Putkiaivotesteri

paha kun nuo palikoiden nopeudet ei mee kovin lineaarisesti, eli ei osaa paljon arvella kuinka kovaa ne yhtäkkiä kiihtyy kimmotessaan.

42.578... Loistava tulos! sinulla on hyvä hahmottelukyky. Onneksi olkoon!:jahas:

PS: Tarjoon bisset sille joka laittaa ton 2 minuuttia...

Niin, meni neljännellä kerralla tuo aika

Toi on ihan älyttömän hauska!

Tosin, taidanpa olla naishenkilöksi varsin putkiaivoinen... :nolo:

:D

Perk, paras on vain jotain 26sek. Ei mene millään yli 30 :wall:

Mutta se johtuukin siitä, että mulla on niin nopea kone että noi palikat liikkuu ihan hillitöntä vauhtia. :david:

Tohon jäi kyllä pahasti riippuvaiseksi. :D Vähän päälle 24 sekkaa sain parhaimmillaan. Huonoimmillaan 0,5s. :lol2:

kukahan tänkin on keksinyt, musta tuntuu että toi ei testaa yhtään mitään.
lähtee ihan eri nopeuksilla joka kerta, joskus pamahtaa alle 1 sek jne...
ja onko se merkki putkiaivoista jos ei osaa väistellä palikoita.

oma kuvitelmani putkiaivoista ja tippaleipäaivoista on,
miehet, (minä, no vaikka poika) en jaksa keskittyä moneen asiaan päässäni samaan aikaan esim. terassin korjaukseen, työasiaan joka pitää kotona tehdä ja epäselvyys vänkäykseen kelan kanssa. noita en jaksa päässäni vatvoa samaan aikaan kaikkia, vaan pitää hoitaa yksi asia järjestyksessä pois.

naiset, uskoisin heidän hoitavan esim. noita äsken mainitsemia asioita vaivatta samaan aikaan.

WTF! ekalla yli 60s...ja toisellakin vajaa 60..."olet miltein lentäjä ainesta" nyt kyllä taitaa kone olla niin hidas et ku liikutin sitä omaa kuutioo niin muut pysähty:D vai kuuluuko olla tommonen:)

80 sekuntia ekalla yrittämällä. Mitä ihmeellistä tossa on?

Mä olen kuitenkin varmasti planeetan tyhmimpiä ihmisiä...

Back
Ylös Bottom