- Ikä
- 37
Jampsu sanoi:itse kyllä käyttäsin maltoa ton sokerin siasta
Ehkä joo, mutta sokeri on nopeampaa, joten energiaa saadaan nopeasti. Maltotankkaus sopii lähinnä ennen tai jälkeen suorituksen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jampsu sanoi:itse kyllä käyttäsin maltoa ton sokerin siasta
Jampsu sanoi:mutta sokerihan käy väsyttämään kun se nostaa insut niin nopeesti ja sit laskee yhtä nopeesti! itse en välttämättä kyllä ottas mutta tähänkin löytyy monta mielipidettä...
Mitä vit... ja maltoko ei sitä tee?Jampsu sanoi:mutta sokerihan käy väsyttämään kun se nostaa insut niin nopeesti ja sit laskee yhtä nopeesti! itse en välttämättä kyllä ottas mutta tähänkin löytyy monta mielipidettä...
täh???? maltoko makeaa eihän se maistu juuri miltäänD.Yates sanoi:Mitä vit... ja maltoko ei sitä tee?![]()
Jos pyöräilyaika on pari-kolme tuntia, niin joisin kyllä pelkkää vettä. Jos menee sen yli, niin pieni paussi ja jotakin sapuskaa naamariin. Ajatuskin jonkin makean maltolitkun vetämisestä :urjo:
Lisätääs nyt tähän ettei jää kenellekään epäselväksi, ettäJampsu sanoi:ja onhan se maltokin muttei aivan niin nopeaa mitä sokeri ja ei tee yhtä nopeaa piikkiä mitä sokeri vaan verensokeri pysyy vähän pitempää tasasena maltolla