Quashqai vai Volvo v50

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vaimolle pitäisi ostaa jompikumpi noista, tai joku vastaava. En tiedä autoista vittu yhtikäs mitään, mutta massia on 18000-20000, eli vaihtoautona mennään. Auttakaa humanistia, miten ostetaan auto "fiksusti". Ahdistaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Fiksu jättää auton ostamatta. Mutta olisin vakaasti sitä mieltä että V50 on noista vähemmän spede.

Onko se pakko olla jompi kumpi noista kahdesta? Eikö millään saa ehdottaa muita vaihtoehtoja tuohon hintaluokkaan?
Qashqaita en ikinä ostais. Siinä ei ole yhtään mielenkiintoista moottorivaihtoehtoa ja ainakin täällä päin suunnilleen joka kolmas about 3kymppinen nainen ajaa juurikin Qashqailla.

...ja ainakin täällä päin suunnilleen joka kolmas about 3kymppinen nainen ajaa juurikin Qashqailla.

No entä sitten? Luulisin että humanistilla ei ole tarvetta tehdä vaimon autolla ketään kateelliseksi. Naurettava peruste olla ostamatta Nissania.

Volvojen farkuissa vanhenee samointein 30 vuotta.

No eipä ole tuo Quashqaikaan mikään trendipeli että ei merkitystä. Volvo pitää sata varmasti paremmin hintansa.

Mutta en minäkään noista kumpaakaan tuolla hintaluokalla ostaisi...

Zone-sarja -42%
Onko se pakko olla jompi kumpi noista kahdesta? Eikö millään saa ehdottaa muita vaihtoehtoja tuohon hintaluokkaan?

Juu, saa ehdottaa. Korostan, että olen tosiaan kehitysvammaisen tasolla kaikessa, mikä liittyy autoihin. Tavaratilaa pitäisi saada riittävästi ja ulkonäkö jotenkin naista miellyttäväksi. Mä oon itse niin paska kuski, että tein tossa 15 vuotta sitten kanssaliikkujille palveluksen, ja päätin jättää ajamisen muille. Vaimo on helvetin hyvä ajaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Volvolla on tullut nyt joitakin päiviä ajettua ja ei mitään pahaa sanottavaa siitä. Laatikko on automaatti ja kone 2.4 bensa. Kontissa on tilaa myös ihan riittävästi vaikka parin lapsen perheelle. Mukava ajettava riittävällä suorituskyvyllä.

Volvot on laadultaan hieman eri tasoa ku tuollaiset kaskait. Volvo ehdottomasti jos noista valitsee.

Juurikin näin..

Ei todellakaan olisi vaikea valinta noiden kahden välillä.
Itsekin vielä alle kolmekymppisenä poikana ostin juuri diisseli S40:isen, tai lähinnä vaihdoin sporttini siihen :D Mutta kyllä se ihan erilailla autolta tuntuu mitä riisikupit, niitäkin on tullut omistettua. Ja jos turvallisuusasiat merkitsee niin kantsii tehä tuttavuutta volvon kanssa.

Volvolla on tullut nyt joitakin päiviä ajettua ja ei mitään pahaa sanottavaa siitä. Laatikko on automaatti ja kone 2.4 bensa. Kontissa on tilaa myös ihan riittävästi vaikka parin lapsen perheelle. Mukava ajettava riittävällä suorituskyvyllä.

Itse jonkinverran V50 ajaneella voisin sanoa että on reilusti ahtaampi kun esim. farmari nelosgolffi ja V50 hinnalla saa jo vitosgolffin, kuskinpenkki on kyllä parempi, jonkunverran. Toisaalta S40:ssä oon saanu selän kipeeks 300km aikana, nelosgolffissa ei tullu edes 400km ajon jälkeen. Laadustakin ois kiva nähdä jotain faktaa, hiljasempi ja mukavampi kyllä varmaan kun qashqai mutta tuskin erityisen vähävikainen. Arvo pysyy varmaan kyllä paremmin. En kyllä tajua miksi vitussa noita V50 vulvia näkyy niin paljon liikenteessä, golffi taitaa pitää arvonsakin paremmin.

Juurikin näin..

Ei todellakaan olisi vaikea valinta noiden kahden välillä.
Itsekin vielä alle kolmekymppisenä poikana ostin juuri diisseli S40:isen, tai lähinnä vaihdoin sporttini siihen :D Mutta kyllä se ihan erilailla autolta tuntuu mitä riisikupit, niitäkin on tullut omistettua. Ja jos turvallisuusasiat merkitsee niin kantsii tehä tuttavuutta volvon kanssa.

Vaikka turvallisuusasiat merkitseekin niin kannattaa miettiä onko enään 1990 luku jolloin volvo oli "ainoa turvallinen" auto. Hirvikolareissa voi olla kyllä volvo aika jees mutta niin on esim. saabikin. Pakko ihmetellä tota volvon turvallisuushehkutusta vielä nykyäänkin kun monet muutkin merkit tekee myös erittäin turvallisia autoja.

Volvo pitää sata varmasti paremmin hintansa.

Mutta en minäkään noista kumpaakaan tuolla hintaluokalla ostaisi...

Kurkkaus autotalliin kertoo että ainakaan hinnat alkaen mallin kanssa ei datsunin hintansa pitävyydestä ole huonoa sanottavaa käskain kohalla. Muut mallit erikeen.

Toisesta lauseesta olen kyllä samaa mieltä.

Eiköhän se ole vaan se maaginen volvon imago minkä takia ne menee kaupaksi kuin häkä, eikö? :jahas: kaikki haluaa ajaa volvolla joten ostetaan se hinnat alkaen -farmari johon mahtuu käytännössä kaks ihmistä ja se on tehty belgiassa.

Kyllähän tuo volvon turvallisuus on aika ääripäästä. Itsellä volvosta löytyy airbagit, wipsit, sipsit, kattoverhot, hätäjarrutehostin ym. ym. Tosin sataa rekkaa päin lähtee mullakin henki. Mutta tuskin kukaan kiistää, etteikö volvo olisi edellä kävijä auton turvallisuus asioissa. Tietenkin muillakin merkeillä löytyy hyviä turvallisia autoja.

Volvon laatu huokuu jo auton sisälle istuttaessa, ei ole niin "muovinen" kuin moni muu. Kangasverhoilut laadukasta, itsellä nahkaa. Ajomukavuus erittäin hyvä.

No, en ala vääntämään tästä asiasta, koska autoja on laidasta laitaan ja turvallisempiakin kuin mun biili (rahalla saa turvallisuutta).

Ja Mike... on se sunkin honda melko pappa mallia :)

EDIT: ketjun aloittajalle, miles davisille.... mulla olisi v50 myynnissä, 2,4 bensa, 170 hevosta, kaikilla herkuilla (6000e varustelu paketti, summum business) :)

Juuri näin..

Ja itselläni on siis vajaa parikymmentä autoa ollut eli en muodosta vaan yhden auton perusteella näitä juttuja. Onhan muissakin nykyautoissa toki aktiiviset pääntuet esimerkiksi jotka volvo otti 90 luvulla käyttöön, vaikkeivat kaikki valmistajat niitä mainostakaan.

Kyllä omat kokemukseni on juuri tuosta "autolta tuntumisesta" että auto tuntuu vielä vuosien päästäkin napakalta. En ole ajanut yhtään japsiautoa joka tuntuisi siltä etenkään käytettynä, sen sijaan ylemmän luokan bemut, saab, volvo ja myös mersukin siltä tuntuu.. Erot korostuu etenkin yli 200tkm ajetuissa autoissa jonka minäkin omistan, en ole vielä ajanut pari markkaa ajaettua japsia joka olisi tuntunut lähes uudelta monesta kohtaa kuten oma autoni tuntuu.(Kuten myös osa ex bemuistani tuntui)
Toki mielipitetähän nämä on ja osa markkinamiesten puhetta mutta turvallisuusinnovaatioissa Volvo ei ainakaan ole ikinä peräpäätä pitänyt. Kannattaa toki valita auto sen oman fiiliksen pohjalta mikä tulee kun istut ja ajat sillä autolla.

Suositut

Back
Ylös Bottom