Pystyottelu - yleinen keskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kansainvälisen Olympiakomitean äänestys vuoden 2028 Los Angelesin olympialaisiin lisättävistä lajeista. Käy äänestämässä potkunyrkkeily mukaan!

Käyty äänestämässä, mietin silti aina että miksi vapaaottelu ei ole mukana :(
 
Miten musta tuntuu että tuon sivun äänestyksillä on yhtä paljon vaikutusta olympialaisiin valittavista lajeista kuin pakkiksella järjestettävissä äänestyksillä on yhtään mihinkään.
 
Jos Kansainvälinen Olympiakomitea järjestää sivuillaan nettiäänestyksen koskien omaa toimintaansa, sillä lienee suunnilleen samanlainen vaikutus kuin jos Pakkotoisto järjestää sivuillaan nettiäänestyksen koskien omaa toimintaansa. Eli neuvoa-antava rooli.

Se olisi eri asia, jos joku random sivusto järjestäisi äänestyksen jonkun muun toimijan asioista eikä omistaan.
 
Jos Kansainvälinen Olympiakomitea järjestää sivuillaan nettiäänestyksen koskien omaa toimintaansa, sillä lienee suunnilleen samanlainen vaikutus kuin jos Pakkotoisto järjestää sivuillaan nettiäänestyksen koskien omaa toimintaansa. Eli neuvoa-antava rooli.

Se olisi eri asia, jos joku random sivusto järjestäisi äänestyksen jonkun muun toimijan asioista eikä omistaan.
Mun mielestä tuo on uutissivusto joka keskittyy uutisiin olympialaisista, ei olympiakomitean sivusto. Tämä on olympialaisten oma sivu https://olympics.com/ .

Niin ihan sen takia koen että tuolla äänestyksellä ei ole vitunkaan väliä. Toki en ole sinä, enkä tiedä kaikkea eli todennäköisesti olen väärässä.

Mulla ei ole tässä äänestystä eikä neuvoa antavaa roolia mihinkään, ei tuohon uutissivuun, eikä pakkotoistoon.
 
Nyt selvitellään tarkkaan näköjään.
 
Mutta näkeehän sen nyt sokeakin tosta sivusta että se on vapaaehtoisvoimin pyöräytetty uutissivusto eikä mikään virallinen äänestys.
 
Back
Ylös Bottom