Putkiaivotesteri

34.544 sekunttia. Tästä pelistä kyllä pyörii netissä lukemattomia eri versioita mutta tämä on selkeästi sieltä paremmasta päästä.

192,41s parin yrittämän jälkeen.. Mulla ei suostunu näyttään sitä aikaa, jos törmäsin seinään..

Sit vielä, että miten mahtaa koneen tehot vaikuttaa tähän, kun meni parempi kone hieman jökkiin, niin nyt pelailin tällä vanhalla.. Paremmalla kokeilin sitä toista versioo..oliko nyt just joku Dodge tai joku tällanen, niin siinä palikat meni niin älytöntä vauhtia jo parinkymmenen sekunnin kohdalla, ettei siinä voinu tehdä oikein mitään..
Joten veikkaisin, että kun on tarpeeks hidas kone, niin lataa palikoiden liikkeetkin hitaammin ja on aikaa reagoida niiden liikkeisiin..

Foxey sanoi:
Sit vielä, että miten mahtaa koneen tehot vaikuttaa tähän, kun meni parempi kone hieman jökkiin, niin nyt pelailin tällä vanhalla.. Paremmalla kokeilin sitä toista versioo..oliko nyt just joku Dodge tai joku tällanen, niin siinä palikat meni niin älytöntä vauhtia jo parinkymmenen sekunnin kohdalla, ettei siinä voinu tehdä oikein mitään..
Joten veikkaisin, että kun on tarpeeks hidas kone, niin lataa palikoiden liikkeetkin hitaammin ja on aikaa reagoida niiden liikkeisiin..

Joo ja mulla jostain ihmeen syystä lagitti toi. Olipa helppo väistellä palikoita kun pätki silleen. 21 ja risat sain tuossa jollain ehkä kolmannella yrityksellä.

Meni ainaki 2min..Lopulta osuin johki mutta ei tullu aikaa, se tiles siihen. Kai loppu ajastin kesken :) Näin roinahuuruis ku pää ei pelaa, mut silti aika hyvä.

Tuo koneen tehot on ihan fakta juttu. Aikoinaan vanhalla koneellani kokeilin tuota ja vauhti oli niin hidas, että palikoita pystyi väistelemään vaikka maailman tappiin asti. Eli huono kone = matrix moodi.

Nyt reaaliajassa meni 20sec ekalla kokeilulla.

19 sekuntia eli ylitin "hyvän" ajan. Olen tyytyväinen ja voin nyt lopettaa tupakin polton.

21.953s ekalta yrittämältä. Tosta sais varmaan jonku verran paremman, jos jaksais harjotella. Mut toi 2min kuulostaa aika uskomattomalta...

Jotain hämärää tuossa on. Palikoiden nopeus aloittaessa vaihtelee hurjasti, kokeilin useamman kymmenen kertaa mutten keksinyt logiikkaa siihen.
No voihan se olla mun koneestakin kiinni, mut pitäisi olla kaikki kunnossa ja sisällä on huippurautaa.

edit: perkele, äsken lähti se levee palikka oikeelta alhaalta kun ohjus kohti mua startista, ja seuraavalla sama palikka oli niin hidas et ehdin melkein laskemaan ääneen pikseleitä kun se eteni ruudun poikki.

Back
Ylös Bottom