Pyöräily ja juoma

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jampsu sanoi:
itse kyllä käyttäsin maltoa ton sokerin siasta

Ehkä joo, mutta sokeri on nopeampaa, joten energiaa saadaan nopeasti. Maltotankkaus sopii lähinnä ennen tai jälkeen suorituksen.

mutta sokerihan käy väsyttämään kun se nostaa insut niin nopeesti ja sit laskee yhtä nopeesti! itse en välttämättä kyllä ottas mutta tähänkin löytyy monta mielipidettä...

Jampsu sanoi:
mutta sokerihan käy väsyttämään kun se nostaa insut niin nopeesti ja sit laskee yhtä nopeesti! itse en välttämättä kyllä ottas mutta tähänkin löytyy monta mielipidettä...

Mutta malto taas vaikuttaa vasta myöhemmin ja olisi varmaankin hyvä saada nopeasti sitä energiaa lihaksille kun suoritus on vielä kesken, mutta tässä on tosiaan tuhat ja yksi eriävää mielipidettä asiassa. Each his own....

Jampsu sanoi:
Mitä vit... ja maltoko ei sitä tee? :)

Jos pyöräilyaika on pari-kolme tuntia, niin joisin kyllä pelkkää vettä. Jos menee sen yli, niin pieni paussi ja jotakin sapuskaa naamariin. Ajatuskin jonkin makean maltolitkun vetämisestä :urjo:

D.Yates sanoi:
Mitä vit... ja maltoko ei sitä tee? :)

Jos pyöräilyaika on pari-kolme tuntia, niin joisin kyllä pelkkää vettä. Jos menee sen yli, niin pieni paussi ja jotakin sapuskaa naamariin. Ajatuskin jonkin makean maltolitkun vetämisestä :urjo:
täh???? maltoko makeaa eihän se maistu juuri miltään :eek:
ennemmin mua oksettas juoda sitä sokeri vettä kun mautonta maltoa veden seassa... ja onhan se maltokin muttei aivan niin nopeaa mitä sokeri ja ei tee yhtä nopeaa piikkiä mitä sokeri vaan verensokeri pysyy vähän pitempää tasasena maltolla

Alle kahden tunnin lenkeillä juon pelkkää vettä. Jos menee vaikkapa neljästä viiteen tuntiin, juon vettä ja vissyä ja vaikkapa parit sämpylät. Harmittavana huomiona omista ajoista olen huomannut, että enemmän vaikuttaa kunto kuin mitä suuhusi laitat :D

Jampsu sanoi:
ja onhan se maltokin muttei aivan niin nopeaa mitä sokeri ja ei tee yhtä nopeaa piikkiä mitä sokeri vaan verensokeri pysyy vähän pitempää tasasena maltolla
Lisätääs nyt tähän ettei jää kenellekään epäselväksi, että :anssi:
Eikä sitten läträillä lenkeillä millään sokeri(tai malto)litkuilla.

toi mitä alunperin kysyit on ilmeisesti natsisivan urheilujuoma ja ihan ok sellainen ite plandaan siihen vielä saman verran vettä jolloin on tarpeeksi mieto liuos jolloin ei mitään verensokerin piikkejä tuu ko ottaa sopovan huikan esim 15min välein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom