Pystysoutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Counani
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
onko muilla menny ranteet kipeiksi ko liikkeessä. olen koittanut erilevyisillä otteilla, mutta aina tuntuu ranteet muljuvan.

apina-arska sanoi:
onko muilla menny ranteet kipeiksi ko liikkeessä. olen koittanut erilevyisillä otteilla, mutta aina tuntuu ranteet muljuvan.

Oletko tehnyt kokoajan suoralla tangolla? Jos olet, niin koitappa välillä tehdä alataljan V-kahvalla sillain että kämmenselät (rystyset) ovat vastakkain.

Aika rasittava olkapään jänteelle/nivelelle.

Kyllä pystysoudulla lihaakin luulisi saavan, mutta raskailla painoilla tehtynä se ei ainakaan mulle sovi. Olkapään jänne/nivel kipeytyy vielä helpommin kuin syvissä leveissä dipeissä tai liian rajussa (epäpuhtaassa)penkkipunnerruksessa. Hyvin lämmitetyillä olkapäilla ja pienehköillä painoilla olkapää kestää, mutta sit se meneekin pumppitreenin puolelle. Ei sovi mulle ainakaan voimanhankintaan.

Jokatoisessa reenissä pystypunnerrus ja jokatoisessa pystysoutu!
Pystysoutu on ainakin mulla ottanu todella hyvin paikkansa ja tulokset ja lihakset kasvaneet kerta kerralta ainakin tähän päivään asti!

Maanantaina pystypunnerrusta ja vipareita Torstaina pystysoutua ja vipareita!
Kroppa siis 2sti viikossa ja mulla on tullut tuloksia näin!

Tsemiä!

Joskus teen penkin jälkeen pari sarjaa käsipainoilla.
p.soutu v-kahvalla, rystyset vastakkain on muuten hyvä liike.

Oisko jotain tarkkaa animaatio kuvaa tosta liikkeestä?

jaa tuo :) tota teen melkeen jokakerta, tietää tehneensä jotain :P Mut välil on kyl toinen olkapää sen verran kipee ettei pysty :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viisaat sanoo että rasittaa kiertäjäkalvosinta, tuota monen penkkaajan ainaista kipuilijaa. Muuten kyllä mainio liike kun vaan tekee tarpeeksi pienillä punnuksilla eikä vedä olkapäitä korviin... olen käyttänyt aina joskus, taidan ottaa ohjelmaani taas uudelleen. Vaihtelu virkistää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom