä on Pakkikselle tunkea.

Hehheh

Mitä näitä ghetto-aiheisia kirjoituksia olen tässä lukenut niin tuppaa hiukan naurattamaan.Jätkät puoliksi huutaen selvittää lapsenomaisen innostuksen kiihottamana,kun "mahtuu paljon ysimillisiä löysien vaatteiden alle" ja "siinä äidinnussija-levyllä räpätään monta poliisia pistoolilla kuoliaaksi" joo ja sit yx muijaki tuli raiskattua porukalla,mut siltä pyydettii anteex.
Se siitä idiotismista.

Ei kannatakaan ryhtyä väittelemään,mulle riittää että sä luet tän teksin ja pistät mulle ne pakolliset miinukset...

Omistan yhden Beastie boysin kokoelman,WP:tä ei ole yhtään.

Pekospee sanoi:

Joo mutta valkoiset jotka kuuntelevat neekerien musiikkia jossa yllytetään väkivaltaan valkoisia kohtaan ovat todella järkeviä.

Cthulhu sanoi:
Joo mutta valkoiset jotka kuuntelevat neekerien musiikkia jossa yllytetään väkivaltaan valkoisia kohtaan ovat todella järkeviä.

En minä ole puolustellut mitään neekerimusiikkiakaan, rotukiihkoilu on yhtä typerää joka puolelta katsottuna. Itse asiassa en pidä lainkaan rapista, hip hopista, soulista, r&b ja muusta vastaavasta.

Mutta lopetan nyt tästä jankkaamisen, alunperin tarkoitushan oli heittää kommenttia skan yhteyksistä skin-meininkiin (josta kaikki pilottipetterit eivät tunnu tietävän mitään).

Pekospee sanoi:
Mutta lopetan nyt tästä jankkaamisen, alunperin tarkoitushan oli heittää kommenttia skan yhteyksistä skin-meininkiin (josta kaikki pilottipetterit eivät tunnu tietävän mitään).
Lopetat jankkaamisen ja alotat kevyen piilovittuilun.
Tarkoitus oli alunperin puhua tarvitaanko tänne erikseen räppipalsta ja miksi 'boneheadin' tarvitsisi tietää jotain skasta?

Pekospee sanoi:
En minä ole puolustellut mitään neekerimusiikkiakaan, rotukiihkoilu on yhtä typerää joka puolelta katsottuna. Itse asiassa en pidä lainkaan rapista, hip hopista, soulista, r&b ja muusta vastaavasta.

Olenko oikeassa että ska oli näiden sharp tai mod heppujen heiniä vai miten se nyt meni.. Aku-A voisi valaista kun tuntuu olevan niin hyvin perillä kyseisistä asioista..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep, jotain 60-luvun ei rasistista meininkiähän se on. Rock Against Communism = WP on miesten musiikkia.

En kannata minäkään uutta osiota.
Pakkometallikin alkuun vähän ihmetytti, että mitäs tällainen osio bodauspalstalla tekee, mutta kai sitä kaivataan. Itse olen metallin ystävä, mutta jos aletaan lisää työstämään näitä kaiken maailman subforumeita, niin aletaan jo eksyä itse asiasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom