Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti Schilling nyt lopettais yritykset vaparin puolella ja lopettais röökinpolton ym huonot elämäntavat ja tasais voitot Simonin kanssa.Toki A-luokan kykyjäkin on löytynyt kuten Schilling
Siis katselet ilmeisesti Glory 25:sta? Itse sain 3 erää Roosmalenille ja 2 Sittichaille. Tuossahan oleellista oli se että lasketaanko käsiin osuneet potkut pistesuorituksiksi. Gloryn säännöt eivät suoraan sano että osuma käteen ei olisi piste vaan jotenkin niin että pitää osua legal targetiin. Tästä on sitten jotkut vääntäneet että potkut käsiin pitäisi pisteyttää jos ottelija on tähdännyt käsiin vahingoittaakseen niitä. Itse ihmettelen että eikö tällöin myös lyönnit käsiin pitäisi olla pistesuorituksia? Niitä olisikin muuten vaikea torjua. :D
Siis katselet ilmeisesti Glory 25:sta? Itse sain 3 erää Roosmalenille ja 2 Sittichaille. Tuossahan oleellista oli se että lasketaanko käsiin osuneet potkut pistesuorituksiksi. Gloryn säännöt eivät suoraan sano että osuma käteen ei olisi piste vaan jotenkin niin että pitää osua legal targetiin. Tästä on sitten jotkut vääntäneet että potkut käsiin pitäisi pisteyttää jos ottelija on tähdännyt käsiin vahingoittaakseen niitä. Itse ihmettelen että eikö tällöin myös lyönnit käsiin pitäisi olla pistesuorituksia? Niitä olisikin muuten vaikea torjua. :D
Roosmalenhan oli nyt ottanut massaa lisää oikein huolella mikä on tietenkin järkevää jos haluaa otella -70:ssä. Aiemminhan se saattoi olla monta kiloa alipainoinen.
Taitaa lähinnä koskea 8-12 eräisiä matseja jossa on aikaa moiselle vekkuloinnille. Potkuhommien puolella taitaa lähinnä olla etäisyyden hallitsemisesta ja paikkojen avaamisesta kyse tuossa käsien takomisessa.Ammattinyrkkeilyssä ainakin on tehty sellaista että lyödään olkavarsiin tarkoituksella että saadaan toiselta ojentajat huonommalle hapelle.