Räjähdys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Luuska
  • Aloitettu Aloitettu
Ostinpa joskus tyhmänä 2kg:a Weider Zell Wolume Plus paskaa ku oli oikein tarjouksessa. Eipä mulla näyttäny kreatiini toimivan. Ajattelin käyttää sitä palkkarina ostamalla siihen sekotettavaks vaniljan makusta whey prodea. Ennen olin sekottanu sen lasissa mut nyt käytin sheikkeriä. Pistin tavarat sisään ja aloin ravistaa. Olin ihan varmasti laittanu sen tiiviisti kiinni ku yht'äkkiä ravistaessa sheikkeri pamahtaa auki ja koko paska on mun naamassa, seinässä ja vaatteilla. Eipä siinä sitte mitään. SIIVOOMAAN!

Mitenköhän ton Zell Wolumen sais nautittua parhaiten? Ei se nyt mitään kauheeta herkkua oo mutta ei hyviä hiilareita viittis poiskaan heittää.

Eikai sillä väliä oo jos vedät palkkarin niin että eka hiilarit ja sitte prodet?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luuska sanoi:
Eikai sillä väliä oo jos vedät palkkarin niin että eka hiilarit ja sitte prodet?

No eipä ole. Vatsassa ne kuitenkin toisensa tavoittavat. Mutta sillä on väliä, jos paskaa on naamallasi.

Luuska sanoi:
Ostinpa joskus tyhmänä 2kg:a Weider Zell Wolume Plus paskaa ku oli oikein tarjouksessa. Eipä mulla näyttäny kreatiini toimivan. Ajattelin käyttää sitä palkkarina ostamalla siihen sekotettavaks vaniljan makusta whey prodea. Ennen olin sekottanu sen lasissa mut nyt käytin sheikkeriä. Pistin tavarat sisään ja aloin ravistaa. Olin ihan varmasti laittanu sen tiiviisti kiinni ku yht'äkkiä ravistaessa sheikkeri pamahtaa auki ja koko paska on mun naamassa, seinässä ja vaatteilla. Eipä siinä sitte mitään. SIIVOOMAAN!

Mitenköhän ton Zell Wolumen sais nautittua parhaiten? Ei se nyt mitään kauheeta herkkua oo mutta ei hyviä hiilareita viittis poiskaan heittää.

Otsikko vastaa hyvin kysymystä:rolleyes:
Liikaa painetta pullossa kenties?

Doggoned sanoi:
Otsikko vastaa hyvin kysymystä:rolleyes:
Liikaa painetta pullossa kenties?
Joo mä pelkäsin että otsikko kuvaisi Luuskan suoliston toimintaa jonkun uuden ravintokokeilun seurauksena... Onneksi ei sentään! :lol2:

Ehkäpä varovaisempaa ravistelua jatkossa sitten kenties... Ja sellainen juttu muuten että eikös tuo Zell Volume Plus ole nimenomaan kreatiinia, hienolla nimellä vain ja Weider-hintalisällä? Ei se mun ymmärtääkseni mitään hiilaria ole, vai olenko ihan metsässä nyt?

Luuska sanoi:

Jos käyttää lämmintä vettä, vaahtoaa palkkari huomattavasti enemmän kuin kylmällä vedellä. Ja sheikkeriä ei kannata täyttää läheskään täyteen ennen sekoittamista. Laita aluks vaan vähän vettä ja kunnes jauhot on liuennu niin lisää vettä tarpeen mukaan.

Ja jos aiot ottaa proteiinin ja hiilarit erikseen, niin ota ensiksi proteiini ja sitten vasta hiilarit.

Hyviä vinkkejä Akkeli! Sorry Luuska:piis: että mun viestin neuvontasisältö oli noin alhainen. Nauratti tuo räjähdys sen verran että unohtui kaikki järjellinen:D Plus olen vähän "jäässä" vielä tähän aikaan aamusta... Tosiaan, eihän sillä väliä ole jos ottaa proteiinit ja hiilarit erikseen, kyllä ne mahassa sitten sekoittuu.

X-man sanoi:
Minkäköhän takia, jos sopii kysyä?

Hiilihydraatit heikentää proteiinin imeytymistä. Jos ottaa ensiksi proteiinit ja vaikkapa puoli tuntia sen jälkeen hiilarit saa proteiinit imeytyä ensiksi rauhassa. Laita hakuun haukusana "2- vaiheinen palautusjuoma" niin pitäis löytyä lisää tietoa ja faktaa aiheesta.

mä ottaisin ehdottomasti hiilarit ensin. treenin jälkeen oot katabolisessa tilassa ja hiilarit pysäyttää sen paljon tehokkaammin kun proteinit. se imeytyminen on toisarvoinen juttu jos keho huutaa energiaa ja jos tulee pelkkää proteinia niin energiaks ne mieluummin käytetään kun lihaksen rakennukseen. siksi ensin hiilarit että tulee energiaa ja katabolia loppuu, tän jälkeen proteinia että on rakennusainetta.

helpoiten ottaa vaan kaikki kerralla.

Täytyypi koittaa kylmällä vedellä ja vähän vettä aluks. Tai sitte ilmalukko sheikkeriin :D.

Kyllähän toi sisältää 27g hiilareita per 40g. Siihen lisään vielä 20g proteiinia ni mun 60g palkkari sisältää n. 25g prodea, 27g hiilareita, 5g kreaa ja tarpeeks vitamiineja :D.

niin tai sitten vaan ekana laitat vähän vettä ja sekotat ja sitten päästät paineet mitmä tulee ja lisää vettä kehiin.. niin ja kylmää vettä kannattaa laittaa paitsi jos alussa laittaa vaikka vähän lämmintä, sekottaa, päästää paineet ja lisää kylmää vettä.. joo :kippis1:

ostin joskus semmosen sheikkerin missä kannessa on jengat. Ei ole sen jälkeen tarvinut pyyhkiä pirtelöitä seiniltä. Huono puoli siinä tosin oli pirun surkeasti muotoiltu juomanokka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom