pyöräily vs rullaluistelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja latku
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
kertokaas mielipiteenne kumpi on paremmin rasvaa polttavaa, mielekkäämpää, mielialaa nostattavampaa. enivei, mielipiteet :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tuosta rasvan polttavuudesta nyt niin tiedä...vähän ehkä vauhdista riippuu, mut rullaluistelu on kyllä enemmän mun mieleen. En oo koskaan oikeen tuosta pyöräilystä välittäny, mut luistellu oon melkein koko pienen ikäni.

Mun mielestä rullaluistelu on tehokkaampaa. No joo, itse satun tykkäämään enemmän. En sit tiedä kumpi on tehokkaampaa, vähän riippuu miten luistelee. Ja voihan sitä vuorotella pyöräilyn ja rullaluistelun kanssa niin ei ala kumpikaan tökkimään.

Mä ainakii tykkään rullaluistelusta paljon enemmän. En tiedä johtuuko siitä, että oon pelannu lätkää monta vuotta. Pyöräileminen on mun mielestä jotenkin niin ykstoikkosta. Luistellessa saa hyvin myös yläruumiin liikkelle, jos ottaa sauvat mukaan.

Itse suosin rullaluistelua, osittain johtuu siitä, että nuorena pelasin lätkää. Toinen syy on se, että pyöräni satulassa kun istuu 20min niin perse on ihan älyttömän kipeä.

Pääsen nopeammin luistelemalla ja sauvoja kun käyttää niin on monipuolisempaa kuin pyöräily.

Jonny sanoi:
Pääsen nopeammin luistelemalla

Ei millään pahalla mutta oot joko ihan helvetin huono pyöräilemään tai todella hyvä luistelemaan :D

Aiheesta sen verran että ei se elimistö tiedä ajaako sitä pyörällä vai luisteleeko jos kummassakin lajissa suoritustekniikka on niin hyvä että pystyy säätelemään vauhdin (sykkeen) tarkoituksenmukaiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom