pystypunnerruksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maza
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by tommih
Kun teette edestäpunnerrusta tangolla niin teettekö sen istualteen vai seisten. Voi perkele tein tänään ekaa kertaa elämässäni kyseistä liikettä ja painot tuntuivat raskailta vaikka ne olivat samaa luokkaa kuin istuaalteen kp:lla punnertaessa. Voi vittu mikäköhän meni vikaan:confused: :mad2: :mad:

Mä teen aina istuen.
Silleen että penkin selkänoja on pikkuisen taaksepäin nojallaan. Siis ei ylimmässä mutta seuraavassa pykälässä tai siihen suuntaan, anyway niin että tanko mahtuu liikkumaan edestä niin ettei kolise leukaan.
Painot on mulla vain vähän isommat kuin käsipainoilla yhteensä.
(ero alle 10kg).

Originally posted by S225T
Mä teen aina istuen.
Silleen että penkin selkänoja on pikkuisen taaksepäin nojallaan. Siis ei ylimmässä mutta seuraavassa pykälässä tai siihen suuntaan, anyway niin että tanko mahtuu liikkumaan edestä niin ettei kolise leukaan.
sama juttu mulla. käsipainoilla tehdessä selkänoja ylimmässä pykälässä

Originally posted by beginner
sama juttu mulla. käsipainoilla tehdessä selkänoja ylimmässä pykälässä
Jaa, mä pidän kyllä käsipainoillakin tehdessä penkkiä pienessä kulmassa, ootko huomannu suurtakin eroa? Lienee lähinnä makuasia...

Muutappa ainakin ohjelmaas niin että rinta ja olkapäät tulee eri päiville. ite oon tehny tämmösellä ohjelmalla hyviä tuloksia:

Ma. Rinta, hauis
Ti. Reidet
Ke. Lepo
To. Olkapäät, ojentajat, pohkeet
Pe. Selkä
La. Lepo
Su. Lepo

Smith-kone on kätevä pystypunnerruksiin. Siinä voit tehdä esim. joka toinen tai kolmas viikko vähennyssarjoja. Kahdella vähennyksellä pari sarjaa ja seuraavaan liikkeeseen. Tee smithiä ja käsipainoja vuoroviikoin. Sivuolkapäillle hyvä liike on ristitaljassa vaijeri selän takana hyvällä kontrollilla. Äläkä unohda takaolkapäitä!

Originally posted by mammoth
Jaa, mä pidän kyllä käsipainoillakin tehdessä penkkiä pienessä kulmassa, ootko huomannu suurtakin eroa? Lienee lähinnä makuasia...
en oo tainnu kokeilla käsipainopunnerruksessa loivempaa kulmaa, hyvin menee näinkin...

Back
Ylös Bottom