Pyramidivaikeuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kk.
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kk.

Moro!

On tullut tässä reilu puoli vuotta reenailtua aktiivisesti 4 kertaa viikossa, ja tässä vastikään aloitin pyramidin penkille, 6x80%, 4x90%, 2x95%, 4x90% ja 6x80%. Ongelmana on se, että takaisinpäin tultaessa painot alkavat tuntua liian raskailta, ja toistot jäävät vähemmälle. Olen tuumaillut pienentää niitä silloin, mutta olen kahden vaiheilla: isäni vähän niinkuin personal treinerinäni on sanonut, että ei se ole niin raamattuun kirjoitettua, mutta olen kuullut päinvastaista toisilta myös treenaavilta tahoilta. Kumminko päin vai löytyykö omia versioita?

ei ole kiveen kirjoitettua. Laske painoja vaikka sen verran, että saat toistot kasaan tai tee lasketuilla painoilla ne toistot mitä jaksat. Eiköhän se kehitys tule jommin kummin päin lopulta.

pyramidi reenissä mun käsittääkseni menee vähn aikaa ennen kuin saa sen kokonaan vedettyä läpitte niillä painoilla millä toistomäärät oikeasti menisi..lihasten tottuminen vie tässäkin reenissä vähän aikaa..Teet vaan tuota ja autat pienemmillä painoilla kun näyttää ettei setti mene läpi,mutta kun vain teet,niin lopulta pääset koko setin läpitte oikeilla painoilla..IMO

Älä tappele painoja vastaan. Aloita maltillisesti ja nosta painoja pyramidisarjoihin pikkuhiljaa lisää. Tee sarjat esim. toisessa treenissä 2,5 kg suuremmilla raudoilla kuin ekassa ja kolmannessa taas 2,5 kiloa lisää. Tuntuman mukaan. Tuijottamalla sokeasti prosentteihin ja jättämällä kroppasi huomiotta olet takuulla tukossa alta aikayksikön, ja sitten eivät raudat ainakaan liiku toivotulla tavalla.

Ps. huolehdi myös riittävän hyvästä palautumisesta. Älä runttaa kovaa pyramiditreeniä läpi monta kertaa viikossa.

Back
Ylös Bottom