Voi olla, että aihetta on käsitelty aiemmin, mutta en löytänyt hakutoiminnolla. Olen noviisi tällä forumilla, joten ymmärtänette... Ongelmana siis nyt jo reilusti toista kuukautta jatkunut tunnottomuus vasemman käden nimettömässä ja pikkusormessa. Käden puristusvoima on selvästi heikentynyt eivätkä kyseiset sormet taivu normaalisti. Mahdollisesti ulnaarihermo on puristuksissa. Kahdesti olen käynyt lääkärissä. Ensimmäisellä kerralla sain parin viikon kuurin Voltaren retardia, joka ei vaikuttanut suuntaan tahi toiseen. Jälkimmäisellä ei enää lääkkeitä vaan lähete hermoratatutkimukseen. Kyseinen tutkimus on ymmärtääkseni yksityisellä puolella hinnoissaan, joten odotan kiltisti vuoroani. Ensimmäinen lääkäri kielsi treenaamasta, jälkimmäinen ei osannut sanoa oikein mitään asiasta. Olen käynyt salilla kiellosta huolimatta, painottaen luonnollisesti sellaisia harjoitteita, joissa kädet eivät ole pääosassa. Tällä viikolla olen kuitenkin treenannut myös yläkropan normaalisti, eikä vaiva ole pahentunut jos nyt ei parantunutkaan. Uskallanko jatkaa käsiä kuormittavaa treeniä? Mitään varsinaisia kipuja ei ole ilmennyt. Voisiko hieronnasta tms. olla apua?