Räp musiikille oma osio tyyliin Pakkometalli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minä ilmoitan pakkotoiston suurimpana ja ylimpänä häpykarvana, että crap -osiolle ei ole suosiota tarpeeksi ja musiikki/leffat/pelit riittää siihen aivan hyvin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aku-A sanoi:
Minä ilmoitan pakkotoiston suurimpana ja ylimpänä häpykarvana, että crap -osiolle ei ole suosiota tarpeeksi ja musiikki/leffat/pelit riittää siihen aivan hyvin.

Tolla arvostuksella en kauheesti alkais fronttaan :)

:david:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
yajo sanoi:
lol :lol2: no offense

Eiköhän me saatais ihan asiallista keskustelua siellä räp-osiolla. Kuhan vaa sinne ei tuu mitään "räp on paskaa" -topikkeja.

Eikun mä oon ihan oikeesti innostunu tästä räppifoorumista. Musta tuli yhdessä kuukaudessa vannoutunut räpfani ja kokemusta voi verrata melkein uskoon tulemiseen! Toivottovasti en hurahda reggaemusiikkiin jos perustaavat vielä sellaisen foorumin - tähän :lol2:

P.S. Laitan aina Tupacin tai DMX:n soimaan kun haluan vähän kevennystä arjen harmauteen! Eli räppi soi joka päivä! :)

Toi rap osio kuulostaa hyvältä idealta, mutta mun mielestä siihen samaan voisi laittaa vielä reggaen ja funkin (ja miksei bluesin ja jazzinkin), koska nämä musatyylit sopisi ihan hyvin samaan osioon. Monia rap musiikin ystäviä kiinnosta kuitenkin reggae ja funk ja toisinpäin ja monissa biiseissä myös yhdistellään näitä musiikkityylejä.

rap, reggae, blues ja jazz
Helvetin hyvä idea! Osion nimi voisi olla vaikka niggershit ja sinne voi myös linkitellä uusimpia ja kuumimpia afrikan patarummun soittajia...

toivottavasti-ei-tulevalla pakkoräp osiolla sitten kaikki toteavat kaikista levyistä suomihiphop.comin tyyliin "PAKKOPOISTO" :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ei helvetissä mitään rap-osiota!

Aku-A sanoi:
rap, reggae, blues ja jazz
Helvetin hyvä idea! Osion nimi voisi olla vaikka niggershit ja sinne voi myös linkitellä uusimpia ja kuumimpia afrikan patarummun soittajia...
joo ja skineille oma osio myös!

Eikun mä oon ihan oikeesti innostunu tästä räppifoorumista. Musta tuli yhdessä kuukaudessa vannoutunut räpfani ja kokemusta voi verrata melkein uskoon tulemiseen!
juu, nauroin vaa tota urheilujuhla -kommenttia.

Reggae ja ska varsinkin ovat ainakin ennen kuuluneet skinien musiikkimeininkiin, tosin nämä WP-juntit ovat sitten asia erikseen.

Mutta sanotaan sitten ihan oma mielipide aiheeseen : ei rap-osiolle.

Millä sä perustelet ton "WP-juntit"? Olenko juntti jos satun kuuntelemaan WP:tä?

P.s. Musiikkimakuun kuuluu myös Reggae,ska,Kunnon Rock'n Roll, Metalli,Country,Trance,Hc ja vaikka mitä.
Kysymys kuuluukin että olenko mä nyt sitten juntti? Oliko Ian Stuart juntti?
Ovatko kaikki jotka kuuntelevat tai soittavat WP:tä "juntteja"

cyb sanoi:
Millä sä perustelet ton "WP-juntit"? Olenko juntti jos satun kuuntelemaan WP:tä?
Kysymys kuuluukin että olenko mä nyt sitten juntti? Oliko Ian Stuart juntti?
Ovatko kaikki jotka kuuntelevat tai soittavat WP:tä "juntteja"

Juntti on lievä ilmaus White power-idiotismille.

Pekospee sanoi:
Juntti on lievä ilmaus White power-idiotismille.
edelleen millä sä perustelet ton White power-idiotismin?

edit: Ja täytyy kai munkin korjata se että EN ole natsi(enkä sen puoleen skinikään).

Rap-osion tarpeellisuus ei valkene minullekaan.

Kannatetaan. Mutta tiedä sitten riittääkö siellä juttua tarpeeksi...

Suositut

Back
Ylös Bottom