Putkiaivotesteri

Pyranha sanoi:
Jotain hämärää tuossa on. Palikoiden nopeus aloittaessa vaihtelee hurjasti, kokeilin useamman kymmenen kertaa mutten keksinyt logiikkaa siihen.
No voihan se olla mun koneestakin kiinni, mut pitäisi olla kaikki kunnossa ja sisällä on huippurautaa.

edit: perkele, äsken lähti se levee palikka oikeelta alhaalta kun ohjus kohti mua startista, ja seuraavalla sama palikka oli niin hidas et ehdin melkein laskemaan ääneen pikseleitä kun se eteni ruudun poikki.

Ite huomasin tollasia samanlaisia juttuja. Itellä kun testasin jotain xx kertaa ni kaikki palikat liikku sellasta helvetin hidasta vauhtia jonkun 18s ja sen jälkeen kaikki palikat otti armottoman :david: kit auton turbo buustin ja ampasi päin mun punasta palikkaa.

eka yritys 28sek, toinen 38sek ja kolomas 55sek. Ei muuta ku hakemaan hävittäjälentäjäksi...

LePale sanoi:
Pistetään nyt vaikka tänne threadiin.

http://www.ebaumsworld.com/squares.html Samantapainen silmän-käden koordinaatio peli, pienillä lisämausteilla.
Oma ennätys tässä 12 000 pistettä.

edit. 16 000

Toisella yrityksellä vähän yli 14 000, tosin oon joskus pelannu tuota aikanaan. Tuohan on ihan tuurista kiinni, pitää sopivasti sattua pari invincibilityä ja mini squarea tai slo'mo'ta peräkkäin, niin heti ollaan semmosissa luvuissa, ettei pelkällä koordinaatiolla sinne pääse.

vähän päälle 10 sekuntia:D

Kipi I sanoi:
Helvetin pitkäveteistä. Typerä peli. Kuka jaksaa 16000sekunttia tuota :rolleyes:

ööö...Koitappa vaikka kerätä niitä mustia kuutioita, ni ei tarvitte ihan 16 000 sekunttia pelata..;)

24,458s. Vitut kukaan oikeasti mitään kahta minuuttia vedä tai sitten teillä on 10 vuotta vanha pc.:)

Miten mahdollista vetää tota yli 30 secuntii, täys respecti äijät jotka saa jotain minuutin, Ois kyllä kiva nähdä miten nopee ne menee noi palikat silloin ja minkä laiset reflexit tohon tarvitaan. :eek:

Varmaan harmittaa jengia jotka lespas kovilla tuloksilla, kun itse asiassa se tarkottaaki sita etta niilla on paska kone :D

Mun paras jotain 22sekkaa. Oon ihan huono tämmösissä. Ja toi radikaali vauhdin heittely vaikuttaa aikoihin aika paljon. Esim kerran olin 6 sekuntia liikkumatta kun meni niin hiljaa ja sahasi ristiin toisissa kulmissa.

Ainoa oikea aloitus on vasen alakulma, noin niinkuin vinkkinä. Siitä eteenpäin se tuppaa oleen ihan hasardi-logiikkaa. Tulos riippuu aika pitkälle ns. tuurista miten palikat sattuu pyöriin. Kannaattaa ottaa mahdollisimman vähäeleisesti niin pitkälle kun pystyy. En tiä vaikuttaako niinkään palikoiden nopeuteen mutta omat liikkeet alkaa tuleen vaan hätäsemmiks ja hätäsemmiks kun siihen lähtee.

Back
Ylös Bottom