Quottaa eka postisi

Status
Viestiketju on suljettu.
Kaupunki
Helsinki
Modet poistakoon jos on älytön tai löytyy jo, mutta tänne voi quotata ensimmäisen pakkiksen postisi. Aluksi ajattelin, että kaikki voisivat kaivaa toisesta jotain sontaa, mutta tämä on paljon siistimpää ja saattaa löytyä huvittaviakin juttuja :) Viestiin voi laittaa päivämäärän ja myös linkin ketjuun, jos vaikka löytäisi jotain haudattuja hyviä ketjuja:

Ensimmäinen viesti 05.09.2003, 00:36 ketjussa http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=10290:

Voihan kullinkiristin miten toi nasser on hyvännäkönen tossa kuvassa! Tollaseen kuntoon kun joskus pääsis niin voisin lahjottaa vasemman kivekseni jollekkin.. kuka tahtoo?

Jopa naurahdin :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mömmö sanoi:
28,8 €/kk kuopion hallilla opiskelija hinta:wanha:

Siinäpä se, huomasin että siinä on kirjoitusvirhekin. :)

En voi quotata itseäni, kun softa ja tietokanta on vaihtunut tässä välissä muutaman kerran...

Nimenomaan, epäkäshän on iso lihas. IMO Maastaveto toimii epäkkäiden alaosiin aivan kuin nyrkki silmään.

Jeesus että hävettää. Mitä kaikkea sitä on tullukki pari kertaa suollettua. Mitkä #"¤#"¤ epäkkäiden ALAOSAT?! :D:D

Mayors nykyisin pt1

Originally Posted by Mike
Mikähän kortti mulla on kun se maksoi viimeksi 58€?
Se voi olla että siellä tiskillä mitataan ensin hauiksen paksuus, josta muodostuu kuukausimaksun hinta?!

Mä olin siis yhtä hauska ja nokkela kuin nykyäänkin!!! Olen verbaliikan ja fonetiikan mestari ollut jo tuolloin ja jatkan yhä voittokulkuani kuin Aleksanteri Suuri konsanaan..... Olen Jumalanne,
:worship:ME!!!

Menikö överiksi taas...?

Itse ei tule nautittua nykyään oikein koskaan limppareita, ite naatiskelen vaan vedellä laimennettua appelsiinimehua. Sillä se jano lähtöö...

Mehu on vaihtunu vitaliin.

Edit: Ja limppareita edelleenkin harvakseltaa juon ja karkin syöntikin on erittäin vähissä, kuten muutkin turhat mätöt.

Ite vaihdoin just NP:n kresta FASTin vastaavaan ja nyt onkin sit pari päivää istuttu pöntölllä... :kuola: :itku: Ruokavalio on pysynyt aivan samana kuin aiemminkin, ainut muutos on kreatiinissa.

Mahavaivoista valittamalla on aina hyvä aloittaa paikassa kuin paikassa...

Sain ite niitä puolet halvemmalla,mutta kaipa niistä tonkin vois maksaa jos ei muuta tarjontaa olisi.

Pientä hintavertailua joskus vuonna miekka/kivi.

Viimeksi muokattu:
Meikäläisen ojentajatreeni (kerran viikossa):

-Ojentajapunnerrus käsipainolla niskan takaa 2x10
-Ojentajapunnerrus istuen tangolla 2x10
-Ojentajapunnerrus ranskalainen 2x10
-Ojentajapunnerrus remmissä (yhdellä kädellä) 2x10
-Ojentajapunnerrus ylätaljassa 2x10

"Toimii"!

Miksiköhän olen vaivautunut? :zzzz:

Tuo oli niitä aikoja, kun ei ollut kuntosalin hienoja laitteita käytössä eikä kunnon treeniohjelmaa, saati sitten motivaatiota :D

Onneksi treenaan nykyään aivan eri liikkeitä, paitsi että ranskalainen ja ylätalja kuuluvat edelleen ohjelmaan.

Jo kaksi kertaa on laitettu linkki threadiin "ensimmäinen postisi pakkikselle" ja silti te vaan jatkatte postailua tähän. Hus, hus! tää oli konsta juttu jo. ;)

Aloittelija, treeniohjelma arvosteluun tänne
Elikkäs kyselisin, pitäisikö tällaiseen ohjelmaan tehdä jotain muutosta:

Päivä 1.

Soutu 3 - 5 min
Penkki 3*10
Hauislämmittely (tehdään hauiskääntöä käsipainolla istuen, ilman että käsi ottaa mihinkään tukea)4-5*15-20
Hauiskääntö scotissa 4*7-10
Peck Deck/levitykset taljassa 3*8-10
Ranskalainen maaten 3-4*8-10
Pystypunnerrus 3*8
Vatsoja

Päivä 2.

Soutu 3 - 5 min
Penkki 3*10
Hauislämmittely (tehdään hauiskääntöä käsipainolla istuen, ilman että käsi ottaa mihinkään tukea)4-5*15-20
Vasarakääntö 4*10/1*12 1*10 1*8 1*5
Ranskalainen maaten 3*10
Ojentajapunnerrus taljassa 3*8
Vatsoja
Kyljet

Päivä 3.

