Pyöräily

Hei! Mulla on parhaillaan dieetti menossa. Voinko pyöräillä pieniä matkoja välipäivinä (eli siis päivinä joina ei jalkatreeni) vai haittaako se jalkojen lihasten palautumista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä vaikuttaa, ehkä ei. Jos noilla lenkeillä pysyy palauttavalla sykealueella ja ottaa rauhassa niin voi jopa parantaa palautumista. Jos rasitus ja intensiteetti on liian kova niin voi haitata.

Kokeile ja katso miten käy.

Mäki oon dieetillä ja pyöräilen 20min melki joka aamu ennen aamupalaa. Toki oon vasta 1,5 viikkoo näin tehny, muttei oo vaikuttanu muutaku positiivisesti.

Tää nyt ei liity pyöräilyyn, mutta ainakaan minä en paremmin palaudu kun tulee nyt fribassa käveltyä keskimäärin 15k askelta vuorokaudessa kuukausitasolla. Mun mielestä haittaa bodausta.
Niin, mutta onhan kumminkin 10km kävelyä ja 10km pyöräilyä aika eri asioita.

Niin, mutta onhan kumminkin 10km kävelyä ja 10km pyöräilyä aika eri asioita
Niin on. Rauhallinen pyöräily on kevyttä huttua. Itse ajan nyt kesällä 10 km suuntaansa salille. Ei toimi tämä toinen jalka ( en voi polkea kuin istuiltaan). Rasituksesta about 80% tulee terveelle jalalle. Silti tuollanen 10km 80-luvun naisten helkamalla ei tunnu oikein miltään. Kevyt alkulämppä.

Back
Ylös Bottom