Quashqai vai Volvo v50

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hieman offtopic mutta tässä Volvo esittelee uusinta turvatekniikkaa :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Mike on planeetan ainoa CR-V kuski jolla on munaa kuittailla minkään auton pappakertoimesta. :D
No sen verran minäkin olen keski-ikäistyvänä imagostani huolissaan, että Golffi oli ihan pakko välttää.

Kas kun ei vitosbemaria ole vielä mainittu? :rolleyes:

Olen yhden Qushqain olen uutena ostanut ja pari Volvoa käytettynä. Jos Quashqai ja V50 on vaihtoehdot niin kallistuisin Nissanin puoleen, mutta jos vaihtoehtona olisi isompi uusi Volvo niin sitten valitisin Volvon. Noi pienet S40/V50 Volvot ei ole mitenkään vakuuttavia autoja mielesäni, todella pieniä tiloiltaan ja aika heppoisia olemukseltaan. Tosin on tuo quashqai aika tylsä auto mutta siinä on mielesäni paljon hyvääkin. Vaikea valinta, käy koeajamassa molemmat ja osta se joka paremmalle tuntuu.

Kaverilla on v50 ja toisella kaskai. Volvo on ihan helvetin pieni kaikin puolin, mutta ei se takaluukku kaskaassakaan kovin iso ole.
Volvo kuluttaa enemmän ja on matala. Kaskaissa näkee kivasti kun istuu korkealla. Jälkimmäisessä kaverin autossa on lasikatto, se on kiva.
Volvosta huokuu epämuovisuus vain volvokuskien mielissä. Ylläpitokuluissa ei liene juuri eroa.

Jos maksavat saman verran molemmat, niin minä ottaisin nissanin. Mun nissankaveri on tyytyväinen autoonsa, v50-kaveri etsii uutta aktiivisesti. Tosin volvoa.

Suositut

Back
Ylös Bottom