Soutu 3 - 5 min
Vinopenkki 3*10
Hauiskääntö taljassa 4*8
Ranskalainen maaten 4*10
Vatsoja
Kyljet

(+jalkapäivä+mave)

Kuntopyörä n. 5min
Takakyykky 4*10
Jalkaprässi 4*10
Pohjenousu seisten 4*20
(Reisikoukistus 3*10)
Maastaveto 4*10
Vatsoja

Salilla olen käynyt vähän alle puolivuotta, ja tällaisella ohjelmalla ollaan nyt edetty jo jonkin aikaa. Penkki vaihtuu ensi viikolla 3*7.
Päätavoitteet itselleni oikeastaan mahdollisimman isot kädet, sekä mahdollisimman paljon penkistä. Tietenkään muita osa-alueita ei saa myöskään unohtaa.

Että pitääkö tehdä muutoksia..:jahas::itku:..No onneks tuli löydettyä pakkis..:)

Oon täs kaverin kaa väitelly et onks täs mun ohjelmassa liikaa sarjoi vai ei, et viittisikö joku sanoa mitä mieltä olet ylipäätänsä koko ohjelmasta.

JAKO: ma:etureidet,pohkeet ti:lepo ke:rinta,hauis to:takareidet,pohkeet,kyynärvarret pe:epäkkäät,olkapäät,ojentajat la:lepo su:selkä

Seuraavat on sitten esimerkki ohjelmia, koska vaihtelen liikkeitä joka kerta mielen mukaan ja toisto määriä en merkkaa koska nekin vaihtelee.

ma
-kyykky 3x
-prässi 3x
-reisiojennus 1x ja sama yhellä jalalla 1x
-pohkeet istuen, prässissä ja hackissa 2x kussakin

ke
-pena 1x power, 2x norm.
-vinopena 2x
-vipunosto kulmassa taljalla 1x
-decline penkki 2x
-cheat curl 2x
-hk kp 2x
-scott-kääntö EZ 2x
-keskit. hk 2x

to
-sumave 3x
-reisikouk. 1x ja sama yhellä jalalla 1x
-pohkeet istuen ja hackissa 3x kumpaakin
-kyynärvarsi treenit teitä ei varmaa kiinosta

pe
-olankoh. lt ja kp 2x molemmille
-vipunosto taakse istuen kp 2x
-ristitaljalevitys maaten taljalla 1x
-smith-punnerrus niskantakaa 2x
-vipunostosivulle taljalla 1x
-guv'nor-press :) 2x
-vipunosto eteen taljalla lattialla maaten 1x
-rp 2x
-op taljalla tanko 2x
-op narulla niskan takaa 2x
-yhdenkäden op maaten kp 2x

su
-leuat 2x
-kulmasoutu 3x
-ylätalja nartsalla 2x
-alatalja v-kahva 2x
-kp soutu 2x
-mave 2x
-selkäkone 2x

Tuon lisäksi mä teen supersetin olkavarsille kerran kuussa keskiviikkoisin eli sit rinta siirtyy olka päiden kanssa samalle päivälle, josta tulee muuten sairaan pitkä päivä ehk about 1h30min. Tämä onkin ongelmana sillä saan melkeen kaikki treenit hikisesti yhteen tuntiin mutta osa menee yli. Sarjamääriä on mielestäni turha mennä tiputtamaan lukuunottamatta pohkeita, sillä teen jokaisen sarjan itkuun asti ja silti tuntuu välillä, että voisi tehdä lisää.
Oon heittäny aika perinteikkään ekan postin:D. Voin itseasiassa vielä vastatakkin tähän, kun kukaan ei sitä vissiin tehny:

Lol:david:. Vaiha 2-jakoseen ja käytä söörtsiä.

Oon heittäny aika perinteikkään ekan postin:D. Voin itseasiassa vielä vastatakkin tähän, kun kukaan ei sitä vissiin tehny:

Lol:david:. Vaiha 2-jakoseen ja käytä söörtsiä.

Ei kummatkaan sentään tehny omaa tredii sille ohjelmalle, niinkun yleensä monet tuppaa tekemään:)..Se olikin sit ainoo positiivinen asia siinä mun postissa..:itku:

Eiks joku pari kuukautta oo sellane iha hyvä aika vetää samaa ohjelmaa. Et ei välttis tarvii alkaa väkisi venaa et "joo nyt alkaa tulokset huononee" ku on vetäny samaa jonku 6kk. Voi ennakoida tilanteen. ;) Vähä tyhmä kommentti, mut kuiteski.
Smart since 2005... not. :david:

Weak; sanoi:
Eli siis, mitäköhän tälläinen 65 kiloinen poika tarttis kreatiinia? Riittääkö, jos ottaa aamulla ja illalla ja sitten vaikka tunnin ennen treeniä?
Hih:lol2:. 20.10.2004 toi laitettu :)

Virtual Bodybuilder -threadista
Name: Sukulaku
Status: Amateur
Current Rating:
Available Virtual Points: 0
Pending Referred V Points: 0 (0VP's earned so far [Max 50])
Country: Mainland Europe
Size: Anorexic (0-5%)
Balance: Finding any flaw in your symmetry is impossible (95-100%)
Arms: Pea-sized (5-10%)
Legs: Pea-sized (5-10%)
Chest: Pea-sized (5-10%)
Delts: Pea-sized (5-10%)
Back: Pea-sized (5-10%)
Cuts: Obese (5-10%)
Injury Risk: Some risk (45-50%)
Posing Ability: You've decided that posing like a girl is in (45-50%)

toi posing on aika hauska
Mr Monaco- kisoihin tähdätään.
Toi pelihän oli ihan huippu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom