Räjähdys Espoon Friisilässä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä ainakin yksi kuva

Liitteet

• 1135219632105.jpeg
    1135219632105.jpeg
    41,4 KB · Katsottu: 824
Mietinkin mikä se oli ku aamulla pihalla olin. Kukaan mu ei näyttänyt kyllä huomaavan mitään. Näin siis espoonkeskuksessa.

Aika posaus on ollu. Ikävästi tuollain omakotitalo -alueella vielä sattunut.

Vähän erikoista rueta vähättelemään ja vertailemaan tuota Irakiin...Ontuu ontuu. Nää kotirambot olis varmaan pyyhkässy pölyt hartioilta ja laittanu makkaraa paistellen siinä roviolla. Vasemmalla kädellä olis sit työnnetty mummot mäkeen siitä paikalta ja olis vaan tokastu: jokapäiväistä tämmönen irakissa on :D Mut ihan tosissaan, kyllä tuota naapurustoa nyt varmaan kiinnostaa tietää, että miten tämmönen nyt pääsee tapahtumaan, että naapurin rakennustyömää tiputtaa ikkunat sadan metrin säteellä ja pistää viereisen tönön aika huonoon kuntoon. Big bada buum!

"Asun noin kilometrin päässä tapahtumapaikasta kerrostalossa. Olin syömässä aamiaista juuri kun räjähdys tapahtui. Vieressäni oleva keittiön kevyt väliseinä pullistui paineeaallon voimasta n. 5 cm sisäänpäin, mutta ei onneksi haljennut. Räjähdyksen rajuus yllätti."
-Pekka

Kaverilla ollut ovet auki vähintään jos sisäseinä pullistelee paineaallosta. :anssi:

Jakob sanoi:
nämä ihmiset on hieman eri mieltä

Juuri näin! Nimimerkki "Pekan" kevyt sisäseinä pullistui 5cm sisälle 1km:n päässä räjähdyspaikasta. Mistäköhän tuollainen paine sinne ilmestyi kun ikkunoita ei hajonnut?

EDIT: Saakeli kun on hidas kirjoittamaan. MP-Lite ehti ensin herkuttelemaan ylen kommenttien faktoilla :)

No rähdyksen vaikutus ympäristössä riippuu paljon mihin räjähdyspaine suuntautuu. Toisessa suunnassa voi olla, että 300 metrin päässä ei juuri huomaa muuta kuin räjähdyksestä kuuluvan äänen, kun vastakkaisella suunnalla saattaa tulla saman etäisyyden päässä isoja tuhoja.

Toi räjähdys kuulu muuten Kirkkonummelle asti. Olin just selaamassa Pakkista ( :D ), kello oli puoli 9 ku vilkasin kelloo etten myöhästy duunista, ikkuna oli auki. Kuulu räjähdys enkä jaksanut kiinnittää huomiota pahemmin ku tuos on toi Upinniemen varuskunta vieres ja ne räjäyttelee siellä aina joskus. Vasta duunissa tajusin ku kuuntelin ysin uutisia radiosta et hitto se Friisilän räjähdys kuulu tänne asti. Hui kamala...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom